اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نوادا ،راشل
ما به عنوان یک گروه کوچک توریستی «راشل» نوادا را ترک کرده بودیم و در ابتدای ورودی منطقه 51 در صندق پستی «سیاه» توقف کردیم.
{توضیح: the black mail box یا صندوق پستی سیاه ، صندوقی است که در منطقه 51 در راشل نوادا قرار دارد در گذشته رنگ آن سیاه بود ولی حال رنگ آن سفید است، سابقا عده زیادی از شکارچیان فرازمینی ها باور داشتند که این صندوق توسط فرا زمینی ها و دولت مردان برای رد و بدل کردن پیفام مورد استفاده قرار میگرفته است}
در اوایل آن روز ما یک هلیکوپتر در منطقه دیدیم و دو نفر از اعضای گروهمان اصرار داشتند که ما توسط مردی در یک ماشین آبی رنگ در حال تعقیب شدن هستیم. زمانی که داشتیم کارهای توریستی خودمان را در اطراف «صندوق پستی سیاه» انجام میدادیم ، یکی از اعضای گروه فریاد کشید که باعث شد همه ی ما برگردیم.
دو یا سه نفر شروع به گرفتن عکس از یک شی درخشان در آسمان کردند آن شی. برای چند ثانیه در آسمان شناور بود، به نظر می رسید که در جهات مختلف به عقب و جلو حرکت می کرد و بعد از 30 ثانیه یا بیشتر با یک سرعت باور نکردنی شروع به پرواز کرد .
من صدایی که از آن شی بیاید نشنیدم، ولی مطمئنا جا خوردم!
مشخص بود که همه خیلی هیجان زده شده بودند، اما عجیب تر اینکه خانمی از آلمان در گروه ما بعد از رویت آن شی حالش به هم خورد. زمانی که ما به ورودی منطقه 51 رسیدیم این خانم با نگاه مردانی در کامیونی سفید که روی تپه ای قرار داشت حالش بد شد.
من فکر کردم که شما باید این عکس ها را داشته باشید، اما نمی خواهم که مشهور شوم. می توانم به شما در مورد یک چیز اطمینان بدهم و آن اینکه دیگر هیچ وقت به منطقه 51 بر نمی گردم.

Area 51

Area 51

Area 51

منبع:    http://www.ufocasebook.com/2012/area51photos.html


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: رویت بشقاب پرنده در منطقه 51 , منطقه نظامی 51 , ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ پایان زمان،2012 یا 2087؟

ترجمه خلاصه شده

تلاش برای تعیین زمان دقیق پایان جهان موضوعی است که من در کتابم عمدا از آن دوری میکنم, عمدتا به این دلیل که مسیح در تعالیمش چنین گفته که هیچ کس نمیتواند روز یا ساعت ظهورش را تعیین کند, و او مانند دزدی در شبانگاه ناگهان ظاهر خواهد شد. کافیست به تلاشهای اخیر هارولد کمپینگ برای تعیین تاریخ دقیق رستاخیز دقت کنیم تا به بی نتیجه بودن چنین تلاشهایی پی بریم. کمپینگ تنها یکی از لیست بلند افرادیست که تلاشهایشان برای تعیین این تاریخ با شکست روبرو شده است. اما اینکه در سال 2012 هستیم برای من انگیزه ای شد تا نگاهی سطحی به پدیده ای که به 2012 مرتبط دانسته اند انداخته و تاریخی را که دکتر رابرت بولتون در کتابش به نام ترتیب اعصار مطرح کرده است مورد بحث قرار دهم.

http://www.sacred-destinations.com/mexico/images/mexico-city/museum/resized/aztec-sun-stone-cc-constantined.jpg

پس از ترجمه مکتوبات و حکاکیهای مایایی توسط دانشمندان, بسیاری از متفکرین دوران احیای معنویت که از نیمه قرن بیستم آغاز شده است 2012 را تاریخ پایان جهان یا آغاز دورانی جدید برای جهان دانسته اند. سالهای دهه 1950 و 60 زمانی بود که پی بردیم مایاها دانش بسیار پیشرفته ای از ریاضیات و ستاره شناسی و سیستم گاهشناسی بسیار پیچیده ای داشتند. مایاها در واقع دو نوع تقویم داشتند, یکی برای دانستن تاریخ در مقاطع کوتاهتر و دیگری برای دوره های طولانیتر 52 ساله. تقویم دوره های 52 ساله به صورت خطی تنظیم شده است و نقطه آغازش معادل یازدهم آگوست 3114 پیش از میلاد مسیح است. مایاها زمان را با واحد کین kin میسنجیدند. هر کین معادل یک روز بود, یک وینال winal معادل 20 کین (20 روز) و هجده وینال معادل یک تون tun یا 360 روز یا یک سال بود. یک تون با سیستم شمارشی 20 تایی دسته بندی میشد و هر تون یک کاتون katun معادل 7200 روز را به وجود می آورد, هر 20 کاتون یک باکتون baktun را تشکیل میداد, یعنی 144 هزار روز یا حدودا 394 سال.

بنابر اساطیر مایایی که در پوپول وو popol vuh (مجموعه ای از روایتهای تاریخی-اساطیری مایایی) نقل شده است خدایان سه بار جهان را بدون موفقیت ایجاد کردند تا در دوره چهارم موفق شدند درجهان انسان را متولد کنند. مایاها معتقد بودند سومین دوره پس از گذشت 13 باکتون, 1872000 روز یا تقریبا 5125 سال به پایان رسید. مایکل دی کول در کتابش, مایاها, که در سال 1966 به چاپ رسید از نخستین دانشمندانی بود که ایده اهمیت فوق العاده پایان دوره سوم برای مایاهای باستان را مطرح کرد. 21 دسامبر 2012 زمان پایان سیزدهمین باکتون از آغاز چهارمین دوره است و بسیاری معتقدند که این تاریخ رستاخیز است.

دکتر بولتون در کتابش, ترتیب اعصار, خاطرنشان میکند که باید محاسبات خود را اصلاح کنیم و طول یک سال واقعی را در نظر بگیریم که به این ترتیب تاریخ پایان دوره چهارم به اواخر قرن بیست و یکم میرسد. مایاها سال تقویمی خود را 360 روزه محسوب میکردند اما همان طور که دکتر بولتون در کتابش خاطرنشان میکند آنها به خوبی میدانستند که یک سال 365 روز و 24 صدم روز است. به این ترتیب طول دوره یه باکتون 5125 سال نیست بلکه 5200 سال است و 75 سال به زمان پایان دوره چهارم افزوده میشود و پایان این دوره با سال 2087 مصادف میشود. این بدین معنی نیست که سال 2012 که با در نظر گرفتن 360 روز برای طول هر تون به عنوان پایان دوره چهارم به دست می آید اهمیتی ندارد, بلکه به این معنیست که سال 2087 گزینه دومی برای پایان این دوره است.

یکی از جذابیتهای این محاسبه و تاریخ اصلاح شده در این است که سال 2087 به عنوان پایان دوره چهارم نه تنها در تطابق نسبتا کامل با تقویم تمدنهای هندی است بلکه بنا به نظر بولتون در تطابق با تقسیم بندیهای زمانی یونان باستان در «سال بزرگ» افلاطون, عصر طلا, نقره, برنز و آهن در اساطیر یونان نیز هست.

بولتون خاطرنشان میکند اگر به اعداد سمبلیکی که در فلسفه یونان باستان مقدس و محترم بوده اند دقت کنیم  تا طول دوره کالی یوگا را محاسبه کنیم, ممکن است به سال 2082 برسیم که به سال 2087 نزدیک است. بر اساس اساطیر هندو دوران جهان یا یوگاها متشکل از چهار حلقه رو به سقوط هستند که از دوره طلا, ساتیا یوگا آغاز شده و پس از آن به طور مداوم رو به بد شدن گذاشته و به دوران ترتا یوگا و دواپارا یوگا که معادل دوره نقره و برنز یونان است رسیده و در آخر به پست ترین دوره, کالی یوگا رسیده است.

تاریخ آغاز کالی یوگا در سوریا سیدانتا که یک متن فلسفی و باستانی هندو است معادل 3102 پیش از میلاد است. در بعضی شاخه های هندو کالی یوگا را 432000 سال میدانستند اما طول این دوران در متون مختلف با هم متفاوت است. بولتون میگوید ممکن است طول کالی یوگا با «سال بزرگ» افلاطون که با عدد 432 مرتبط است, عددی که در سایر فرهنگها نیز تکرار شده است, ارتباط داشته باشد. طول «سال بزرگ» افلاطون 12960 سال دانسته شده, که مضربی از 432 است. بولتون درباره سال افلاطونی چنین میگوید:

… طول دوره هایی که افلاطون آن را  در کتاب تیمائوس خود » بازگشتهای طولانی» مینامد و در پایان هر یک جهان در اثر بلایای طبیعی دچار تخریب و ویرانی میشود: گفته میشود در پایان  دوره اخیر جهان با سیل ویران میشود و در پایان دوره بعد با آتش.

بولتون میگوید اگر طول کالی یوگا با سال افلاطونی مرتبط باشد, این ارتباط میتواند به این شکل باشد که مقسوم علیه نزدیکترین عدد به آن است, 1296 به جای 12960. و اگر این شکل کوتاهتر عدد, یعنی 1296 را در 4 ضرب کنیم (حاصل: 5184) و سپس از تاریخی که در سوریا سیدانتا به عنوان مبدا مطرح شده است یعنی 3120 پیش از میلاد محاسبه کنیم زمان پایان این دوره سال 2082 خواهد بود که تنها 5 سال با تاریخ اصلاح شده تقویم مایایی فاصله دارد.

اگر پیش گوییها درباره 2012 حاوی بخشی از حقیقت هستند آیا لزوما بر پایان جهان دلالت دارند؟ یا آنچنان که بعضی پیروان دوران احیای معنویت معتقدند آغاز دورانی جدید را پیش گویی میکنند؟ شاید جان میجر جنکینس برجسته ترین نویسنده ای باشد که پدیده 2012 را خوش بینانه نگریسته است  و آن را سرآغاز تغییرات عمده دانسته است, تغییراتی چون سپیده دم اشراق. مایاها معتقد بودند پس از پایان 13 باکتون دوران سوم دنیای بهتری زاده میشود.

منبع:     http://unveilingtheapocalypse.blogspot.com


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: تاریخ پایان زمان , 2012 یا 2087؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

© Flickr.com/barracuadz/cc-nc-by-sa 3.0

بیش از  صد سال پیش، موجودات فضایی  مانع از نابودی  زمین شدند.  یوری لاوبین،  دانشمندی از سیبری، چنین نظریه ای را  مطرح کرده است.  وقتی یک سنگ آسمانی در فاصله بسیار نزدیکی از سیاره زمین در حال عبور بود  سفینه  فضایی  غیرزمینی با آن تصادم می کند. بر اثر این تصادم انفجار بزرگی بوقوع پیوست  که تکه هایی از آن سنگ آسمانی عظیم الجثه  در سراسر سیبری  پخش شدند. بزرگترین آنها  را سنگ آسمانی  تونگوس نامیدند.
هنوز علت چنین  رفتار قهرمانانه  سفینه فضایی غیرزمینی معلوم نشده است.  شاید آنها سعی کرده بودند  زمین را نجات بدهند.  بنا به فرضیه دیگری،  این را یک تصادف  سرنوشت ساز می نامند.  سفینه فضایی  که با سنگ آسمانی تصادم کرد، مانع  از افتادن این سنگ روی زمین شد.  دانشمند یوری لاوبین  که ریاست بنیاد اجتماعی « پدیده تونگوس» را عهده دار است دراینباره گفت: این سفینه  «کامیکادزه-از جان گذشته» بوده است.  پیداست  که ذخایر انرژتیک این سفینه کافی نبوده ولیبه علت داشتن وزن زیاد،  خودش دست به حمله می زند.  سنگ آسمانی  بر اثر این تصادم منفجر شد و تکه های این سنگ  در سراسر سیبری فرو افتاد که ما آنها را پیدا کردیم.  در محلی که انفجار بر فراز آن رخ داد، در ناحیه کراسنایارسک،  واقع در سیبری شرقی، حفره ای به قطر 500 متر را پیدا کردیم و چند حفره کوچکتر به قطر های 150-100 متر.
در همانجا تکه هایی از سفینه سیاره  فضایی یافت شد. آزمایش های شیمیایی نشان داد که ماده ای را که سفینه از آن ساخته شده است در زمین نمی توان بازآفرینی کرد. این ماده آلیاژی  خود ویژه از سیلیکون و  فلز بود.  آدمهای روی زمین از  همه نوع عناصر ضروری برخوردارند، اما  ازمایشات نشان دادند  که برای ساخت چنین آلیاژی نیاز به غلظت خاص  مواد هست که دستیابی به آن در  شرایط زمینی ممکن نیست. رسیدن به چنین غلظتی فقط در فضا ممکن است.  قدرت انفجار  نیز گواه آن است که  سفینه ای از سیاره دیگر مقصر این  سانحه فضایی بوده است.
 30 ماه ژوئن سال 1908 میلادی  یک انفجار بزرگ به قدرت  50 میلیون تن معادل تی.ان.تی رخ داد. این انفجار مساوی بود با تمام  انفجارات در  جنگ کبیر میهنی و  3-2 بار قوی تر از  بمب های اتمی  که آمریکا بر سر هیروشیما و ناکازاکی  پرتاب کرد.  انفجاری به این قدرت در  زمین نو  در قطب شمال   رخ داد. در آنزمان،  اتحاد شوروی در آنجا بمب هیدروژنی را آزمایش کرد.  این انفجار توسط تمام زلزله نگارهای جهان به ثبت رسید.  این انفجار نه در زمین،  نه در فضا، بلکه  جایی در جو رخ داد.
دانشمند سیبری  معتقد است که تمام نظریه های ارائه شده در این باره  طی صد سال اخیر   درست نیستند، به غیر از  یکی:  شرکت تمدن غیر زمینی دراین حادثه. یوری لاوبین بر این امر اصرار می ورزد که  انفجار بین آسمان و زمین  می توانسته فقط در نتیجه تصادم  دو جسم رخ داده باشد.
شرکت سفینه غیرزمینی در این حادثه برابر 99 درصد است. زیرا بطور همزمان با ثبت  امواج زلزله نگاری،  طوفان مغناطیسی نیز به ثبت رسید.  طوفان مغناطیسی می تواند فقط در صورت  انفجار  دستگاه فنی در جو بروز کند.
یوری لاوبین یک گواه دیگر نظریه  کمک غیرزمینی  را  پیدا کرده است . سنگ کوچکی با  اشکال لوزی شکل و مربع روی آن.
این کریستال کوارتزی است که از نظر سخت بودن فقط از الماس عقب می ماند.  برای ایجاد چنین اشکالی نیاز به تکنولوژی خاصی هست.  ما سعی کردیم دست به آزمایش بزنیم و ببینیم به چه وسیله ای این نقش ها روی سنگ کشیده شده اند.  به انستیتوی فیزیک مراجعه کردیم  که دستگاه لیزر در آنجا وجود دارد.  اما این دستگاه توانست فقط یک ذره بر سطح آن خراش وارد آورد ، هر چند فولاد را  مثل کره می برد.  وقتی به زمین شناسان این سنگ را نشان دادیم، آنها گفتند که این سنگ زمینی نیست و ریشه فضایی دارد.
بعید نیست که این کریستالها می توانند  حامل اطلاعاتی باشند.  کشف کد علایم مرموز  روی آنها می تواند   نه تنها اسرار  سنگ آسمانی  تونگوس را آشکار سازد  بلکه خیلی چیزها در باره گیتی و  موجودات هوشمند ساکن در آن  بدست انسان بدهد.
یادآوری می کنیم که 30 ماه ژوئن سال 1908 میلادی  یک سنگ آسمانی روی زمین افتاد.  در نتیجه انفجار در سیبری  درختان در مساحتی بیش از  2 هزار  کیلومتر مربع فروافتادند.  طی چند روز   بر فراز اراضی از  اقیانوس اطلس تا سیبری مرکزی  درخشش شدید آسمان  و ابرهای روشن مشاهده شد.  در محل حادثه تا کنون دانشمندان در حال کار هستند.  اما ماده ای که  سنگ  آسمانی تونگوس  از آن ساخته شده بود تا کنون پیدا نشده است. . به این دلیل نمی توان ترکیبات آن را مورد مطالعه قرارداد. تا کنون این حادثه مثل یک معما باقی مانده است که  بر فراز تایگای سیبری  بیش از صد سال  پیش چه اتفاقی افتاد.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: کمک فرازمینی ها در نجات زمین -سال 1908 سیبری روسیه ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

پیشگوییهای پایان دنیا

 http://thebeausejourpulpit.files.wordpress.com/2012/05/end-of-the-world.jpg?w=535&h=374

به نظر شما روز پس از پایان دنیا چگونه خواهد بود ؟

با توجه به سایت ویکی پدیا تا کنون 183 پیش بینی پایان دنیا با شکست مواجه بوده که بسیاری از آنها بر اساس تعالیم دینی وتوسط متعصبان این مذاهب ترویج گردیده است .

در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم :

-          در سال 1284 میلادی پاپ (Innocent III ) پیشگویی کرد که دنیا 666 سال پس از ظهور اسلام به پایان خواهد رسید .

-           

-          کریستف کلمب مدعی شده بود که دنیا 5343 سال قبل از میلاد بوجود آمده و 7000 سال بیشتر عمر نخواهد داشت که بدون احتساب سال صفر 1658 میلادی  تاریخ پایان دنیا بوده است .

-           

-          جاکوب برنولی ریاضیدان مشهور پیش بینی کرده بود که دنیا بر اثر برخورد یک شهاب سنگ در سال 1715 از بین خواهد رفت.

-           

-          یک گروه مسیحی (Seventh Day Adventists ) پیش بینی کرده بود که مسیح در سال 1874 باز خواهد گشت !

-           

-          در سال 1862 کتابی با عنوان ( پایان دنیا در سال 1881 ) به نقل از مادر شیپتون پیشگوی قرن 15 منتشر گردید . ولی در سال 1873 آشکار شد که این امر کذب و جعلی بوده ولی با این حال عده ای هنوز به آن باور داشتند.

-           

-          Camille Flammarion پیش بینی کرده بود که در سال 1910 دنباله دار هالی باعث از بین رفتن حیات بر روی کره زمین می شود . همچنین  اوا نجلیست Wilbur Glenn Voliva اعلام کرده بود که دنیا در سال 1935 نابود می گردد .

-           

-          Dorothy Martin که لیدر یک آئین یوفو به نام  Brotherhood of the Seven Rays بود پیش بینی کرده بود که 21 دسامبر 1954 دنیا توسط یک سیل عظیم از بین خواهد رفت .

-           

-          سایکیک  Jeane Dixon پیش بینی کرده بود که در 4 فوریه 1962 یک همراستایی سیاره ای موجب ویرانی های زیادی بر روی زمین خواهد شد.

-          George Van Tassel که مدعی چانلینگ با موجودی بیگانه به نام Ashtar بود پیش بینی کرد که فاجعه در 20 اگوست 1967 بواسطه برخورد موشک های اتمی شوروی با جنوب امریکا رخ خواهد داد .

-           

-          اوانجلسیت Pat Robertson در سال 1976 پیش بینی کرده بود که دنیا در اکتبر یا نوامبر 1982 به پایان می رسد .

-           

-          José Argüelles مدعی شده بود که آرماگدون در تاریخ  17 اگوست 1987 به وقوع خواهد پیوست مگر اینکه 144000 نفر در یک جا جمع شوند و از طریق رزونانس جلوی آن را بگیرند .

-           

-          Hal Lindsey گفته بود که نابودی در سال 1987 صورت می گیرد با توجه به  کتاب بایبل و دوره 40 ساله استقرار اسرائیل .

-           

-          Louis Farrakhanm رهبر حرکت دنیای اسلام ( Nation of Islam) اعلام کرده بود که جنگ اول خلیج فارس منجر به آرماگدون خواهد شد .

-          Harold Camping که دیگه گفتن نداره !

-          سایکیک مشهور کالیفرنیا Sheldon Nidle گفته بود که دنیا ممکن است درتاریخ 17 دسامبر 1996 با ورود 16 میلیون سفینه فضایی و حامل فرشتگان به پایان برسد .

-           

-          یک پیشگویی نسبت داده شده به نوستراداموس مبنی بر آمدن پادشاه وحشت از آسمان در ماه هفت 1999 موجب ایجاد ترس از پایان دنیا گردید.

-           

-          ادگار کیسی پیش بینی کرده بود که مسیح در سال 2000 باز خواهد گشت .

-           

-          گروه Nuwaubian Nation movement مدعی شده بود که در 5 می 2000 در اثر هم آرایی سیاره ها، زمین و سایر سیاره ها  به داخل خوررشید کشیده خواهند شد .

-           

-          Nancy Lieder مدعی ارتباط با بیگانگان مستقر در زتا رتیکولی اعلام کرده بود با توجه به آنچه بیگانگان به او گفته اند  دنیا در اثر برخورد با نیبرو در می 2003 نابود خواهد شد .

-           

-          Pat Robertson در کتابش به نام The New Millenniumتاریخ  29 آوریل 2007 را پایان دنیا معرفی کرده است.

-           

-          José Luis de Jesús پیش بینی کرده بود که اقتصاد و دولت ها در 30 جون 2012 از هم خواهد پاشید و او و پیروانش دچار دگرگونی هایی می شوند  که دارای قدرتهایی مانند پرواز و عبور از دیوار می گردند !


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: اخر دنیا , پایان دنیا , 21 دسامبر , 21 ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کتاب پیشگویی های نوستر آداموس

خلاصه پیشگویی های او درباره ایران

 

رهبری رستاحیز جهانی بی شک از ایران خواهد بود
 
پیش از ظهور منجی در ایران حکومت اسلامی برقرار شده است و از این کشور انتقلابی جهانی تدوین و تدارک دیده می شود و همان گونه که نستراداموس نیز به طور صریح پیشگویی کرده بوده رهبری رستاخیز جهانی بی شک از ایران خواهد بود:
 
شب هنگام در آسمان تیره
 
مشعلی رو به خاموشی دیده خواهد شد
 
در مرکز شهر رن، جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک متحدین اروپائی خیلی دیر خواهد رسید
 
پرشیا (ایران) یورش خواهد آورد
 
و ماگدونیا را به محاصره خود در خواهد آورد.


ایران و جنگ جهانی سوم
 
در این سانتوری ایران را یکی از دو قطب جنگ جهانی سوم معرفی می کند که در آن زمان منجی ظهور خواهد کرد:
 
رهبر پاریس
 
اسپانیای بزرگ را، اشغال خواهد کرد
 
کشتی های بزرگ جنگی
 
در برابر محمدی ها
 
که از پارتیا(ایران) و مدیا (سرزمین شام) برخاسته اند خواهند ایستاد
 
آن ابر مرد، سیکلاد(اروپا) را فتح خواهد کرد
 
و آنگاه انتظاری بس طولانی
 
در بنادر یونان و ترکیه حکم فرما خواهد شد.


حمله ایران به اسرائیل
 
در میدان های نبرد در ماد(ایران) و عربستان و ارمنستان
 
دو سپاه بزرگ سه بار گرد هم می آیند
 
و در نزدیکی سواحل روز ارس
 
خانواده سلیمان بزرگ از هم پاشیده می شود.


ایران علیه فرانسه
 
نوستراداموس ایران را از جمله عوامل دخیل در بروز و وقوع جنگ جهانی سوم به شما می آورد.
 
شب در آسمان
 
مشعلی رو به خاموشی
 
دیده خواهد شد
 
در مرکز رن
 
جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک خیلی دیر می رسد
 
پرشیا (ایران) حمله خواهد کرد
 
و ماگدونیا را به محاصره در خواهد آورد
 
شب هنگام در آسمان تیره
 
مشعلی رو به خاموشی دیده خواهد شد
 
در مرکز شهر رن، جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک متحدین اروپائی خیلی دیر خواهد رسید
 
پرشیا (ایران) یورش خواهد آورد
 
و ماگدونیا را به محاصره خود در خواهد آورد.
 
تو ای فرانسه!
 
اگر
 
از آب های لیگوریا گذر کنی
 
خود را در میانه دریا و جزایر
 
در محاسره خواهی یافت
 
پیروان محمد در برابر تو خواهند ایستاد
 
و همچنین تو ای دریای آدریاتیک!
 
استخوان خران و اسبان را
 
خواهی جوید!
 
شاهزاده ی لیبایی (که نماینده حکومت نیرا (ایران) است
 
در غرب به قدرت خواهد رسید
 
یک فرانسوی از اعراب به شدت مکدر خواهد شد
 
ادبا و فاضلان، خود را با اوضاع جدید وفق خواهند داد
 
زبان عربی بر فرانسوی پیشی خواهد گرفت


حمله ایران به اروپا
 
در اینجا سخن از حمله ایران به کشور های شمال است
 
مردم خاورمیانه
 
بسیار زودتر از این رویداد عظیم
 
زیر تاثیر نور ماه قرار می گیرند و همین امر
 
موجب می شود که گروه بی شماری از آنان
 
بعد از سال هزار و هفتصد
 
به خارج فرستاده شوند
 
تا مردمان شمالی را
 
تماماً به بندگی و یوغ خود در آورند.


رهبر وحشت آفرین جدید
 
این سانتوری بیان می کند که رهبری از ایران ظهور می کند که کشورهای اروپایی توام مقابله با او را ندارد.
 
رهبر از اسکاتلند با شش آلمانی برجسته
 
مردانی از دریانوردان شرقی آنها را دستگیر می کنند
 
و آنها را از جبل الطارق و اسپانیا عبور می دهند
 
و در ایران به نزد رهبر وحشت آفرین تازه می آیند.


حمله ایران به فرانسه و اتحاد ایتالیا با ایران
 
فرانسه، محکوم خواهد شد
 
که، از سوی پنج کشور هم پیمان خود نادیده گرفته می شود
 
ونس و الجزایر،
 
به وسیله ی اهالی پرشیا
 
به حرکت در خواهند آمد
 
لیون، سویل و بارسلون
 
شکست خواهند خورد
 
آنها به خاطر ونیزی ها
 
نمی توانند از آنجا با شتاب بگزرند.


فتنه در ایران
 
در این سانتوری که تفسیر آن بسیار مشکل است سخن از مردی آورده می شود که ایران را بر اساس هدف و مقصد خود به حرکت در می آورد.
 
باران، خشکسالی و جنگ
 
در پرشیا (ایران)
 
متوقف نخواهد شد!
 
فردی پرقدرت، از زیادی اعتماد به خود
 
موجب خیانت و جنگ خواهد شد
 
فرانسه بارها میانجی گری می کند
 
ولی به جایی نخواهد رسید
 
پیمانی پنهاد و در خفا
 
برای نابودی یک نفر
 
بسته خواهد شد!


محاصره بیزانس توسط ایرانیان
 
در این سانتوری نوستراداموس بیان می کند که ایران همراه منجی آخرزمان خواهند بود و آغازگر جنگهای بزرگ خواهند بود:
 
شاهزاده عرب قیام خواهد کرد، مریخ، خورشید، ناهید و شیر
 
و حکومت کلیسا
 
در دریا از پای در خواهند آمد
 
در پرشیا (ایران) نزدیک به یک میلیون مرد جنگی مصر و بیزانس را به محاصره در خواهند آورد،
 
شیطان به راستی، با چشمان برهنه دیده خواهد شد.


دجال در اصفهان
 
در این دو روایت، دجال را یک ایرانی از اهالی اصفهان معرفی می کند که یهودیان اصفهان به پیروی از او اقدام می کنند:
 
از پیامبر گرامی اسلام روایت شده که:
 
دجال را هفتاد هزار نفر از یهودی های اصفهان که رداهای مدور پوشیده اند پیروی و متابعت می کنند.
 
همچنین از ابن عباس چنین نفل شده که:
 
همانا دجال از یهودیه اصفهان خروج خواهد کرد و به سمت کوفه می آید، سپس جماعتی از مدینه و جماعتی از طور و جماعتی از یمن و جماعتی از قزوین به او ملحق خواهند شد.


حمله اتمی ایران و کشتار اعراب
 
دو رهبر بزرگ در ایران قیام خواهد کرد که یکی خراسانی تبار است و رهبری سیاسی را بر عهده خواهد گرفت و دیگری فردی به نام شعیب بن صالح است که رهبری نظامی لشکریان را بر عهده خواهد داشت، این دو ایرانی که علاوه بر روایات تشیع و تسنن مورد تایید هستند بوسیله ی نستراداموس نیز پیشگویی شده اند.
 
آن بزرگ مرد،
 
با سلاح ها و آتش درخشان (بمب اتمی)
 
در نزدیکی دریای سیاه
 
از پرشیا (ایران) برای تسخیر ترابوزان
 
خواهد آمد
 
فاروس و میتیلن به لرزه در خواهند آمد
 
خورشید، دریای آدریاتیک را که مملو از اجساد جنگ جویان
 
عرب تبار است
 
روشن و درخشان خواهد کرد.


جنگ در کشورهای عربی
 
در این شعرواره بیان شده است که قبل از ظهور منجی جنگ تمامی کشور های عربی را فرا خواهد گرفت.
 
در این هنگام
 
جنگ تمام کشورهای عربی را فراخواهد گرفت
 
و بین مردم بر سر تصاحب قدرت و حکومت اختلاف شدیدی بروز خواهد کرد.
 
در این دوران آنچنان اختلاف و تشنج در جامعه بالا خواهد گرفت
 
که مردم در عقاید خود دچار تردید و دو دلی خواهند شد
 
حالات روحی آنها کاملا دگرگون می شود.
 
در این شرایط مردم تمام روز آرزوی مرگ خواهند کرد
 
در پس از آن ظهور منجی نزدیک است


آشوب در عربستان
طبق روایات اسلامی که از امام صادق نقل شده است، عبدالله
که هم اکنون پادشاه عربستان است، آخرین پادشاه عربستان خواهد بود و او به دست مخالفان خود کشته خواهد شد.
آنگاه که عبدالله
بمیرد، مردم عربستان در انتخاب جانشین او به توافق نخواهند رسید و بین سران و قبایل و گروه های مختلف بر سر کسب قدرت اختلافات عمیقی به وجود خواهد آمد و این اختلافات به خواست خداوند تا ظهور منجی ادامه خواهد داشت.


انقلاب ایران
 
در این سانتوری از دو اقلاب بزرگ در جهان سخن آورده که یکی از آن دو انقلاب ایران است
 
دو انقلاب بزرگ
 
از برج زحل
 
در جهان رخ خواهد داد
 
که حکومت های جهان را
 
دگرگون خواهد کرد
 
اما
 
آن سواران تیزرو که به هر سوی عالم
 
راه خواهند یافت
 
سرانجام به خانه باز خواهند گشت.


جنگ ایران و عراق
 
این سانتوری به وضوح، حمله صدام حسین به ایران و حامیان عربی و غربی او را توضیح می دهد، قانون کلیسا همان آمریکا است که بر اثر حملات مکرر ایران به کشتی های نفتی و جنگی آمریکا و کشور های عربی تسلیم شد.
 
فرمانده عرب، مریخ، خورشید، ناهید و برج اسد
 
قانون کلیسا از راه دریا تسلیم می شود
 
به سوی ایران، نزدیک به یک میلیون سرباز
 
بیزانس و مصر، یک اژدهای راستین حمله می برد.


نقش روحانیون در ایران
 
این سانتوری نقش روحانیون را در انقلاب ایران بیان می کند.
 
از روی نافرمانی پادشاه که در حال ناتوانی به سر می برد
 
او ه به ارتش خود می بالد، دچار زحمت می شود
 
پدر نیروی فرزندش را بررسی می کند
 
در این هنگام رهبران روحانی در فارس همان می کنند مه در گذشته کرده اند.


انقلاب ایران و امام خمینی
 
این سانتوری به وضوح انقلاب ایران، تبعید امام خمینی به فرانسه و سپس پیروزی انقلاب ایران را بیان نموده است.
 
شورش، گرسنگی و جنگ بی پایان در فارس
 
جنبشی بزرگ که شاه را رسوا می کند
 
پایان آن در فرانسه آغاز می شود
و از سوی یک کاهن است که در جای دوری نشسته است.



|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: نوستر اداموس , پایان جهان ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کسانی که در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت دارند به خوبی می دانند که شهرهای زمین هرگز نمی خوابند.یک فضانورد خوش ذوق به نام "داگ ویلاک" که در حال حاضر در مدار اقامت دارد تصاویری شگفت انگیز از شب زمین تهیه کرده است که فضای وسیعی از لندن، پاریس، جنوب مدیترانه، مصر در رودخانه نیل، اسپانیا و ایتالیا را نشان می دهند...

این فضانورد خوش قریحه که این تصاویر را در مدت 12 شب از ایستگاه فضایی گرفته است در این خصوص توضیح داد: "شما می توانید شفق شمالی را در بالای این شب زیبای اروپا تماشا کنید و از نور شهرهای پاریس و لندن لذت ببرید. ما در اینجا تصاویری زیبا از یک شب سرد پاییزی اروپا را داریم و می توانیم مدیترانه را در مرز میان فرانسه و ایتالیا و موزائیکهای زیبای در امتداد خط ساحلی والنسیا در اسپانیا تا لیورنو در ایتالیا را ببینیم."
وی در توصیف شاعرانه خود از تصاویر شب زمین افزود: "در ادامه، ما چشم اندازی از شب رودخانه نیل را داریم که از میان بیابان مصر تا دریای مدیترانه گسترده شده و قاهره که در دلتای رودخانه خودنمایی می کند."
براساس گزارش دیلی میل، این فضانورد ساکن ایستگاه فضایی ادامه داد: "بسیار شگفت انگیز است که نور شهرهای بزرگ و کوچک را از چشم انداز عمق فضا تماشا کنی. دلم برای این چشم اندازه زیبا از دنیای شگفت انگیزمان تنگ خواهد شد."
 
 
Image

 

 

Image
شهر استانبول در ترکیه، تنها شهری در دنیا که پل رابط میان دو قاره است. استانبول در تاریکی دریای سیاه در شمال و دریای مرمر در جنوب می درخشد

 

 

Image
شفق زیبای شمالی بر فراز شب اروپا و نمایشی دیدنی از روشنایی پاریس و لندن

 

 

Image
روشنایی قاهره در دلتای نیل، رودخانه نیل و دریای مدیترانه در میان تاریکی صحرای شمال آفریقا

 

 

Image
دریای مدیترانه خط ساحلی شهرهای والنسیا در اسپانیا و لیورنو در ایتالیا


منبع:سایت اطلاع رسانی اثرات الودگی نوری


|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: نور های زمینی , ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مدتها بود دنبال مطلبی در مورد این پیرمرد سوئیسی می گشتم تا برای علاقمندان معرفیش کنم.
یک توضیح: این آقا از دهاتی های سوئیسی است و فرهنگ مردم شناسی این مکان نشان از ساه بودن و به دور از ریا و دروغ در اجتماع این مکان می باشد.


بیلی ادوارد آلبرت مایر مشهور به بیلی مایر در سوم فوریه سال 1937 در سویس بدنیا آمد. بیش از 56 سال است که بیلی مدعی است که تماس های فیزیکی و تله پاتی با موجوداتی فرازمینی که از مجموعه خوشه ای به نام پلایرن ( plejares ) آمده اند دارد. نقش بیلی مایر به عنوان رابط و سخنگوی این موجودات است
بیلی علم و اطلاعات خودش را که از این موجودات بدست آورده به ما می آموزد.ودر ضمن موجودات فضایی را در یک وظیفه تاریخی برای بازگشت به زمین جایی که سالیان پیش تر ترک کرده اند.

در مورد بیلی مایر باید ذکر کنم.که بیلی مایر کشاورز یک دست سویسی است که تحصیلات عالی ندارد. اولین ملاقات بیلی با یک موجود فضایی در سن پنج سالگی ، هنگامی که خود را برای کار کردن مهیا می کرد بود. بیلی در این سن با مردی به نام Sfath از سیاره پلایرن ملاقات کرد. وچیزهای از او آموخت.


دومین ملاقات بیلی در سن 11 سالگی و با مردی به نام Asket بود.که بیلی در ادامه آموزش ها مطالب فراوانی در مورد سرزمین های موجود در زمین و همچنین اعتقاداتی راجع به خاک و کشاورزی آموخت
در 28 ژانویه 1975 ، بیلی بیش از 100 ملاقات با Samjase ، زنی از سیاره پلایرن داشت. در طی این تماس ها بیلی اجازه یافت تا از بشقاب پرنده آنها به نا م (( beamship )) فقط در حال مانور و پرواز عکس برداری کند.او بیش از 1000 عکس واضح از ufo ها برداشته است

مهمترین ملاقات بیلی در سال 1989 روی داد. ودر این ملاقات که با ptaah پدر Samjase داشت. حقایق بسیار جالبی درباره تاریخ زمین ، انسان ها و علم و موضوعات معنوی بدست آورد. بیلی در این سال در حدود چهار ملاقات با ptaah داشت


اما درباره مکانی که این موجودات از آنجا آمده اند:
پروین که مشهورترین سیستم هفت ستاره ای ( خوشه ای ) است در صورت فلکی گا و واقع شده است
فاصله اش از ما ( زمین ) 420 سال نوری است. و از ستاره ها و سیارات نسبتا جوانی تشکیل شده است
نام سیستم هفت ستاره ای ( Seven-Star System ) از این حقیقت نشات گرفته که کوچکترین هفت ستاره ای که ما با چشم غیر مسلح و در آسمانی پاک و پر ستاره در شفق شمالی می توانیم ببینیم.این هفت ستاره هستند. در ضمن سیاره های این سیستم هنوز در حال رشد هستند و در حال حاضر برای زندگی نوع بشر نا مناسب می باشند
موجوداتی که با بیلی مایر در تماس بوده اند.محل زندگی خود را مکانی شبیه به پروین نام برده اند. اگر چه آنها ( فرازمینی ها ) در شکل دیگری از فضا و زمان در حال زندگی هستند. وبه اندازه 80 سال نوری دورتر از خوشه پروین قرار دارند. در آنجا یک ستاره مانند خورشید در مرکز است. که نام آن Tayget می باشد که ده سیاره در دور آن مشغول به گردش هستند. که چهار سیاره دارای جمعیت و سکنه می باشد در ضمن به مکان زندگی این موجودات پلادین ( plejarn ) گفته می شود 



اورست بلندترین قله دنیا نیست !!!
سازمان national Geographic در شماره ژانویه 2002 مجله خود صحت یکی از ادعاهایی بیلی مایر را که حدود 30 سال پیش ( دهه 70 ) مطرح کرده بود تایید کرد. بیلی مایر سی سال پیش ادعا کرده بود.که موجودات فرازمینی به او گفته اند. که قله اورست مرتفع ترین کوه در کره زمین نیست !!! وی در یکی از نوشته های قدیمی خود آورده که قله چیمبورازو ( chimborazo ) در اکوادور 2150 متر از قله اورست بلندتر است.برای این که کره زمین کاملا گرد نیست


وبرای همین (( ارتفاع از سطح دریا )) مقیاس درستی برای اندازه گیری ارتفاع کوه ها نیست !!!
National Geographic در ادامه توضیح می دهد. که اخیرا دانشمندان متوجه شده اند. چرخش زمین به دور خود باعث شده که سطح زمین کاملا یکدست و اصطلاحا کروی نباشد. بنابراین اگر ارتفاع کوه ها را نسبت به مرکز زمین بسنجیم. کوه چیمبورازو 2200 متر بلندتر از اورست است
اما اگر مبنای اندازه گیری را سطح دریا اختیار کنیم.در آن صورت قله اورست 2540 متر از چیمبورازو بلند تر است.
پس به شکل خلاصه :
کوه اورست : فاصله قله تا مرکز زمین : 6382250 متر
کوه چیمبورازو : فاصله قله تا مرکز زمین : 6384450 متر
بازهم یاد می کنم که بیلی مایر یک کشاورز یک دست سویسی است. که تحصیلات عالی هم ندارد. سی سال پیش ادعای را مطرح ساخته که دانشمندان اکنون به صحت آن پی برده اند.

چرا بیلی مایر در بین یوفولوژیست ها از شهرت خاصی برخوردار است ؟

بیلی مایر پیر مرد مسن و کشاورز سویسی در میان یوفولوژیست ها از شهرت زیادی بر خوردار است .ادعای وی این است که از کودکی تا بحال بیش از 250 بار با موجودات فرازمینی از ستارگان پلادین (پلیاد) دیدار و گفتگو کرده است. که اوج این تماس ها در دهه 70 میلادی بوده است. در میان تمام کسانی که ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی را می کنند. بیلی مایر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زیرا وی برای صحت ادعای خویش عکس ها و فیلم های بسیار شفافی از بشقاب پرنده ها گرفته است. به گفته خودش این اجازه را موجودات فرازمینی به او داده اند . عکس ها و فیلم ها و نوارهایی که حاوی صداهای بشقاب پرنده ها ست. همه توسط دانشمندان زیادی مورد آزمایش قرار گرفته اند . که اثری از حیله و نیرنگ در آنها دیده نشده است. همچنین او فلزاتی را از طرف فرازمینی ها به دانشمندان اهدا کرده است. که در کره زمین یافت نمی شوند.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چند درصد از مردم به وجود حیات در دیگر کرات معتقدند .
یا ارتباط انسان ها با موجودات فرازمینی را باور دارند ؟
مجله معروف نیوزویک قبل از انتشار و پخش فیلم (( روز استقلال )) نظر سنجی انجام داد.که مطابق با آن:
48 % امریکایی ها فکر می کنند UFO ها واقعی هستند.
29 % فکر می کنند که ما با موجودات فضایی در تماسیم.
48 % فکر می کنند. که دولت آمریکا اطلاعات مربوط به UFO ها را مخفی نگه می دارد.

منابع:
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Meier
http://www.deepspace4.com/pages/prophecy/henoch/henoch.htm
http://mikephilbin.blogspot.com/2010/03/billy-eduard-albert-meier-silent.html
http://www.ufocasebook.com/billymeier.html


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: بیلی مایر , لیدر , ما و فرازمینی ها ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نامرئی شدن UFO ها و فیلمبرداری کردن از آنها با استفاده از مادون قرمز:

Sky-watchers گزارش عجیب و تکان دهنده ای در خصوص پروازهای عجیب و ناشناس اشیائی که فقط توسط دوربینهای رصد مادون قرمز قابل دیدن هستند.

دوربینهای دید در شب در تلاش برای گرفتن و ضبط این اشیاء مرموز بکار برده شده است. یک گروه شناخته شده در تگزاس بعنوان انجمن تحقیقات لاریدو با این روش موفق شده اند تا از حجم کرافت مثلثی شکل پروازی عکسبرداری کنند.

گروه تحقیقاتی مدعی شده اند که جسم نامرئی برای چشم غیر مسلح بوده است و این تیم با استفاده از این روش توانسته اند که از جسم مورد نظر عکسبرداری نمایند.

با این حال کسانی هم در این بین هستند که متقاعد نشده اند و این گونه اجسام را در واقع مرز بین هواپیماهای بدون سرنشین با چراغهای مادون قرمز ضد تصادم دانسته اند.

شما در واقع ممکن است که فکر کنید از ویژگی های شاخص UFO ها همین مساله نانمرئی شدن آنها است اما به لطف شکارچیان سر سخت و متعصبی که آسمان شب را با دوربین های دید در شب نظاره گر هستند یک کلاس جدید از UFO ها را یافته اند که فقط با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز می توان آنها را نظاره نمود، حال با این همه باز بحث UFO از حالت دید در اظهار عمومی به بحث جاسوسی نامرئی آنها از فعالیتهای ما ارتباط پیدا می کند.

بایستی صبر کرد تا کاوشگران و محققان در آینده مطالب جالبی از این موجودات کم رو و البته بسیار نابغه را بدست آورند.

تصاویر اعتباری از LPRS می باشند LPRS خدمات رادیویی کم قدرت است که در محدوده یک راه ارتباطی برای 216 و217 مگاهرتز فعالیت دارد، استفاده رایج از این خدمات در مراقبتهای بهداشتی، آموزشی و پرورشی و جدیدا در محدوده هوا و فضا می باشد.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: مرئی شدن , نامرئی شدن ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 تاریخ رویت: نوامبر 2012
محل رویت: Curico، شیلی


شاهد عینی می گوید: این یک UFO است که از حیات خلوت خانه ام دیدم و زود فیلمبرداری نموده ام.

بر اساس کارشناسی های مختلف بر روی عکس انتظار میرود این شئ یک بشقاب پرنده ساخت بشر باشد.

 

منبع:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pMGKZEKur-0



|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: نزدیکی UFO به بالای خانه ای در شیلی و فیلمبرداری از آن , شیلی ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ روئیت: نوامبر 2012

محل روئیت: ایالات آریزونا، ایالات متحده آمریکا

 

این عکسها را که یک عکاس با یک دوربین نیکون d7000 گرفته است قابل توجه می باشند.

این عکاس ذکر می کند که تا بحال از خیلی از چیزها عکاسی نموده است ولی این یکی با بقیه کاملا فرق دارد به طوری که این اجسام که به نظر می رسند چراغهای متعددی دارند حرکات کاملا نامنظمی داشته اند بطوری که برای گرفتن عکس مجبور شدم دوربین را از سه پایه آن جدا کنم و دوربین را در دست بگیرم که حرکات لرزشی دستم را شاید در این عکسها ببینید، این عکاس میگوید که این اجسام که در غروب خورشید دیده شدند فورا نیز ناپدید گردیدند با این حال این اجسام واقعا غیر قابل توصیف بودند.

 

 

 

منبع:

 http://www.azfamily.com/younews/179583631.html


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: ناو , ناوگان فضایی ها ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ روئیت: نوامبر 17، 2012
محل رویت:
صخره Victoria Rupes ،عطارد

 

ما به دنبال برخی از عکس های موجود در ناسا عکس موجود از عطارد را مشاهده و تفحص نمودیم که این راهروی غیر عادی توجه ما را به خود جلب نمود.این راهرو با چهار گوشه، تقریبا از لحاظ هندسی کامل می باشد مگر در مواردی که تکه هایی از شهاب سنگ کناره های آن را به هم ریخته باشد، از این مورد می توان تقریبا نتیجه گیری نمود که این راهرو با توجه به ابعاد هندسی موجود ساخت تمدن دیگری باشد که سالها پیش از بین رفته و یا کوچ نموده باشند!

 

منبع عکس:

http://photojournal.jpl.nasa.gov/catalog/PIA15614


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: عطارد , راهرو مخفی ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ رویت: نوامبر 2012


تحقیقات UFO همچنان در جریان است، یک مرد اسکاتلندی از یک جسم معلق در هوا در بالای جنگل فیلمبرداری کرده است این مرد که آدریان نام دارد 40 ساله می باشد که دوربین فیلمبرداری خود را برداشته و نور مرموزی را فیلمبرداری نموده است که با بزرگنمایی ان می توان گفت تقریبا این جسم ناشناس آشکار میگردد که البته بعد از فیلمبرداری کردن از این جسم این فیلم را به محققان انجمن تحقیقات UFO فرستاده است.

این مرد اسکاتلندی می گوید که این جسم هیچ سر و صدایی نداشته و همچنی می گوید که قبلا نیز از این اجسام در حوالی اینجا دیده بودم از آن جمله در نزدیکی دریاچه Fiskally که حدودا پنج متر عرض داشت و رنگ آن همواره در حال تغییر بود.

 

منبع:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-20316258


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: BBC , بی بی سی , اخبار بوفو , اسکاتلند ,
تاریخ : پنج شنبه 9 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 

تاریخ انتشار: 7 نوامبر

 

استناد به: عکسبرداری ناسا







منبع:

http://www.youtube.com/watch?v=F9mRBruJBZY&feature=g-vrec


با ذکر منبع امکان کپی کردن از این وبلاگ آزاد است لطفا رعایت فرمائید.



|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: يوفو , منظومه شمسي ,

آخرین مطالب

/