اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : جمعه 27 / 9 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

<style type="text/css">#fake-like-rapper{display: inline-block;margin:0;padding:0;}#fake-like-rapper div{float:left;margin:0;padding:0;}#like-fake div.connect_widget_button_count_including, td.connect_widget_simple_including{margin:0;padding:0;}#like-fake td, td.label{font-size: 11px;text-align: left;margin:0;padding:0;}#like-fake{font-size: 11px;font-family:"lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif;color:#333;line-height:1.28;text-align: left;direction: ltr;margin-top: 1px !important; margin-left: -2px!important;position: relative;float:left;}#like-fake .uiGrid{border: 0;border-collapse: collapse;border-spacing: 0;}#like-fake .connect_widget_button_count_count{background: white;border: 1px solid #D1D1D1;float: left;font-weight: normal;height: 14px;margin-left: 1px;min-width: 17px;padding: 1px 2px 1px 2px;text-align: center;line-height: 14px;white-space: nowrap;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub s, #like-fake .connect_widget_button_count_nub i{border: solid transparent;border-right-color: #D7D7D7;top: 1px;display: block;position: relative;border-width: 4px 5px 4px 0;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub i{left: 2px;top: -7px;border-right-color: white;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub {float: left; position: relative; height: 0; width: 5px; top: -5px; left: 2px; }</style><div id="fake-like-rapper"><div class="fb-like" data-href="http://    www.facebook.com/iran.swags" data-send="false" data-layout="button_count" data-width="48" data-show-faces="false" data-font="arial" style="width: 48px; height: 20px; overflow: hidden;"></div><div id="like-fake"><div class="connect_widget_button_count_including"><table class="uiGrid" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><td><div class="thumbs_up hidden_elem"></div></td><td><div class="undo hidden_elem"></div></td></tr><tr><td><div class="connect_widget_button_count_nub"><s></s><i></i></div></td><td><div class="connect_widget_button_count_count">1850</div></td></tr></tbody></table></div></div></div>


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : دو شنبه 29 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

  5 فرد مشهوری که بسیاری از محققان بر این باورند که آنان جز بیگانگانند.

1- اسرار موجود در مورد لئوناردو داویچنی از زمانی که وی به این دنیا قدم می گذارد شروع می شود. در مورد خاطرات کودکی خویش می نویسد که این خاطره بر می گردد به زمان خیلی دور «که من در گهواره خود خوابیده بودم و ناگهان جسمی شبیه به  (بادبادک) به سمت من آمد سپس آن بوسیله دنباله اش شروع کرد به باز کردن دهانم و دفعات متعددی لبم را لمس کرد.» از زبان لئوناردو داوینچی

 در یادداشت های معلمان وی می توانیم لیستی از کارهای روزانه وی را پیدا کنیم. او نشان می دهد از چگونگی پیدایش ابرها تا فرایند از هم پاشیدن آنها و چرا یک موج در دریا می تواند آبی رنگ تر باشد از سایر امواج و در کنار به تصویر کشیدن و توصیف دلایل برف باریدن و تشکیل تگرگ ، یا تشکیل اشکال مختلف از برگهای درختان و نیز تشکیل یخ در مناطق سردسیر.

در یکی از شاهکار های فراموش نشده وی که شامل نقاشی مونالیزا بود که ماهیت تصویر یک شخص مونث است در حالت تمام چهره کشیده شده به صورتی که شخصی که تصویر از روی آن ترسیم شده در زمان طولانی بدون نفس کشیدن و تکان خوردن در مکان خود نشسته است. در نگاه یک هنرمند و نقاش وی با ترسیم نمودن ابزار آلات مدرن از جمله (هلی کوپتر، تانگ های جنگی ، موشک های هدایت شونده ، زیر دریائی ) و در کنار با پیش بینی هایش در مورد اکتشافات عصر جدید توسط داروین نیوتن و گالیله مورد تحسین است.

یک تئوری در مورد وی وجود دارد که اینگونه بیان می کند ، لئونارد قادر به حرف زدن با نمایندگانی خارج از زمین بوده که آنان قسمتی از دانش خود را به او منتقل نموده اند. مطابق با یک تئوری دیگر به عنوان «بیگانه روشن» نامیده می شود به این منظور که وی کسی بود که توانست انگیزه ای را برای پیشرفت زمینی ها با ترسیم نقاشی هایش ایجاد کند.

2- اما قابل توجه ترین «بیگانه شوم و سیاه» کسی جز آدوف هیلتر نیست. هیلتر شخصی بود که با داشتن انرژی بسیار زیاد  و خشمگین بودن توانسته بود شمار بسیاری از مردم را در راستای حکومت خود قرار دهد به شیوه ای همانند همپتویزم کردن افراد برای به دنبال کشیدن آنان ، در این میان وی در چندین سوءقصد جان سالم به در میبرد.

به دستور هیتلر چندین اردوگاه نظامی قرار داشت که بر روی انسانها یکسری آزمایشات روانی و همچنین پزشکی صورت می گرفت که وی در زمانهای متوالی جهت سرکشی به این اماکن می رفت. در بعضی مواقع برای دیدن نتایج آزمایشات که کاملاً داشت به نتیجه می رسید جهت ساختن انسانهائی با پوست های ضخیم تر «جهت استفاده در نیروهای ارتش» در انتها با صحنه ای کاملا پوشیده از خون و فریاد های آنان مواجهه می شود (متلاشی شدن افراد در تخت آزمایش). پژوهشگران علم یوفو شناسی براین باورند که بیگانگان «سیاه» که آنان هیچ وقت نمی توانند حس انسان بودن را در خود داشته باشند.
 پس از خودشکی  جسم هیلتر کجاست؟ ، این یک سوالی است که تا کنون نیز بی جواب مانده است.
این نا معلوم است که چه بر سر اسنادی که هیتلر بادقت نتایج آزمایشات کشنده ای که بر روی انسان ها انجام می داد در خود ثبت می کرد ، آمده است ؟ و این در زمانی بود که هیتلر در آلمان مشغول ساختن یک شی پرنده ناشناخته با استفاده از سلاح جنگی بسیار گرانقیمت بود. یکی از بازماندگان جنگ ورمچت اینگونه استدلال می کند که هیتلر شروع کرد به ساخت UFO و درکنار یک کشتی عظیم را در قطب جنوب به کلی در میان دید صدها تن پنهان کرد.

3- در زندگی نامه Ulyanov-Lenin آمده است زمانی که او بچه بوده گم می شود و زمانی که پیدا شد . با گفتن واژه های نامفهوم و بسیار عجیب مادر خود را فرا می خواند و در حال گریستن چندین بار تکرار می کند که کشورش 75 سال دیگر در حال تولد یافتن دوباره است.


پس از انجام شدن یکسری ازمایشات بر روی وی دانشمندان دانستند که مغز وی با مقادیر بسیار زیادی آهک پوشیده شده است که این ظرفیت برای انسان عادی کشنده است و این حادثه در طول گم شدن وی روی می دهد و بنا به دلایلی به ناشناخته بودن آن تاکیید می شود.

4- طرفداران الویس پریسلی بر این باورند او در حقیقت نمرده است بلکه به سوی سیاره مادری خود برگشته است. یکی از استادان دانشگاه ی در لندن در دفاعیه دانشگاهی خود مربوط بر اثبات این موضوع که او بیگانه بوده است پافشاری می کند و در انتها آن نیز به اثبات می رسد. پریسلی یک خواننده مشهور موسیقی پاپ بود که تا کنون نیز شخصیت وی سبب شکل گیری تمدنی به نام موسیقی پاپ شد.

در آمریکا ، شخصیت وی به صورت کلی در زندگی روزمره مردم عادی و حتی ورزشکاران و رئیس جمهورهای آمریکا دیده می شود. کارهائی که وی انجام می داد مانند جک، تقلید صدا ، نکته گوئی و غیره بود. این بگونه ای بود که به بخش جدا ناپذیر از تمدن آمریکا بدل شد. در طول سال 1980 در آیلات متحده سازمان حقوق مذاهب متنوع دایر می گردد که در این باره پس از تزریق شدن شخصیت پریلسی به تمدن آمریکا ، وی می گوید که منتظر «آمدن دوباره» خودش است.

5- محقق سرشناس روسی شخصی به نام پری شلی تسی در مورد اخماتووا اسن چنین می گوید: «که استعداد خیره کننده ای در شاعری داشت و در فضای هنری به عنوان توربین و یا مخزن شعر نامیده شده ، کودکی با استعداد و شاعری ماهر بود.»
 او در همان دوران کودکی توانست جایزه «شیر طلائی» را در زمینه شعر و شاعری از آن خود کند و دومین مکان را از جشنواره شعر و شاعری جهان را در دست بگیرد.
اما در کنار اینها اخماتووا تنها 6 سال سن داشت که این جایزه را برنده می شود در این میان وی نوشته های خود را بدون هیچ غلطی می نوشت و شاعری بود که هیچگاه آن را ناموخته بود و در هشت سالگی وی می نویسد : من – تلخی مزه درمن چمن برروی لبهای اوست ، تلخی در کلمات است ، من خود درمن چمن هستم. دختر «بیگانه سبز» از بدو تولد از بیماری آسم رنج می برد و او در سن 28 سالگی از طریق پریدن از پنجره به بیرون می میرد.

در شبکه اینترنت بسیاری از فروم ها وجود دارد که در مورد جوامعی حرف می زنند که می تواند مردمانی پیدا شوند که بیگانه باشند نسبت به بقیه مردمان عادی این گونه افراد را جادوگر و یا کسی که شوخی بسیار خنده داری می کند و یاحتی  دیوانه می خوانند. اما بعضی از دانشمندان اینگونه بیگانگان را تشریح می کنند: آنان سری مانند فراعنه دانرد رشد جسمی آنان به نسبت سایرین بیشتر است و همچنین حساسیت بسیاری دارند نسبت به اطراف خود.


|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
برچسب‌ها: 5 فرد مشهوری که احتمال دارد جز بیگانگان باشد , ,
تاریخ : دو شنبه 29 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه
با دستاورد های اخیری که توسط محققان و باستان شناسان انجام شد که ثمره آن کشف شهر افسانه ای داوارکار شهر بزرگ حکمران بزرگ سری کریشنا و  همچنین با ثبت وقایع مربوط به کتاب های مقدس بودائی چون مهابارتا ، پژوهشگران و تاریخ نویستان این امر را پذیرفتند که در گذشته بسیار دور با توجه به نوشته های کتاب مقدس جنگ هایی آسمانی میان زمینایان و موجودات بیگانه در سانکریت ودیک روی داده است ، که همه نوشته ها واقعی بوده و در ضمن پیشینه هند را به تصویر می کشند.

در این میان این شهر با توجه به کتاب های مقدس بودا و با توجه به متون تاریخی وجود داشته و پس از کشف شدن شهر افسانه ای که اکنون زیر آب های اقیانوس قرار دارد چگونه گی وقوع آن را با توجه به نوشته های کهن می توان اینگونه بیان کرد که بر اثر جنگ های صورت گرفته با بیگانگان اکنون این شهر در زیر اقیانوس قرار گرفته است.

متاسفانه با توجه به گمانه زنی های اشتباه محققان در متون تاریخی سبب شد تا آنان با توجه به سطح وسیعی از دانشی که در مورد تاریخ داشتند این عوامل را نقض کنند. و به طور بلقوه قدرت این امر را از خود سلب کردند که اشتباهات مبنی بر این است که چه کسی واقعاً میداند و باید به چه کسی گوش فرا داد.

دسته ای از آریائی ها به پرستش حکمران سری کریشنا کسی که شخصیت بسیار والائی داشت می پرداختند و از این رو او حکمرانی بسیار توانا بود که می توانست در میان فضا سفر کند و همچنین در بین تمامی سیارات منظومه شمسی و حتی فرا تر از آن نیز  رفت آمد کند.

دانشمندان مربوط به علوم دنیائی نمی توانند عنصر ابتدایی که بر زمین وجود داشت  را درک کنند و در پاسخ به این گونه سوالات تنها می توانند بگویند که یک شکل زندگی با یک ذهن هوشمند وجود داشت و همه در یک انرژی قوی ادغام شدند!. بسیاری از اجسام برخی از افراد ترکیبی از تمامی عنصر های شناخته شده زمینی از جمله آتش ، آب ، هوا ، عناصر آسمانی (روح) و بسیاری دیگر از عناصر قوی تر چون هوش، عقل و حتی نفس های کاذب است.

دین بودا به کاملیت روایات بیشماری را در مورد رفتن به فضا و همچنین حیات در سیارات دیگر را در خود گنجانده است. یوفو لزوماً منشا بیگانه ندارد اما در حقیقت این مورد و بسیاری از شکل هایی که تکنولوژی های پیشرفته را به زمین آورده است و این خود خط شروع تغییر زندگی بشریت بود و پژوهشگران مجذوب آن هستند که حقیقت را پیدا کنند.

اگر علم یوفولوژیست واقعاً بخواهد که از وجود داشتن و یا نداشتن یوفوبه طور یقین آگاهی یابد. آنان باید تاریخچه دین بودا را مطالعه کنند.

پی نوشت:
خط زمان ؛ اسناد بصری مربوط به کشفیات باستان شناسان

دانشمندان و محققان بسیاری با پژوهش در سطح دریاهای هند برای کشف تاریخ پر رمز و راز آن  راهی این مکان مرموز می شوند که پس از آن ، محققان تواستند شهر افسانه ای داوارکار را در حالی که به تمامی در زیر دریا قرار گرفته بود کشف کنند در کنار این کشف عظیم آنان بقایای موجود در شهر را  مورد بررسی قرار می دهند که با استفاده از تکنولوژی آن زمان یعنی 5000 سال قبل ، ابزارآلات جنگی بسیار پیشرفته و فرا زمینی را برای مقابله با عوامل خارجی داشته اند. با توجه به متون کهن کتاب مقدس هند خداوندگار کهن هند کریشنا که با داشتن قدرت هائی از جمله توانائی سفر در بین فضا توانسته بود شمار بسیاری از قوم آریائی را مجذوب خود کند و برای خودش سرزمین پهناوری را پدید آورد.

در این بین اخترشناسان معتقدند که فرا زمینیان با استفاده از ابزار آلات بیگانه به شهر مربوطه حمله می کنند و قست گسترده ای از شهر را به کلی نابود می کنند در این میان خداوندگار کهن هند کریشنا پس از این اعمال خرابکارانه بیگانه گان ساکت ننشست و با ساخت یک فضا پیمای جنگی از جنس آتش و عناصر زمینی  سریعاً جواب فرازمینیان را داد و در ادامه جنگ بسیار سهمگینی بر روی زمین روی داد که قدرت ان با توجه به کتاب کهن بودا به اندازه قدرت خورشید سوزان بود. کریشنا برای ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه  قول می دهد که انتقام خود را از آنان بگیرد و او با بهره جوئی از قدرت های ماورا طبیعی برای جنگ دوباره خود با فرازمیان اماده می شود.

با توجه به کتیب های دیگر پیدا شده در  زیر دریاها شکل واقعی تر این رویداد به وضوح نشان دهنده این است که بیگانگان در زمین حضور داشته و با زمینیان در حال نبرد بودند.

با توجه به پیشینه تاریخی هند سرزمینی دیگری در جنوب هند به نام کوماری کاندم وجود داشت که این سرزمین در طول هزاران سال قبل توسط فرازمینیان تصرف می گردد. و پس از نبرد های پی در پی با زمینیان این سرزمین به زیر دریا فرو می رود.

تاریخ هند این را به ما نشان میدهد که برای اولین بار تماس فرازمینان به زمین به شکل جنگ بوده است و فرازمینیان با ارسال سفینه های جنگی برای تصرف زمین با زمینیان در حال نبرد بوده اند.


برگفته از:

http://ufosightingshotspot.blogspot.de/2013/07/ufo-attacks-earth-5000-years-ago.html

منبع بصری:

http://www.youtube.com/watch?v=QSEMIdGB8Uk&feature=player_embedded

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: فرازمینیان , 5000 سال قبل , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه
تصادم بوئینگ 757 با یوفو در منطقه هوایی چین
 
UFO colidiu com um Boeing 757 pertencente -- Air China_497x300
بر اساس گزارشات آژانس خبری آسیا در روز چهارم ژوئن یک سانحه هوایی با برخورد یک بوئینگ 757 با یک شی ناشناس رخ داده است. این سانحه هنگامی رخ داده است که هواپیما از چنگدو عازم گوانگژو بوده است.
بر اساس این گزارش این تصادم در ارتفاع 26000 فوتی(8000 متری) تنها 20 دقیقه بعد از اینکه هواپیما از باند فرودگاه پریده است اتفاق افتاد. تاکنون خبری از مجروحان احتمالی منتشر نشده است اما طبق اظهارات چندین مسافر این سانحه برای آنها بسیار وحشتناک بوده است.
به محض این که هواپیما از سانحه گریخت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شوانگلیو شد.
خلبان پس از اینکه نیاز به فرود اضطراری را لازم دید هنگامی که با برج مراقبت هماهنگی می نمود علت درخواست فرود را نقص فنی اعلام کرد که با توجه به عکسی که یکی از مسافران گرفته است خلاف این موضوع را نشان می دهد در عکسی که می بینید کاملا اثر برخورد بر روی دماغه هواپیما مشهود است اما سوال اینجاست که در ارتفاع 26000 فوتی هواپیمای مذکور به چه برخورد کرده است؟ آیا برخورد با یوفو بوده است؟
مسئولان فرودگاه به سرعت در اظهارات خودعامل این برخورد را پرندگان ذکر کردند. اما ما در شگفتیم که چه پرنده ای
ممکن است عامل همچین فرو رفتگی باشد و افزون بر این چرا هیچ اثری از خون در آن دیده نمی شود؟
پس از تحقیقاتی که ما درباره احتمال برخورد پرنده به هواپپما انجام دادیم متوجه شدیم که ؛بله در این ارتفاع نیز پرندگانی هستند که قابلیت پرواز داشته باشند حتی فراتر از آن (37900 فوت) اما مساله عجیب در مورد این داستان عکس گرفته شده از این حادثه پس از برخورد است که چطور ممکن است برخورد با این ابعاد با یک پرنده صورت گرفته باشد که حتی اثری از یک قطره خون در آن دیده نمی شود؟

با تشکر فراوان از پوریا  عزیز برای ترجمه و ارسال مطلب.


|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: تصادم , بوئینگ 757 , یوفو , منطقه هوایی , چین ,
تاریخ : پنج شنبه 20 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

از بهترین و شاید کم نظیرترین مدارک رویارویی بشقاب پرنده ها و هواپیماهای نظامی مربوط به سال 1976 و  تقابل این اشیا ناشناس پرنده و جت های فانتوم II در محدوده آسمان شهر تهران است که تا به امروز برخی از زوایای این حادثه همچنان در پرده ابهام قرار دارد . این واقعه هنگامی رخ داد که در 19 سپتامبر1976 مرکز فرماندهی نیروی هوایی شاهنشاهی ایران شی پرنده ناشناسی را در محدوده آسمان تهران شناسایی کرد, نکته مهم در این حادثه تاثیرات ناشناخته الکترومغناطیسی شی پرنده ناشناس بروی سیستمهای الکترونیکی بود .  دو فروند هواپیمای جت فانتوم F-4 که به صورت مستقل اقدام به رهگیری اشیا ناشناس پرنده(UFO) کرده بودند تمامی سیستمهای الکترونیکی و ارتباطی آنان مختل شده و از کار افتادند و حتی در یک مورد هواپیما قادر به شلیک موشکهای خود به هدف نیز نبود وهر دو به ناچار از شی پرنده دور شدند . این حادثه به سرعت مورد توجه سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا(DIA) , سازمان امنیت ملی آمریکا  (NSA)  و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(CIA) قرار گرفت و تعدادی از پرسنل ایرانی که مستقیما در این حادثه حضور داشتند مورد بازجویی قرار گرفتند.  اگر چه  با گذشت زمان برخی از این نکات مبهم و سوالات بی پاسخ آن به تدریج با خارج شدن و انتشار مدارک مربوط به این حادثه از حالت محرمانه بودن روشن شده است اما همچنان نکات و ابهامات بیشماری وجود دارد که به نظر نمیرسد تنها با بررسی تنها این حادثه امیدی به یافتن پاسخی برای آن داشت اما میتوان امیدوار بود که با در کنار هم چیدن مجموعه مدارک بدست آمده از حوادث مختلف به نتیجه ای مثبت دست یافت با ما باشید تا گذری بر این حادثه داشته باشیم .

شرح  واقعه :

در حدود ساعت 12:30 بامداد روز 19 سپتامبر1976مرکز فرماندهی نیروی هوایی شاهنشاهی ایران چندین تماس تلفنی در فواصل زمانی کوتاه از منطقه شمیران در شمال تهران  دریافت میکند که تعدادی از آنان گزارش دیدن یک شی پرنده در آسمان و تعدادی دیگر از دیدن یک شی نورانی شبیه به هلیکوپتر خبر میدادند . هنگامی که مرکز فرماندهی نیروی هوایی مطمئن شد که هیچ هلیکوتر و هواپیمایی متعلق به نیروی هوایی و یا سازمان دیگر در آن محدوده حضور ندارد با تیمسار همافر نادر یوسفی جانشین فرمانده عملیات نیروی هوایی و فرد سوم نیروی هوایی شاهنشاهی ایران  تماس گرفته میشود و در جریان امور  قرار میگیرند  . تیمسار یوسفی در اولین واکنش, احتمال مشتبه شدن ساکنین شمیران از دیدن ستاره زهره که درآن فصل از سال درخشانترین اجرام سماوی است به جای شی ناشناس نورانی میدهد اما بعد از صحبت با برج مراقبت فرودگاه مهرآباد و گزارش آنان مبنی بر دیدن یک جرم نورانی که بسیار بزرگتر از یک ستاره است این فرضیه منتفی میشود و  تیمسار یوسفی تصمیم به شناسایی و رهگیری این شی نورانی ناشناس میگرد .

TehranUFOIncidentUFO

در حدود ساعت 01:30 بامداد یک فروند هواپیمای فانتوم F-4 از پایگاه هوایی شاهرخی (همدان) به پرواز در می آید و با حداکثر سرعت به سمت تهران و محل رویت شی ناشناس پرنده حرکت میکند , در فاصله 70 مایلی (112 کیلومتر) هدف , خلبان از رویت بصری یک شی ناشناس نورانی میدهد( که محتمل نور زیادی ساطع میکرده که از این فاصله تشخیص داده شده) و به سمت شی ناشناس نورانی حرکت میکند , در فاصله 25 مایلی ( 40 کیلومتری) شی ناشناس ناگهان تمام دستگهای مسیریاب(قطب نما و…) و سیتمهای الکترونیکی هواپیما به همراه سیستمهای ارتباطی  مختل میشوند و از کار میافتند و خلبان درمانده و متحیر از این حوادث بعد از سعی و تلاش بیهوده برای تسلط بر امور تصمیم به بازگشت به پایگاه شاهرخی میگیرد اما تمامی سیستمهای هدایتی و ارتباطی هواپیما در راه بازگشت به پایگاه بعد از دور شدن از شی ناشناس به حالت عادی خود بازمیگردند .

در ساعت 01:40 بامداد دومین هواپیمای جت فانتوم به خلبانی سرهنگ دوم همافر پرویز جعفری برای شناسایی شی ناشناس به پرواز در می آید . سرهنگ  جعفری و کمک خلبان هواپیما بعد از مشاهده بصری شی نورانی ناشناس , رادار هواپیما نیز خبر از وجود یک شی پرنده در فاصله 27 مایلی(43 کیلومتری) هواپیما میدهد . این شی نورانی از نظر بزرگی در انداره هایی شبیه به یک هواپیما بوئینگ 707 است  و در حال حاضر باسرعت 150 مایل (240 کیلومتر) در ساعت به سمت جنوب در حال حرکت است و در فاصله 25 میلی(40 کیلومتر) هواپیما قرار دارد, این شی ناشناس گاهی حرکت میکند و گاهی هم در آسمان ثابت است . هنگامی که سرهنگ پرویز جعفری در 25 مایلی (40 کیلومتری) شی ناشناس نورنی قرار داشتند مشاهدات بصری خود را اینگونه بیان گزارش میکند :
تشخیص اندازه دقیق شی نورانی به دلیل نور زیادی که از این شی ساطع میشود دشوار است . رنگهای این شی نورانی به صورت متناوت میان رنگهای آبی , سبز,  قرمز و نارنجی متغیر و تغییر رنگ آن منظم است و به سرعت رنگها تغییر میکنند . فاصله تغییر رنگها خیلی کم و کمتر از یک ثانیه بیشتر میان  تغییر رنگها فاصله نیست .
در همان هنگام که هواپیما در حال حرکت به سمت جنوب و شی نورانی ناشناس بود شی ناشناس کوچک تری از شی بزرگ ابتدایی جدا شده و با سرعت زیاد به سمت هواپیمای سرهنگ جعفری حرکت میکند , سرهنگ جعفری به تصور اینکه  مورد حمله قرار گرفته است  ,اقدام به رهگیری شی دوم کرده و با استفاده موشک سایدوایندر تصمیم به حمله میگیرد ولی در لحظه شلیک موشک به ناگهان تمام سیتمهای کنترل موشک و سیتمهای ارتباطی از کار می افتد . خلبان با دیدن این شرایط با یک شیرجه سریع و تحمل فشار جی زیاد اقدام به چرخش و گریز از مهلکه میکند اما شی دوم ناشناس تا مدت زمان کوتاهی اقدام به تعقیب هواپیما تا فاصله 5 مایلی(7.5 کیلومتر) میکند و بعد از دور شدن هواپیمای جت فانتوم اقدام به بازگشت به سفینه مادر میکند و سفینه مادر (همان سفینه بزرگ نورانی ابتدایی) بر طبق مکالمات خلبانان هواپیما اقدام به دور شدن از موقعیت با سرعت صوت میکند و باز هم به محض دور شدن هواپیما از شی ناشناس نورانی تمامی سیستمهای هدایتی و ارتباطی هواپیما به حالت طبیعی خود باز میگردند .
در فاصله زمانی کوتاه  خدمه هوایپمای جت فانتوم  F-4 مشاهده میکنند شی نورانی کوچک تری نسبت به شی نورانی بزرگ ابتدایی از شی نورانی بزرگ جدا میشود و با سرعت نسبتا زیادی به صورت زاویه دار و مورب به سوی پایین در حال سقوط(یا فرود) است سرهنگ جعفری از فرصت استفاده کرده و در ارتفاع پایین تصمیم به نزدیک شدن به شی نورانی در حال سقوط میگیرد اما پیش از آن شی پرنده بعد از پرواز بر فراز فرودگاه مهرآباد, درمکانی در اطراف فرودگاه  مهرآباد با همان نور خیره کننده فرود می آید و تمام سیستمهای الکترومغناطیسی و ارتباطی در آن محدوده از کار می افتد . هواپیماهای غیر نظامی که در آن زمان در حال نزدیک شدن به فرودگاه مهرآباد بودند و یا در حال تماس با برج مراقبت فرودگاه مهرآباد بودند همگی مدعی قطع شدن یکباره ارتباط خود با برج مراقبت فرودگاه مهرآباد شده اند اما با تلاش سرهنگ شاهرخی و کمک خلبان هواپیما در حالی که تمام سیستمهای الکترونیکی هواپیما از کارافتاده بود هواپیمای جت F-4 موفق به نزدیکی به شی ناشناس  میشوند که در گزارش مشاهدات به شکل یک استوانه تخم مرغی شکل توصیف شده است که نوری کمتر نسبت به سفینه مادر سطح آنرا پوشانده بود و چراغهای چشمک زن به صورت یک کمربند به دور آن وجود داشت . روز بعد خلبانان دومین هواپیمای فانتوم با استفاده از هلیکوپتر با پرواز بر فراز منطقه سعی در پیدا کردن محل فرود شی ناشناس پرنده داشتند اما هیچ رد و اثری نیافتند اما تصمیم گرفته شد محل تقریبی فرود شی ناشناس پرنده در یک دایره با استفاده از دستگاهای ردیاب امواج رادیویی و بررسی تششعات مختلف (رادیو اکتیو و ….) بررسی شود که در هنگام این جستجو امواج رادیویی گوش خراشی در همان اطراف از یک خانه کوچک که در همان نزدیکی بود دریافت شد و وقتی از ساکنین خانه در مورد اینکه شب گذشته مورد غیر عادی ندیده اند سوال شد آنان پاسخ دادند ما دیشب صداهای عجیب به همراه نورهای عجیب مانند صاعقه دیده ایم .

گزارش از بازجویی اعضای این خانواده و یا منبع این امواج گوش خراش و حتی گزارشی از نتایج تحقیقات بررسی تششعات منتشر نشده است و بعد از سقوط شاه نیز هیچ مدرکی در این زمینه یافت نشد و مطالب بالا بر اساس مدارک گفته شاهدان این واقعه و مطالب منتشر شده از سوی سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا نوشته شده است .

فرم گزارش سازمان اطلاعات دفاعی امریکا(DIA):

الف) این مورد شامل گزارشهای مختلفی در زمینه یک کیس واحد است که توسط شاهدان مختلف در شمیران و فرودگاه مهرآباد و … که از آسمان و هم از روی سطح زمین در مکان های مختلف دیده شده است .
ب) جدا از وجود تعداد زیادی شاهد عام تعدادی از پرسنل نیروی هوایی که دارای علم و تجربه کافی هستند نیز بر وجود چنین شی ناشناسی گواهی داده اند .
ج) تمام این مورد توسط رادار مشاهده و تایید شده است.
د) تاثیرات الکترومغناطیسی ناشناخته همانند EME توسط دو هواپیما و برج مراقبت فرودگاه مهرآباد تایید شده است .
ه) تاثیرات فیزیولوژی قابل مشاهده ای مانند تاثیر در عضو بینایی پرسنل نیروی هوایی گذاشته است .
و) مقدار مانور پذیری بسیار بالایی برای شی ناشناس گزارش شده است .

با توجه به ظوابط و مدارک موجود این مورد قابلیت بررسی به عنوان یک شی نا شناس پرنده(UFO)  را دارد.

عقاید شاهدان :

یدی(یدالله) ناظری یکی از خلبانان اولین هواپیمای جت فانتوم معتقد است اشیا ناشناس پرنده(UFO)  میتوانند با سرعت چندین هزار مایل در ساعت مسافرت کنند . او  در ادامه میگوید : «…. این اشیا فراتر از سرعت و قدرت ما بودند و F-4 مطمئنا نمیتوانست به این اشیا ناشناس پرنده برسد ,هنوز هیچ کشوری نتوانسته به چنین وسایل پرنده ای با چنین قدرت و سرعتی دست یابد , مدتی بعد گزارشهایی منتشر شد که زمان آن  چند دقیقه قبل از این واقعه در تهران بوده است و خلبانان مصری شی ناشناسی مانند این شی را بر فراز دریایی مدیترانه رویت کرده اند و یا در همان زمان از رویت شی ناشناس نورانی در لیسبون پرتغال سخن گفته شده است.  من میگویم این شی پرنده از یک سیاره دیگر آمده بود .
تیمسار همافر نادر یوسفی معاون عملیات وقت نیروی هوایی میگوید «… من دو جت رهگیر درخواست کردم و فکر میکردم برای رهگیری و شناسایی آن کافیست اما نمیدانستم که آنها از کجا آمده اند , او در ادمه میگوید بسیاری از مدارک این رویارویی در اختیار سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا (DIA) است و هیچ کس در ایران به این مدارک دسترسی ندارد . نادر یوسفی میگوید بعد از اینکه دومین هواپیمای فانتوم F-4 ارتباط خود را از دست داد و سیستمهای تسلیحاتیش از کار افتاد با یک مانور اقدام به گریز میکند و در هنگام گریز سرعت هواپیما به 2 ماخ هم میرسد اما شی ناشناس نورانی( دومین شی که کوچکتر بوده و از شی اولیه بزرگتر جدا شده بود) به تعقیب هواپیما اقدام میکند و به سادگی به هواپیما نزدیک میشود .
مسئول وقت برج مراقبت مهرآباد حسین پیروزی هم میگوید شی ناشناس پرنده(کوچک) در ارتفاع کم 2200 تا2500 پا بر فراز فرودگاه مهرآباد پرواز کرد که مانند یک استوانه بود که چراغهایی به دور آن بسته شده بود و وقتی که شی ناشناس پرنده بر فزار فرودگاه پرواز میکرد برق برج مراقبت قطع شده بود و تمام سیستمها از کار افتاده بودند و ما بادیگران ارتباطی نداشتیم .
روز بعد از حادثه سپهبد عبدالله آذربرزین یکی از معاونین فرماندهی نیروی هوایی شاهنشاهی با تمام شاهدان این حادثه صحبت کرده و گزارشی کامل و جامع از وقایع رخ داده تنظیم میکند و در آن مینویسد تمامی شاهدان بر این باور هستند که هیچ کشوری به چنین تکنولوژی پیشرفته ای دسترسی ندارد و این اشیا ناشناس ساخت دست بشر نبودند .
این گزارش به همراه سایر مدارک تسلیم تیمسار حاتمی( از مشاورین نظامی شاه ) میشود و تیمسار حاتمی بعد از مشورت با شاه از گروه مشاوران نظامی آمریکایی حاضر در ایران به واسطه یک مقام بلند پایه نیروی هوایی ایران از ژنرال ریچارد سکورد (مسئول مستشاران نظامی امریکا در ایران)درخواست کمک میکند . ژنرال ریچارد سکورد بعد از اطلاع از این واقعه با توجه به حساسیت مقامات ایرانی که برای اولین بار بود با چنین حادثه ای رو برو میشدند و اهمیت موضوع برای آمریکا از لحاظ اینکه اگر عامل این وقایع  شوروی باشد که به تکنولوژی پیشرفته ای دست یافته است برای امنیت آمریکا یک فاجعه به شمار میرود مقامات مسئول را در واشنگتن را از ما حدث واقعه مطلع میکند و دکتر بروس مکابی از محققین برجسته در این زمینه به همراه چندین گروه تحقیقاتی از نیروی هوایی آمریکا و سازمانهای اطلاعاتی مامور تحقیق و بررسی موضوع میشوند و به ایران اعزام میشود . نیروی هوایی امریکا و سایر سازمانهای اطلاعاتی تمام مدارک و شواهد این حادثه را جمع آوری کردند و از تمامی شاهدان بازجویی کردند

مدارک و جزئیات دیگری از این واقعه :

در اول اکتبر1976 این واقعه با انتشار نوار مکالمات سرهنگ پرویز جعفری خلبان دومین هواپیمای جت فانتوم وارد مرحله تازه ای در این نوار مکالمه سرهنگ جعفری میگوید شی ناشناس به سرعت در حال نزدیک شدن به ماست و با وجود اینکه هواپیما با سرعت بیشتر از سرعت صوت در حال پرواز به سوی تهران است ولی شی ناشناس نورانی(کوچک) در حال نزدیکی به آنهاست . سرهنگ جعفری شی کوچک دوم نورانی را به اندازه قرص کامل ماه در آسمان توصیف میکند (شاهدان ماجرا به روی زمین هم دقیقا چنین تشبیهی برای توصیف شی ناشناس پرنده بکار برده اند)
چنین اشیا ناشناس پرنده ای در حدود 3 ساعت بعد در ساعت 01:00 بامداد 19 سپتامبر به وقت محلی در رباط پایتخت مراکش نیز دیده شده است و سفارت آمریکا در رباط گزارش میدهد پلیس گزارش هایی متعدد مردمی از رویت شی ناشناس نورانی که در ارتفاع پایین و موازی سواحل اقیانوس آرام دریافت کرده است که به شکل یک استوانه نورانی که چراغهای چشمک زن زیادی در آن دیده میشدو هیچ صدایی هم از آن شنیده نمیشد .
در آنزمان از احتمال سقوط یک ماهواره و شهاب سنگ سخن گفته شد اما سازمان اطلاعات دفاعی با توجه به مدارک بسیار و حادثه تهران چنین احتمالی را منتفی اعلام کرد . ماهوراه جاسوسی DSP-1 متعلق به ارتش آمریکا که مجهز به سنسورهای فروسرخ بوده و در نیمکره شمال و شوروی و در نزدیکی مرزهای شمالی حضور داشته در همان زمان متوجه تغییراتی در طیف فروسرخ شده است و به مدت 1 ساعت تمام این واقعه را با استفاده سنسورهای فروسرخ خود ثبت کرده است(که تاکنون منتشر یا خبری در مورد آن اعلام نشد)
در بخش اول مطلب شما تا اندازه ای با واقعه آشنا شدید و در در بخش دوم گزارش ابتدا شرح کامل مکالمات دومین هواپیمای جت (سرهنگ پرویز جعفری) در اختیار شما قرار میگیرد با ترجمه کامل متن گزارش دکتر بروس مکابی که بر اساس تحقیقات , بررسی و  مصاحبه با شاهدان حادثه بوده است به بررسی علمی و فنی این موضوع خواهیم پرداخت .

بخشی از مدارک و دست نوشته های گزارش دکتر بروس مکابی :

مصاحبه با حسین پیروزی در رابطه با پرونده ی یوفوهای شهریور 55 تهران

در آن زمان مسئول برج مراقبت فرودگاه مهرآباد((حسین پیروزی))بوده است که در حال حاضر یکی از اساتید صنعت هوایی کشور است و به عنوان مشاور وزیر راه و مدیر کل فرودگاه امام خمینی

هم فعالیت می کند.گفتگو با حسین پیروز شاهد عینی ماجرای مرموز آن شب را بخوانید.

در اول کار کمی درباره خودتان بگویید.

من متولد سال 1317 هستم.بعد از اتمام دوران دبیرستان از دانشگاه تهران لیسانس کتابداری گرفتم و بعد از آن در رشته زبان تحصیل کردم و مدرک کارشناسی زبان را نیز دریافت کردم.چون زیاد مطالعه می کردم و به مباحث هوا و فضا علاقمند بودم بعد از این رشته ها مهندسی مراقبت پرواز خواندم و بعد از آن هم دوره فوق لیسانس حمل و نقل را گذراندم.

ماجرای آن شب چطور آغاز شد؟

شب 29 شهریور حدود ساعت 5/10 شب بود که خانمی با برج مراقبت که من آن شب مسئول آن بودم تماس گرفت و با دلهره اعلام کرد که یک شئ نورانی که مانند پروانه ماشین 8 پره و 4 پره می شود روی خانه مان آمده و نورهای عجیب و غریبی دارد.خانه آن خانم در خیابان شریعتی فعلی بود.من قضیه را جدی نگرفتم و از آن خانم تشکر کردم.چند دقیقه بعد خانم دیگری و بعد از آن آقایی از شمیران تماس گرفتند و همین حرف ها را تکرار کردند.من خودم دوربین را برداشتم و به بالکن رفتم و آن وقت بود که شئ نورانی را در آسمان دیدم و در همان نگاه اول فهمیدم که نمی تواتد هواپیما باشد.

شیئی که دیدید به چه شکلی بود؟

نورش مثل لامپ فلورسنت بود.وسط آن نور قرمز چشمک می زد و دو طرف آن نور آبی دیده می شد.رنگ آبی آن بسیار خیره کننده بود.درهمان حالی که نگاهش می کردم شبیه به ماهی حلوایی به رنگ سرخ آتشی شد.بعد هم به شکل های مختاف مثل ستاره دریایی و یا دایره و با رنگ های نارنجی،زرد،سبز و بنفش دیده شد.یک لحظه بعد هم ناپدید شد که ناگهان متوجه شدم از شمال تهران به طرف جنوبی ترین نقطه تهران رفته است.آنقدر به سرعت جا به جا می شد که نمی توانستیم حرکت آن را ببینیم.به طوری که در ابتدا به همراه همکارانم فکر کردیم که دو یا سه جسم هستند.اما بعد متوجه شدیم یک جسم بزرگ و سریع است.مدتی بعد روی کوه های بی بی شهربانو ثابت ایستاد.

می توانید ابعادش را توصیف کنید؟

از فرودگاه مهرآباد که من نگاه می کردم تقریبا شمال شرق تهران بود اما آن چنان نورش زیاد بود که نشخیص اندازه دقیق آن غیر ممکن بود.مثل ماشینی که با نور بالا از رو به رو می آید و در ابتدا نمی توان اندازه آن را تسخیص داد.با اینکه ارتفاعش مدام تغییر می کرد ولی فکر می کنم طولش 20 متر بود.
بعد از آنکه متوجه شدید هواپیما نیست چه کار کردید؟

همان موقع موضوع را به مسئول پایگاه نیروی هوایی که در آن شب تیمسار یوسفی بود اطلاع دادم.تیمسار هم ابتدا فکر می کرد من قصد شوخی دارم ولی بعد از آنکه متوجه شد قضیه جدی است فورا دستور داد یک فانتوم F-4 از پایگاه آماده باش آن شب که پایگاه شاهرخی همدان (نوژه فعلی) بود،برای شناسایی بلند شود.خلبان عزیزخانی به علاوه یک خلبان دیگر با فانتوم اول پرواز کردند.ما در ابتدا فکر می کردیم ارتفاع این شئ 5هزار تا 6هزار پا است.ولی خلبان اعلام کرد که شئ در ارتفاع سی هزار پایی قرار دارد.موضوع دیگر آن بود که خلبان اعلام کرد که روی دو موج UHF و VHF خود و روی فرکانس اضطراری صدای بنگ بنگ که ما به آن Emergency Squash می گوییم را دریافت می کند که هیچ وقت این امر برای ما ممکن نبوده است.همان شب این مساله توسط دو هواپیمای Swiss Air و Luft Hansa هم گزارش شده بود.فانتوم ما با آنکه سرعتی حدود سرعت صوت داشت ولی نمی توانست به این شئ نورانی برسد.با کمی نزدیک شدن فانتوم به این شئ تمامی دستگاه های ناوبری و دفاعی آن از کار می افتاد و سیستم ارتباطی آن هم دچار اختلال می شد.بعد از تایید خلبان عزیزخانی که این شئ هواپیما نیست و یک شئ خارجی است فانتوم دوم هم از پایگاه شاهرخی پرواز کرد که خلبان اصلی آن سرگرد جعفری بود.

خلبان ها این شئ را چگونه توصیف می کردند؟

خلبان ها هم با چشم غیر مسلح می توانستند آن را ببینند.با همان رنگ های آبی،قرمز،نارنجی.اما آن طور که خلبان ها گزارش کردند روی رادار هواپیما هم هیچ اثری باقی نمی گذاسته است.سرعت این جسم به قدری زیاد بود که آنها با حدود سرعت صوت نمی توانستند زیاد به آن نزدیک شوند.چیزی که ما حدس می زدیم این بود که سرعت این شئ چند برابر سرعت صوت است.

تا انتهای ماجرا هر دو فانتوم حضور داشتند؟

نه.بعد از گذشتن مدتی از شناسایی و بعد از آنکه خلبان جعفری هم حرف ما را تایید کرد تصمیم گرفته شد که خلبان عزیزخانی به علت کم بودن بنزین به پایگاه شاهرخی برگردد و خفاش2(فانتوم سرگرد جعفری)شناسایی را ادامه دهد.سیستم های ناوبری فانتوم خلبان جعفری هم از کار افتاده بود و خلبان جعفری هم روی فرکانس 5/121 (فرکانس اضطراری) صدای بنگ بنگ را می شنید.ناگهان متوجه شدیم که جسم دومی از جسم اول جدا شده است.جسم دوم بسیار نورانی بود.نور بسیار شدیدی داشت و به سمت هواپیما حرکت کرد.ارتباط رادیویی سرگرد جعفری برای مدتی با ما قطع شده بود.جسم اصلی هم به صورت ثابت روی کوه های بیبی شهربانو ایستاده بود.خلبان جعفری بعد از مدتی برای ما تعریف کرد که وقتی از روی مهرآباد گذشته است شئ دوم بالای سرش بوده است.آن موقع جعفری سرعتش را کم می کند تا شئ نورانی جلویش بیفتد و آن را روی باغ های کرج با موشک بزند.اما بعد از برگشت به ما گفت قبل از آنکه کاری بکنم شئ نورانی خودش 100 متر جلوتر از هواپیما ایستاد.مثل آنکه مرا تله پاتی می کرد و فکر مرا می خواند.می خواستم شلیک کنم که دیدم دستگاه ها عمل نمی کنند.حتی ارتباط رادیویی بین من و خلبان دیگر هم مختل شده بود.با اشاره به خلبان دوم فهماندم که Eject کنیم.یعنی از هواپیما بیرون بپریم.به خاطر آنکه قصد هدف قرار دادنش را داشتیم می ترسیدیم به ما حمله کند.جالب آن است که دستگاه Eject هم که کاملا مکانیکی است و الکترونیکی نیست از کار افتاده بود.

سیستم Eject اصلا ارتباطی با سیستم الکترونیکی هواپیما ندارد؟

نه.Eject یک سیستم کاملا مکانیکی در هواپیما است.6موشک زیر صندلی خلبان قرار دارند که در کمتر از 8/0 ثانیه خلبان را 50 متر به بیرون پرتاب می کنند.تعجب خلبان هم همین بود که این سیستم هم که هیچ ارتباط الکترونیکی با هواپیما ندارد از کار افتاده بوده است.یادم می آید خلبان جعفری در جلسه ای گفته بود در آن موقع که سیستم Eject هم عمل نکرد با خودم گفتم خدایا با این همه تکنولوژی که به ما دادی هیچ کاری نمی توانیم در این وضعیت بکنیم!
بعد چه اتفاقی افتاد؟

شئ نورانی به تعقیب فانتوم پرداخت.حتی وقتی شئ نورانی و فانتوم از روی فرودگاه مهرآباد رد شدند یک لحظه(مانند فلاش)برق مهرآباد قطع و وصل شد.بعد ها فهمیدیم که اشکالی در سیستم برقی مهرآباد وجود نداشته است و سازمان برق منطقه ای هم پالس ثبت کرده است.بعد از این تعقیب و گریز شئ نورانی دوم به سمت ساوه رفت و با دور شدن آن سیستم رادیویی فانتوم دوباره وصل شد.آن موقع بود که خلبان جعفری اعلام کرد که شئ نورانی که من را تعقیب می کرد بسیار وحشتناک بود اما گویا فقط می خواست زهر چشمی به ما نشان دهد.اگر اجازه می دهید دیگر به پر و پایش نپیچیم و به پایپاه شاهرخی برگردیم.

تیمسار یوسفی که مکالمه را میشنید در همان موقع گفت که چون احتمال دارد تا پایگاه شاهرخی همدان به شما حمله کند می توانید در مهرآباد فرود بیایید.چند دقیقه بعد خلبان جعفری اعلام کرد که شئ نورانی دوم به سمت شئ نورانی اصلی رفته و دوباره داخل آن شده است.بعد هم چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که جعفری با فریاد اعلام کرد که شئ دوم دوباره از شئ اصلی جدا شده و به طرف زمین می آید.ما هم در آن موقع یک هاله نورانی را که به طرف زمین می آمد را دیدیم.جسم نورانی روی زمین نشست.سه مایلی جنوب پالایشگاه تهران.خلبان جعفری گفت که نور این شئ آن قدر زیاد است که من از این ارتفاع می توانم سنگ ریزه های بیابان را ببینم.شئ اصلی هم بالای سر جسم دوم مرتب دور می زد.

سعی نکردید به جسم دوم که روی زمین بود نزدیک شوید؟

تیمسار یوسفی همان موقع به جعفری گفت که امتحان کند که می تواند به آن نزدیک شود یا نه.سرگرد جعفری با فانتوم به سمت جسم دوم شیرجه اما به گفته خودش در 10 مایلی جسم دوم چنان هواپیما دچار لرزش شد که نتوانسته بود به آن نزدیک شود.ما به کلانتری شهرری و ژاندارمری اطلاع دادیم.چندین نفر از مردم هم با مهرآباد تماس گرفتند و این قضیه را گزارش دادند.در همان موقع متوجه شدیم که جسم اصلی رفت و در آسمان ناپدید شد.اما ماموران پلیس و هیچ کس دیگر بعد از رسیدن به محل اثری از جسم دوم پیدا نکردند.

روز بعد هم معلوم نشد چه بر سر شئ نورانی دوم آمده است؟

نه،فقط به مدت یک هفته تا ده روز در یک نوار 40 کیلومتری از روده شور تا دوشان تپه هر روز یک تا دو ساعت روی فرکانس اضطراری (5/125) صدای بنگ بنگ شنیده می شد.

درباره این فرکانس و صدای بنگ بنگ توضیح می دهید؟

وقتی مثلا سانحه ای برای یک هواپیما پیش می آید جعبه سیاه آن که حاوی اطلاعات مهمی است از هواپیما به بیرون پرتاب می شود.این جعبه در مقابل گرما و سرمای شدید بسیار مقاوم است.بعد از پرتاب به صورت اتوماتیک جعبه سیاه روشن می شود و روی همین فرکانس که معروف به فرکانس اضطراری است صدای بنگ بنگ شنیده می شود تا مسئولان با جستجوی صدا بالاخره جعبه سیاه را پیدا کنند.

در مدت این 10 روز منبع این صدا پیدا نشد؟

نه،چندین بار ماموران صدا را جستجو کردند.تا منبع صدا هم می رسیدند اما بعد از کندن زمین هیچ چیزی پیدا نمی کردند.

اتفاقات آن شب چقدر طول کشید؟

از 5/10 شب تا 4 صبح،بیشتر از 5 ساعت.

این جسم در رادار مهرآباد هم ثبت شد؟

نه،چند روز بود که رادار مهرآباد خراب بود.اما رادار فانتوم برای چند لحظه آن را ثبت کرد.

گفته می شود که بینایی خلبان جعفری بعد از این حادثه دچار مشکل شده بود شما خبری از این مورد دارید؟

من در مورد بینایی خلبان جعفری اطلاعی ندارم ولی برای چند وقتی هم خلبان جعفری هم خلبان عزیزخانی اجازه پرواز نداشتند.حتی گاهی که یک ستاره می دیدند تصور می کردند که همان شئ دوباره برگشته است.خود من بعد از تمام شدن آن حادثه به مدت 54 ساعت نخوابیدم.تا می خواستم بخوابم با تصویری از آن شئ از خواب می پریدم.

مثل آنکه فیلم این حادثه هم بازسازی شده است…

بله،بعد از انقلاب در شبکه دو و با کمک آقای میر فخرایی در گروه دانش با توجه به مشاهدات ما و با استفاده از همان کادر فرودگاه و خلبان عزیزخانی و جعفری فیلم این مشاهده بازسازی شد که بسیار شبیه واقعیت شده است که فکر کنم اکنون در آرشیو صدا و سیما هم موجود است.

مجموعا چند نفر شاهد این یوفوها بودند؟

به جز مردم عادی که با برج تماس می گرفتند تیم 16 نفره برج مراقبت که همگی دارای تحصیلات عالی هستند شاهد این ماجرا بودند.علاوه بر آنها مشاهدات چهار خلبان (دو خلبان در هر فانتوم) یکی از دلایل اعتبار این مشاهده است.

مجموعه این حرف های شما به این معنی است که شما اعتقاد دارید که این موجودات فضایی هستند؟

بله،من اعتقاد راسخ دارم که آنها موجوداتی ماورایی هستند که خیلی از ما هوشمندترند.آنها به کار ما نظارت می کنند اما ما را قابل ندانسته اند تا با ما ارتباط برقرار کنند.

ما وقتی می توانیم یک مساله را ماورا طبیعی فرض کنیم که هیچ توجیه علمی برای آنها پیدا نشود.آیا این مساله نمی تواند یک تکنولوژی سری متعلق به برخی کشورهای خاص باشد؟

وقتی می گویند میلیونها خورشید در کهکشان راه شیری وجود دارد پس حتما کرات دیگری هم می تواند وجود داشته باشد که در آن موجوداتی زنده باشند.نمی شود که ما بگوییم فقط ما در این زمین زنده هستیم و هیچ موجود هوشمند و زنده دیگری وجود ندارد.

می خواهم بگویم فکر نمی کنید بعضی از اشیا نورانی که اخیرا دیده شده ممکن است ماهواره های جاسوسی یا هر چیز دیگری باشد که به شکل شئ نورانی دیده شده است؟

احتمال آن وجود دارد.بعد از همین قضیه هم عده ای تا مدت ها در کیسه های پلاستیکی شمع روشن می کردند و آنها را با استفاده از گازی سبک به هوا می فرستادند و عده ای فکر می کردند بشقاب پرنده دیده اند.اما تمام این موضوعات را با تمام تحصیلاتی که داشتم و اطلاعات فنی که دارم وجود بشقاب پرنده ها را نفی نمی کنم و فکر می کنم در کرات دیگر موجوداتی وجود دارند.این اعتقاد شخصی من است و البته هیچ دلیل علمی برای آن ندارم.

این ها چیز هایی است که من با چشم خودم دیدم.فانتومی که تمام سیستم های ناوبری و دفاعی اش را از دست می دهد و دوباره به دست می آورد در اثر چه چیزی می تواند باشد؟آنها بسیار از ما هوشمند تر هستند و درباره ما تحقیق می کنند.

همان شب 45 دقیقه بهد که ماجرای تهران تمام شد این شئ نورانی در کشور پرتغال هم دیده شد.آنها با سرعتی چندین برابر صوت در حال رفت و آمد هستند.

hoomanufo.blogfa.com/post-45.aspx

******************************************************************

نقل از مجله دانشمند    شماره 533

سال ها پیش. پیش از آنکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد واقعه ای در تهران روی داد که هم اکنون به عنوان (یکی از 10 پرونده برتر مربوط به مشاهده اشیای پرنده ناشناس در جهان) مطرح است. در این حادثه هواپیماهای جنگده ارتش ایران و (یک شی پرنده ناشناس) تا مرز درگیری پیش رفتند.

حوالی ساعت 12:30 دقیقه بامداد روز نوزدهم سپتامبر 1976 (28 شهریور ماه 1355 شمسی) به وقت محلی تهران پست فرماندهی نیروی هوایی ارتش چهار گزارش تلفنی از طرف شهروندان غیر نظامی ساکن در منطقه شمیران دریافت کرد که همه همه آنها از وقوع وقایع نامعاوم در آسمان شبانگاهی شهر حکایت می کردند.برخی از تماسگیرندگان  به شیئی شبیه به یک پرنده اشاره داشتند و برخی دیگر آن را همانند بالگردی با درخشش فوق العاده توصیف میکردند.برسی های

پست فرماندهی نشان داد که در آن هنگام هیچ بالگردی که بتوان گزارش های مذکور را به آن نسبت داد در ماموریت پرواز نبوده است و به این ترتیب یوسفی معاون عملیات در جریان اتفاق قرار گرفت. او در ابتدا این کونه عنوان کرد که شئ مذکور تنها یک ستاره بوده است.ولی پس از رایزنی با برج مراقبت فرودگاه بین المللی مهر آباد و مشاهده شخصی خود که شئ بسیار درخشان و بزرگتر از یک ستاره را به وضوح در آسمان رویت کرد تصمیم گرفت تا یک جنگنده فانتوم را از پایگاه هوایی

همدان واقع در 280 کیلومتری غرب تهران مامور پرواز و رهگیری پرنده ناشناس کند.هواپیمای F_4 در ساعت 1:30 دقیقه بامداد پایگاه را به سوی نقطه ای در 74 کیلومتری شمال تهران ترک کرد.خلبان و کمک خلبان اشاره کردند که شئ مورد نظر چنان درخشان بود که می شد آن را از فاصله 110 کیلومتری مشاهده کرد.زمانی که هواپیما به فاصله تقریبی 46 کیلومتری پرنده ناشناس رسید ناگهان تمامی دستگاه ها و وسایل ارتباطی آن از کار افتادند و به دنبال این واقعه عجیب خلبان که

ادامه تعقیب را ناممکن می دید تصمیم به ناتمام گذاشتن ماموریت و بازگشت به پایگاه گرفت. شگفت انگیز آن که به محض قطع تعقیب و تغییر مسیر در جهت پایگاه مجددا دستگاه ها به وضعیت عادی بازگشتند.در ساعت 1:40 دقیقه دومین هواپیمای فانتوم با هدایت ستوان پرویز جعفری عازم ماموریت رهگیری شئ ناشناس شد.او که اکنون دوران بازنشستگی را می گذراند در 12 نوامبر سال 2007 (21 آبان ماه سال جاری) در کنفرانسی که برای برسی این رویارویی در باشگاه ملی

خبرگزاری های ایالات متحده آمریکا بر گذار شده بود شرکت کرد و خواستار انجام یک سلسله تحقیقات بین المللی برای کشف ماهیت اشیای پرنده ناشناس موسوم به یوفوها شد.هواپیمای جعفری که در فاصله 50 کیلومتری توانست شی ناشناس را روی راداره خود قفل کند.مشخصات راداری یوفو شبیه به یک هواپیمای بوئینگ 707 بود.زمانی که جت F_4  با سرعت 204 کیلومتر بر ساعت به فاصله 46 کیلومتری شی پرنده ناشناس رسید یوفو آغاز به حرکت کرد و فاصله خود را با هواپیمای رهگیر حفظ کرد.

تخمین ابعاد شئ پرنده با چشم به دلیل درخشندگی خیره کننده آن امکان پذیر نبود.بنا به اظهارات خلبان نورهای ساطعه به رنگ های آبی سبز قرمز و نارنجی با الگویی به شکل مربع به ترتیب نسبت به هم چشمک می زدند ولی سرعت درخشش آنها به قدری سریع بود بود که می شد همه رنگ ها را با هم دید.در همان حال شئ مورد نظر و هواپیمایF_4 در مسیر جنوب به حرکت خود ادامه می دادند. یک شئ ثانویه کوچک تر از شئ اول جدا شد و با سرعت بسیار زیاد یه سوی

جنگنده فانتوم حرکت کرد.ستوان جعفری فکر کرد که به او حمله شده است و اقدام به شلیک یک فروند یک فروند موشک حرارت یاب (سایدوندر AIM_9 ) کرد ولی بی درنگ تمامی تجهیزات هواپیما و از جمله دستگاه های کنترل جنگ افزار و همه سامانه های مخابراتی از کار افتادند. خلبان جعفری که خود را در برابر خطره قریب الوقوع بی دفاع می دید در آخرین اقدام با شتاب ثقل منفی به سوی زمین شیرجه زد. شئ ناشناس دوم به سرعت از روی هواپیما عبور کرد و در فاصله 4/7 کیلومتری

پشت سره او توقف کرد و باره دیگر به سوی شئ ناشناس اول بازگشت و به آن ملحق شد.با استناد به نوار گفت و گوی خلبان و کمک خلبان شئ ناشناس پس از آن با سرعت چند برابر صوت دور شد.این بار هم به محض فاصله گرفتن هواپیما از از شئ پرنده ناشناس عملکرد تجهیزات و وسایل مخابراتی آن به وضع عادی بازگشت.اندکی بعد خدمه F_4 شاهد بودند که شئ نورانی دیگری از سمت مقابل شئ اول جدا شد و با سرعت زیاد مستقیم به سوی زمیت حرکت کرد. آنها فکر می کردند که این شئ بی درنگ به زمین اثابت خواهد کرد و انفجاری مهیب روی خواهد داد ولی پرنده ناشناس به آرامی فرود آمد. خدمه فانتوم در ارتفاع پایین تر بر روی محل فرود پرواز کردند و به موقعیت یابی نوری که زمین را روشن می کرد پرداختند.

جعفري بعدها گفت که شئ مورد نظر آنچنان تابناک مي نمود که در نور آن مي شد حتي سنگ ها و شن ها پيرامون محل آن را نيز مشاهده کرد.سپس هواپيما براي فرود رهسپاره فرودگاه مهرآباد شد.آنها متوجه شدند هر بار که از يک موقعيت مغناطيسي 150 درجه اي نسبت به مهرآباد مي گذرند دوچار اختلال مخابراتي و بروز اشکال در امر ارتباط مي شوند.

يک هواپيماي ديگر خطوط هواپيمايي هم که در همان هنگام در حال نزديک شدن به فرودگاه مهرآباد بود دوچار مشکل مشابهي شد و سامانه مخابرات آن از کار افتاد.اندکي بعد وقتي که هواپيماي F_4 در حال آخرين اقدام براي تقرب بود خدمه آن باز هم شئ پرنده ديگري را مشاهده کردند.اين شئ چهارم استوانه اي شکل بود و در دو انتهاي خود نورهايي چشمکزن

ساطع مي کرد.شئ مذکور از روي هواپيماي فانتوم پرواز کرد.برج مراقبت پرواز هيچ هواپيمايي را در منطقه گذارش نکرد.ولي زماني که خلبان فانتوم موقعيت و جهت يوفو را به آنها اطلاع داد پرسنل برج توانستند آن را مشاهد کنند.سال ها بعد مامور اصلي کنترل پرواز و يکي از فرماندهان نظامي مسئول پژوهش در اين پرونده افشا کردند که شئ مورد نظر از

روي برج مراقبت فرودگاه مهرآباد هم گذشته و تمامي تجهيزات الکترونيکي آن را نيز از کار انداخته بود.پس از روشن شدن هوا خدمه فانتوم با يک فروند هليکپتر نظامي عازم محل فرود جسم پرنده سوم شدند.با اين حال هيچ ردي بر جاي نمانده بود.آنها منطقه را به سمت غرب دور زدند و در همين حال سيگنال مشخصي که بيب بيب مي کرد توجه آنها را به خود جلب

کرد.اين علامت در نزديکي يک خانه شديدتر مي شد.آنها در نزديکي خانه فرود آمدند و از ساکنان آن در اين باره که آيا شب گذشته شاهد حادثه اي نامعمول بودو اند يا نه پرس و جو کردند.اهالي گزارش دادند که صدايي مهيب شنيده تد و نوري شديد شبيه به نور حاصل از صاعقه را مشاهده کرده اند.بعد ها پژوهش هاي بيشتري روي محل فرود انجام شد و منطقه

از نظر برسي آثار تشعشعي به طور کامل تفتيش شد ولي نتايج اين برسي ها هيچ گاه در اختيار عموم قرار نگرفت.

گزارش DIA و بازتاب حادثه(DEFENCE INTELIGENCE AGENCY

مدارک مربوط به اين حادثه به خوبي توسط ( سازمان اطلاعات دفاعي ايالات متحده آمريکا)موسوم به  DIA جمع آوري و تاييد شد و نسخه هايي از گزارش آن براي کاخ سفيد . ورارت کشور. ستاد مشترک ارتش.سازمان امنيت ملي NSAسازمان جاسوسي مرکزي CIA ارسال شد.

همراه گزارش DIAفرمي وجود داشت که به ارزيابي کيفيت گزارش مربوط مي شد.در اين برگه تاييد شده بود که :
الف) شئ مورد نظر را شاهدان متعددي که در نقاط مختلفي نظير شميران مهرآباد و بستر يک درياچه خشک قرار داشته اند از چشم انداز هاي متفاوت( زمين و آسمان) ديده اند.

ب) بسياري از اين شاهدان اشخاص معتبري بوده اند(از جمله يک تيمسار نيروي هوايي.خدمه آموزش ديده پرواز و يک متصدي برج مراقبت.

ج) مشاهدات بصري توسط رادارها نيز به تاييد رسيده اند.

د) سه فروند هواپيماي ديگر وقوع آثار الکترومغناطيسي مشابهي را گزارش داده اند.

ت) عده اي از خدمه پرواز دوچار برخي آثار فيزيولوژيک (نظير مختل شدن ديد شب به دليل شدت درخشش شئ مورد نظر)شده بودند.

و) قالبيت هاي رزمايشي مشاهده شده در شئ پرنده ناشناش حالتي خارق العاده داشته.

چنانچه که مشخص است اين حادثه در زمان خود آن گونه که در خور رويدادي با اين درجه از اهميت و اعتبار به نظر مي رسد بازتاب عمومي کسترده اي نيافت و تنها معدودي از نشريات نه چندان پرشمار گان به آن اشاره کردند.از جمله نشريه
IRAN TIMES
چاپ واشنگتن دي سي در شماره اول اکتبر سال 1976 شرح دست اولي از حادثه را از زبان ستوان جعفري خلبان دومين

جت رهگير بدان گونه که بر نوار مکالمات واقعي حين تعقيب ضبط شده بود به چاپ رساند :

(( هواپيما با سرعت صوت به سمت تهران پرواز کرد.جعفري گفت که يوفو با مشاهده آمدن او بر سرعت خود افزود .به گفته وي اندازه شئ پرنده ناشناس نصف اندازه ماه کامل(بدن گونه که از زمين ديده مي شود) بود و از آن پرتو هايي به رنگ بنفش نارنجي و سفيد با شدتي در حدود سه براب ر شدت نور مهتاب ساطع مي شد))

به جعفري دستور داده شد که اگر نمي تواند نزديک شود به پايگاه برگردد.او دست از تعقيب کشيد ولي زماني که مي خواست بازگردد به مسئول کنترل اطلاع داد که شئ پرنده ناشناس تعقيب کنندگان خود را دور زده و اکنون در حال تعقيب آنها است.او گفت که در معرض خطر کاهش اجباري ارتفاع قرار دارد(چيزي داره از پشت سر من مي آد….فکر مي کنم

مي خواد خودشئ به من بزنه …همين الان از بغل گوشم رد شد).اين مقاله همچنين به شرح صحبت هاي خلبان درباره (يک شئ گرد نوراني با محيطي در حدود 4.5 متر که از يوفو جدا شده است مي پردازد.در گزارش ياد شده همچنين آمده است که واقعي بودن شئ مذکور قبلا توسط دو تن از خلبانان فانتوم. چندين نفر از مسئولان برج مراقبت و شاهداني

که از روي زمين آن را ديده اند به تاييد رسيده است.شاهداني که از روي زمين شئ مذکور را ديده اند گزارش داده اند که جسمي درخشان به سرعت آسمان را مي پيمده است.عده اي هم گزارش داده اند که شيئ تابناک را ديده اند که از آسمان فرو افتاده است.همچنين در سال 1978   MIJI QUARTERLY   که به صورت يک نشريه ادواري توسط فرماندهي

امنيت الکترونيک در سن آنتونيوي تگزاس به چاپ مي رسد و به موضوع ويژه جنگ هاي الکترونيک اختصاص دارد شرحي از ماجرا را که در اصل بر گرفته از همان گزارش DIA است منتشر کرده بود.مقاله مذکور با اين عبارت آغاز مي شود : هر خلبان گاهي در دوران فعاليت خود ممکن است با وقايع عجيب و نا معمولي مواجه شود که هرگز نمي توان آنها را به طور کامل و

مناسب با استفاده از منطق يا پژوهش هاي متعاقب حادثه توضيح داد .مقاله زير تنها به ذکر مجدد چنين رويدادي بدان گونه که توسط دو تن از خدمه يک فانتوم متعلق به نيروي هوايي شاهنشاهي ايران در اواخر سال 1976 گزارش شده است مي پردازد.هيچ گونه اطلاعات يا توضيح بيشتر درباره اين حوادث شگفت انگيز در دسترس نيست.اين داستان بايگاني خواهد شد و احتمالا به فراموشي سپرده مي شود.ولي به موضوع جذاب و احيانا هراس انگيز براي مطالعه بدل خواهد شد.يکي از

اسناد مهم ديگري که درباره اين حادثه وجود دارد مربوط به سفارت آمريکا در رباط است که در تاريخ 25 سپتامبر 1976 با اين عنوان براي وزارت کشور ايالات متحده ارسال شده است: موضوع : درخواست اطلاعات درباره اشياي پرنده ناشناس.اين گزارش آشکار ساخت که حدود 3 تا 4 ساعت بعد از وقايع تهران حوالي ساعت 1 تا 2 روز 19 سپتامبر به وقت محلي مراکش

شئ پرنده ناشناس با مشابهت بسيار در اين کشور مشاهده شده است. در گزارش آمده است که پليس مغرب گزارش هاي متعددي درباره شيئي که عمدتا در ارتفاع کم و به موازات ساحل اقيانوس اطلس پرواز مي کرده دزيافت کرده است.اين شئ پرنده ناشناس شکلي مدور يا لوله مانند با ظاهري درخشان و نقره اي رنگ داشته است و در حين پرواز رد منقطعي از

قطعات و بارقه هاي درخشان از آن بر جاي مي ماند.شئ مذکور هيچ صدايي نداشت.يکي از کارمندان سفارت که تامي از او در گزارش وجود ندارد اظهار مي دارد که خودش اين شئ را ديده استکه ظاهرا به آهستگي همانند هواپيمايي که آماده فرود مي شود در حرکت بوده است . بهگفته وي شئ مورد نظردر ابتدا شبيه يک صفحه مدور به نظر مي رسيد ولي بعدا که

نزديکتر شدظاهري شبيه به يک لوله را از خود نشان داد.ده روز بعد وزير کشور وقت ايالات متحده هنري کيسينجر در پاسخي که به اين گزارش داد خط سياست رسمي دولت اين کشور را درباره اشياي پرنده ناشناس در پيش گرفت.کيسينجر ادعا کرد : همان گونه که گزارش کميته کاندون مشخص کرده است همه اشياي پرنده ناشناس را مي توان به عوامل طبيعي نسبت داد و هيچ توجيهي براي برسي هاي بيشتر وجود ندارد.به گفته وي احتمالا مردم شاهد يک شهاب ثاقب يا بخشي

|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مشاهده , تعقیب , بشقاب پرنده , تهران , سال 1355 ,
تاریخ : دو شنبه 25 / 3 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

 

 

 

 

سکه بشقاب پرنده ، سال 1680

The Baptism of Christ 1710


The Crucifixion 1350

Madonna with Saint Giovannino
قرن 15

 

 

Annunciation 1486

 

 

Glorification of the Eucharist 1600,

15th Century Tapestries

 

 

17th Century

Annales Laurissenses
قرن 12

 

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: نقاشی های قدیمی , حاکی , دیدن UFO ,
تاریخ : دو شنبه 25 / 3 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

 

جدید‌ترین تصویری که هابل به زمین ارسال کرده، یکی از واضح‌ترین و با‌کیفیت‌ترین تصاویری است که تاکنون از مسیه 57 به ثبت رسیده است.

براساس گزارش فاکس‌نیوز، این سحابی زیبا که به سحابی حلقه شهرت دارد با جزئیاتی بسیار ظریف و دقیق در این تصویر به نمایش درآمده و ساختار آن که تاکنون درحد نظریه باقی مانده بود را آشکار کرده است.

به گفته ناسا، گازهای رنگارنگی که در اطراف این سحابی دیده می‌شوند توسط ستاره‌ای درحال مرگ در مرکز سحابی ایجاد شده‌اند. در این تصویر این گازهای رنگی با موادی ناشناس که درسرتاسر حلقه رنگی پراکنده شده‌ پرشده‌اند. ستاره مرکزی کوتوله‌ای سفید و بقایای ستاره‌ای مشابه خورشید است که سوخت آن چند هزار سال پیش به پایان رسیده است.

 

ستاره‌ها با ازدست دادن سوخت هیدروژنی خود دچار تورم شده و لایه خارجی اتمسفر آنها به درون فضا پراکنده می‌شود. این گازهای منبسط شونده گازی در سحابی حلقه اکنون به وسعتی برابر یک سال نوری رسیده‌اند.

اخترشناسان با بررسی این تصاویر جدید هابل مرکز آبی رنگ سحابی که از اتمهای هلیوم به وجود آمده را به یک توپ فوتبال تشبیه کرده‌اند. رگه‌های تیره تر درون حلقه سرخ‌رنگ ستون‌هایی از گازهایی متراکم‌تر هستند و درخشش سبز‌رنگ سحابی به واسطه اتم‌های اکسیژن و هیدروژن ایجاد شده‌اند،‌درحالی که درخشش سرخ تحت تاثیر نیتروژن قرار دارد و نارنجی تیره نیز به واسطه سولفور ایجاد شده‌است.

برای دانلود این تصویر زیبا و دقیق از سحابی حلقه اینجا کلیک کنید.

منبع: hamshahrionline.ir


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: واضح‌ترین , تصویر , تاکنون , سحابی , حلقه , دیده‌اید ,
تاریخ : دو شنبه 25 / 3 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

ساعت 21:45 شب گذشته حرکت مشکوک و تعجب انگیز شی نورانی از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شد.

به گزارش جوان، ساعت 21:45 شب گذشته حرکت شی نورانی  از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شده است.

این شی به رنگ سفید، به اندازه و پرنورتر از از ستاره  در حال حرکت بوده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

همچنین شی نورانی دیگری ساعت 4 نیمه شب در آسمان روستای کوشه بردسکن در خراسان رضوی مشاهده شد که بعد از 15 ثانیه از دیده ها محو شد.

سال گذشته نیز در آسمان بيشتر شهرهاي کشور از جمله شهرهاي تبريز, همدان , شيراز, کرج , کرمانشاه , شاهرود , مشهد و تهران اینگونه اشیا نورانی و مشکوک رويت شده بود و کارشناسان و افراد اظهار نظرهای متفاوتی را داشته اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت سال گذشته وزارت اطلاعات استان قزوین هم رويت اين شئي شامگاه پنج شنبه هجدهم خردادماه در قزوين را تاييد کردند .

ديده شدن اينگونه اجسام نوراني در سالهای قبل هر از چندگاه  خبرساز می شود به طوري که برخي گمانه زني ها و ساده باوري مردم  باعث رواج شایعات می شود.

برخی گفته اند ماجراي اين شي به آزمايش موشک بالستيک بين قاره اي روسي به نام توپول -ام بوده است که از نظر کارکرد شباهت بسياري با پرتابگرهاي دومرحله ي يا سه مرحله اي فضاپيماها دارند با اين تفاوت که مقصد نهايي آن ها به جاي مداري در فضا , نقطه اي بر زمين است .

اینگونه اشیا در آسمان برخی کشورهای خارجی نیز دیده می شود . شبکه راشاتودی  در اینباره نوشته است:  بسیاری می‌گویند که این شی نورانی «یوفو» است، اما سئوال این جاست که ایا انها می توانند این چنین سریع حرکت کنند.

در ابتدا، این شی حدود یک هفته پیش در «سالت لیک سیتی» واقع در «یوتا» آمریکا دیده شد.این شی سپس در لهستان، یونان و اسلواکی هم ظاهر شد.

فیلم های منتشر شده از این پدیده نشان می دهد که این یوفو در نقاط مختلف جهان به صورت همزمان ظاهر شده است . مسیر به جا مانده از حرکت این شی کروی به مانند هیچ یک از وسائل ساخت انسان نیست.

این شی گاهی اوقات به رنگ قرمز و گاهی به رنگ نارنجی دیده شده است. همچنین، این پدیده بسیار سریع حرکت می کرده است . شاهدان عینی می گویند، زمانی که این پدیده ظاهر شد، باران سنگینی رخ داده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

البته سال گدشته نیز همین اتفاق در آسمان چند شهر رخ داد که در نهایت مشخص شد که رزمایش سراسری پدافند غیرعامل به منظور ارزیابی واحدهای پدافندی کشور شب گذشته با موفقیت کامل به اجرا درآمده و lحتمال دارد مشاهده اشیای نورانی مربوط به این موضوع بوده باشد هرچند که با گذشت دقایقی احتمال ارتباط اشیاء نورانی با این رزمایش رد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد پدافند غیرعامل کشور ، شب گذشته با هدف ارزیابی آمادگی واحدهای پدافندی کشور رزمایشی سراسری با عنوان طلوع فجر برگزار و با موفقیت کامل انجام شد.

رزمایش مذکور که بدون اطلاع قبلی واحدهای پدافندی انجام شد ، با عکس العمل بموقع و مناسب کلیه واحدها مواجه گردید و با موفقیت کامل به پایان رسید.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

این پدیده در کشورهای منطقه از جمله ایران، آذربایجان، سوریه، ارمنستان، لبنان، قزاقستان، اسراییل مشاهده و توسط مردم و نهادهای امنیتی در این کشورها گزارش شد.

این در حالیست که شبکه آمریکایی ان بی سی ، شیء نورانی دیده شده را مربوط به آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای روسیه اعلام کرده است.

درباره مشاهده این شی در شب گذشته هنوز  هیچ مرجع رسمی اظهار نظر نکرده است.

م  . ن : این شی نورانی در چند شهر دیگر هم رویت شده. پارسال هم تقریبا در چنین تاریخی بود که شی نورانیی در آسمان دیده شد .


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: شی نورانی , مشکوک , قزوین , خراسان ,
تاریخ : چهار شنبه 23 / 2 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ کشف: 2013April

مکان کشف: مریخ

بوسیله: NASA Spirit Rover, sol 1220

این برای من (ScottCWaring) در facebook فرستاده شد و باید تصدیق کنم که امکانش هست. واقعا باید با ذهن باز به چیزهایی که به پژوهش در تمدنهای فرازمینی ربط دارد پیش بروید. شخصیکه این تصویر را در facebook برایم فرستاد متوجه چیزی سکه مانند در سطح مریخ شد و وقتیکه من در تصویر زوم کردم, بله بنظر شبیه یک سکه میماند. سکه ها میتوانند برای ده ها و صدها هزار سال نیز دوام بیاورند, پس این یک سکه است؟! شما چه فکر میکنید؟

 Spirit : Panoramic Camera : Sol 1220

منبع ناسا:

http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/all/2/p/1220/2P234663574EFFATF3P2561L6M1.HTML

منبع: http://www.ufosightingsdaily.com


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کشف , سکه های باستانی , سطح مریخ ,
تاریخ : یک شنبه 6 / 2 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

خبر داغ داغ!

دوشنبه، یازدهم فوریه 2013، اصابت صاعقه به کلیسای سنت پیتر بازیلیکا، تنها ساعاتی پس از آنکه پاپ بندیکت شانزدهم در خبری شگفت آور که گوشه و کنار جهان را در شوک فرو برد اعلام داشت در 28 فوریه از رهبری   یک میلیارد و صد میلیون  کاتولیک های جهان کناره خواهد گرفت.

زمان مشخص شده برای کناره گیری (استعفا) در نظر برخی کاتولیک ها عجیب می نماید، خصوصاً به این خاطر که پاپ به دقت در انتخاب تاریخ ها از منظر ارزش نمادین آنها مشهور است. قطعاً نشانه ای در کار است.

کاتولیک ها و همچنین نظریه پردازان توطئه، با تأکید بر زمانبندی بی نقص برخورد صاعقه، با تمام نیرو در حال رمزشکنی از این امر هستند.

END OF DIVINE DARKNESS

( در این عکس که بوسیله ی فیلیپو مونته فورته گرفته شده، گنبد کلیسای سنت پیتر در هوای طوفانی مورد اصابت مستقیم صاعقه قرار گرفته است. برخورد صاعقه به گنبد همچون برافروختن شمعی در کلیسا نشان داده شده است.)

واتیکان در واکنش به مستندی برساخته از پرونده های سرّی درباره ی فساد و رشد گناه در واتیکان، به رسانه ها تاخت. به نظر می آید که عدم رعایت فرامین ششم و هفتم (اشاره به ده فرمان موسی) در میان گروهی از کشیش های طالب قدرت شایع شده است، و نیز یکی از عوامل دخیل در استعفای پاپ می باشد.

مطلع شده ایم که رسوایی های بیشتری در راه است.

آیا پاپ بعدی، پایانی بر این (دوران) ظلمت الهی خواهد بود؟

 

قاضی خوفناک وارد می شود!!

کناره گیری ناگهانی پاپ، میلیونها نفر را به پیشگویی قرن دوازدهم «سنت مَلکی» که به پیشگویی «آخرین پاپ» معروف شده، سوق داده است.

مَلکی در پیشگویی اش به سال 1139 میلادی، میگوید که تا پیش از رسیدن« روز داوری» 112 پاپ دیگر انتخاب خواهند شد. بندیکت صد و یازدهمین پاپ است. آخرین پاپ، که «پیتر رومی» خطاب شده، می تواند بازگشت «سنت پیتر» به عنوان اولین و آخرین حاکم کلیسا باشد. (بر اساس الهیات رومی، غنوسیه بر این عقیده اند که جیمز(یعقوب) برادر عیسی، اولین رهبر کلیسا بوده است.)

چیزی به آمدن صبح (پایان کار) نمانده است در حالی که واتیکان همچنان دست به کار شکار انسان است.

روشن بینی اسقف مَلکی شامل پایان گرفتن دوران کلیسا نیز هست:

« در زمان آزار رسانیِ نهایی کلیسای رومی، پیتر رومی به حکومت خواهد رسید، که جماعتش را از میان بسیاری آزمایش های سخت پیش خواهد برد، که پس از آن شهر هفت تپه نابود شده، و قاضی خوفناک مردم را به قضاوت خواهد نشست. پایان.»

مسیحیان بر این باورند که این قاضی، همان عیسی است که بر اعمال تمام زمینیان قضاوت خواهد کرد، و در «بزرگترین و مهیب ترین روز خدا» (مَلکی 4:5)، یعنی روز داوری، بر مبنای اینکه با موهبت حیات بشری چه کرده ایم، عاقبت مان را به ما اعطا خواهد کرد.

هر چشمی او را خواهد دید. (مکاشفات 1:7)

« زیرا که پسر انسان قصد دارد که در سایه ی شکوه پدرش به همراه فرشتگانش قرار گیرد، و آنگاه هر شخصی بر اساس آنچه بدان عمل کرده است پاداش خواهد دید.» (متی 16:27)

مسیحیان برای هر اندیشه، هر عمل و هر رفتاری که در مدت زمان حیات داشته اند مورد حسابرسی قرار خواهند گرفت.

اگر احیاناً همه چیز را از خاطر برده اید نگران نباشید. همه چیز ثبت و ضبط شده است. (به قول دانشمندان، هر چه باشد، در واقعیتی شبیه سازی شده زندگی می کنیم.)

نشانه ها

آیا عیسی، قاضی روز داوری، در راه است؟

آیا باید این پیشگویی را جدی بگیریم؟

«پیشگویی آخرین پاپ» که برخی مدرسیون آن را مقدس میدانند، در نظر افراد دیگری که آن را بعنوان موردی جعلی مربوط به قرن شانزدهم، رد می کنند، دارای شبهات زیادی است.

اما با توجه به آنچه که در ایران می گذرد، یعنی جایی که مسلمانان شیعه از جمله محمود احمدی نژاد در تلاش برای تعجیل در ظهور منجی اسلام (مهدی) – که عیسی همراهی اش می کند- هستند، باید احتمال اینکه سلسله رویدادهای جهانی همچون دستگاههای بازی Slot Machine در لاس وگاس پشت سر هم اتفاق بیفتند، محل پرسش و بررسی قرار بگیرد.

پیش از آنی که فکرش را بکنیم 888 نشانه (عدد عیسی) را می توانیم نظاره کنیم.

گفته شده است که در روز داوری نشانه هایی در آسمانها خواهد بود و نیز «نشانه ی پسر انسان» ظاهر خواهد شد، یعنی «پسر انسان بر مرکب ابرهای آسمان خواهد آمد، با قدرت و شکوه بسیار.» (متی 24:36)

من هنر مسیحی یی که مسیح را سوار بر ابرهای آسمان و بر فراز پسر انسان ترسیم می کند در کتابم راز صهیون و ابزار روز داوری بررسی کرده ام. این هنر، عیسی را در حالی نمایش می دهد که وی سوار بر مرکاواه (ارّابه تخت؛ تخت گردون) از راه می رسد. تصور می شد که تخت مرکاواه وسیله ی نقلیه ای هوایی است که خداوند سوار بر آن آسمانها را در می نوردد. (مزامیر 18:10). همچنین تصور میشد که پیامبران خدا بر این ارّابه ها می رانند. (همان، 6).

حزقیال در روشن بینی مهیب اش از کالسکه ی خداوند به صورت وسیله ی نقلیه ای پرنده با «چرخهایی در میان چرخهای دیگر» یاد می کند، و تخت ارّابه را زنده، یعنی موجودی ارگانیک یا وجودی زنده توصیف می کند. (حزقیال 10:15) چرخ ها به سرعت می چرخیدند و تلألویی زرد رنگ داشتند.

این تخت/ماشین پرنده ی معمّا گونه، به اشتباه یوفو یا سفینه ی فضایی مجهز تلقی شده است. در حالیکه به وضوح به عنوان نوعی موجود ارگانیک/ زنده توصیف شده است.

بررسی بیشتر در این رابطه  http://www.williamhenry.net/jdd.html

END OF DIVINE DARKNESS

تصویر: عیسی قاضی روز داوری کلیسای سنت الیاس، بخارست، رومانی.

عیسی سوار بر اوفانیم (چرخهای) مرکاواه (تخت ارابه) به پرواز درآمده. مریم و یحیی تعمید دهنده در جناحین او هستند.

« آنگاه که پسر خدا در شکوه خویش می آید، و تمام فرشتگان همراهش اند، در آن زمان بر روی سریر با شکوه خویش خواهد نشست. همه ی ملل در پیشگاه  او جمع خواهند شد. و او مردم را از همدیگر تفکیک خواهد کرد، همانگونه که چوپان گوسفندان را  از بزها جدا می کند. و او گوسفندان را در سمت راست قرار داده، و بزها را در سمت چپ قرار می دهد. سپس پادشاه (عیسی) به آنهایی که سمت راستش هستند میگوید «بیایید، ای کسانیکه مورد لطف پدرم قرار گرفته اید، در قلمروی که از آغاز دنیا برایتان آماده شده است جای بگیرید»… بعد به آنهایی که در سمت چپش قرار دارند میگوید «از من دور شوید، ای نفرین شدگان، به آتش ابدی که برای شیطان و فرشتگانش فراهم شده است فرو روید»… و اینها به مجازات ابدی روانه خواهند شد، در حالیکه درستکاران رهسپار حیات ابدی.» (متی 25:31-34-41-46).

END OF DIVINE DARKNESS

تصویر: مارکلا دیمیترووا «عیسی قاضی روز داوری» 2011.

نماینده ی تمثال سبک بیزانسی

کلیسای قدیمی سنت پانکراس، لندن، بریتانیا

 END OF DIVINE DARKNESS

تخت ارابه یا مرکاواه حزقیال.

حزقیال بیان می کند که تخت مرکاواه ِ یهوه همانطور که در اطراف و اکناف آسمانها بر روی چهار چرخ و در معیّت کروبیان پرواز می کند، دارای معابر ( یا شاید منزلگاهها) گوناگونی است. (حزقیال 10: 16-21; 10:2-19  و دانیال 7:9). این تصویر برخلاف عقیده ی بعضی افراد، یوفو نیست، بلکه یک وسیله ی نقلیه ی ارگانیک و سبک است.

انسانی آتشین مزاج بر روی تخت بود، که با رنگین کمان محصور شده بود. (حزقیال 4, 26-28).

ملزومات ظهور (ادوات مسیحایی)

همانطور که در کتاب ابزار روز داوری به تفصیل بیان شده، دو چیز در رابطه با بازگشت عیسی قطعی است. یکی اینکه، کتاب اعمال (اعمال رسولان) میگوید عیسی همانگونه که رفت باز میگردد (اعمال رسولان 1:11). دیگر آنکه، این اتفاق (ظهور) صورت نمی پذیرد مگر عیسی یا برادرش جیمز (یعقوب) ابزار یا نمادهایی را که از ملزومات ظهورند فراهم آورند. ملزوماتی که به «اتی مازیا» یا همان اورنگ آماده شده برای ظهور مجدد مسیح مشهورند.

در هنر مسیحی که به روز داوری می پردازد، این ادوات در کنار عیسی به تصویر در آمده اند. زیرا که از آنِ او هستند. این ادوات مشتمل است بر: تابوت عهد (که طبق معتقدات اسلام نشان و مُهر مهدی است)، صلیب، شنل نور، ظرف حاوی مانا (مائده ی بهشتی که در سفر موسی به همراه قومش قوت غالب آنان بود؛ ر.ک ارابه ی خدایان، اریک فون دنیکن- مترجم)، کوزه ای محتوی روغن مقدس، و ملزوماتی دیگر.

اتی مازیا نشان (نماد،مُهر، ابزار) پسر انسان می باشد که قابل مشاهده در آسمان است.

همانطور که در کتاب روز داوری نشان دادم، این دستگاه نسخه ی کامل تابوت عهد است، و نیز نسخه ی اصل صلیب مصلوب شدن عیسی. هر دو یک چیز اند. این دستگاه «گمشده» در روز داوری یکپارچه خواهد شد.

چه کارهایی از این دستگاه بر می آید؟

یکی از کارهایش اینست که صهیون زمینی را به صهیون آسمانها می پیوندد.

هنر مسیحی مربوط به روز داوری، به وضوح بیان می کند که اتی مازیا در اصل «جایگاه پهلوگرفتن» تخت مرکاواه است که قاضی عیسی بر فراز آن تجلی خواهد کرد.

عیسی در زمان بازگشت به زمین، مرکاواه خودش را بر روی آن می نشاند. زیرا که اورنگ پادشاهی زمینی اوست.

در نمونه ی زیر، قاضی عیسی بر فراز اتی مازیا، و در حالیکه سوار بر تختی بالدار می راند نشان داده شده است. تختی بالدار که درون حلقه های مرکزی کرمچاله-مانند است. این همان ابری است که پسر انسان سوار بر آن خواهد بود. صورتی در مینا ابرها به ما نشان داده شده است. هیرونیموس بوش، پسر انسان را همچون مجرای نوری که زمین و آسمان را به هم می پیوندد، در رؤیا دید.

عیسی در انجیل یوحنا 1:51 این نکته را به وضوح بیان میکند، و می گوید «حقیقت را به شما می گویم، درهای آسمان را باز خواهید دید، در حالیکه فرشتگان خدا بر فراز پسر انسان بالا و پایین می روند».

 END OF DIVINE DARKNESS

پسر انسان، اثر هیرونیموس بوش

END OF DIVINE DARKNESS

این ادوات مشتمل است بر تابوت عهد (که طبق معتقدات اسلام نشان و مُهر مهدی است)، صلیب، شنل نور، ظرف حاوی مانا، کوزه ای محتوی روغن مقدس، و دیگر ملزومات.

END OF DIVINE DARKNESS

«فرزند انسان در میان ابرهای آسمان ظهور میکند، با قدرت و شکوه بسیار» (متی 24:36).

ابر، معبر یا رسانایی است به نام  پسر انسان که قاضی عیسی از طریق آن سفر میکند.

ذیل ابر/معبر، اتی مازیا قرار دارد که نشان پسر انسان است.

END OF DIVINE DARKNESS

قاضی عیسی، سوار بر حلقه های بالدار معروف به مرکاواه یا ارابه-تخت.

پایین تر از او، اتی مازیا یا اورنگ آماده شده برای ظهور مجدد مسیح قرار دارد، که بوسیله ی فرشتگان محافظت می شود.

این ادوات و ابزاری است که هدفش بازکردن معبر یا راه عبوری بر زمین، به منظور از راه رسیدن قاضی است.

END OF DIVINE DARKNESS

همانطور که در کتاب ابزار روز داوری گفتم، حواریون زنده شده ی مسیح قطعات اتی مازیا را به هم متصل کرده و خودآگاهی-هایشان را به آن می پیوندند. این نقش موزائیک حواریون را در حالی نشان میدهد که خودشان را با خودآگاهِ تخت مسیح تطبیق میدهند. شعله ی بالای سرشان نمایانگر خودآگاهیِ تبلور یافته است.


چه جای دهشتناکی است اینجا!

اساساً قاضی خوفناک، به نام قاضی دهشتناک نیز بدو ارجاع شده است. این نامگذاری منطبق است بر زمینه ی «روز دهشتناک خدواند».

این عبارتی است که یعقوب پس از بیداری از رؤیایی که در آن از نردبان بهشت (معروف به پسر انسان) بالا رفته بود، استفاده کرده است. او گفت: «چه جای دهشتناکی است اینجا». «این چیزی نیست مگر دروازه ای به سوی خدا، و این دروازه ای است به سوی آسمان» (سفر پیدایش 28: 10 تا 19). فوق العاده / دهشتناک = دروازه ای به سوی خدا.

پس از بخش مربوط به برج بابل، یهوه خدای عهد عتیق، زبان انسان ها را دگرگون (مبهم) ساخت. لغت بابل در اصل به معنای «دروازه» بوده است. کاتبین یهود آن را به «ابهام» و «بی معنایی» تغییر دادند. لغت دهشتناک به جای فوق العاده، تعبیر شد به ناجور، خطرناک، و هولناک. از آن زمان، بشریت از بالا رفتن از نردبان آسمان یا بازگشایی دروازه ی ستاره ایِ درون خودمان که راهنمای ما به سوی خداست، هراس داشته است.

عیسی در روایت اولیه ی داستان جام مقدس، ملقب به «پادشاه ترس» شده است (فرانسه، 717 ب.م)؛ که اشاره دارد به نور یا وجود (فوق العاده قدرتمند و مقدس) ترسناکش، و به خودآگاهی کیهانی یی که کلامش ناقوس وار برخواهد انگیخت. «باشد که پسر انسان به جستجو بر آید و گمشده را بیابد» (لوقا 19:15).

آشکار شدن این معرفت (دانش) طلسم تاریکی ِ جهل را خوهد شکست، قلب ما را با آتش مقدس شعله ور ساخته و از اساس متحول مان خواهد کرد. بر ترس غلبه می کنیم، بر وحشت فائق می آییم، و همصدا با نور/ارتعاش مسیح همچون چراغهایی از نور، و به مثابه فرشتگان مسیح بر روی زمین خواهیم زیست. بالا رفتن از نردبان آسمان (بهشت) بالاترین پاداش زمینی ما در قبال این خدمتگزاری است.

کسی که شایسته باشد اجازه ی گذر از دروازه ی بهشت را به دست می آورد.

و نیز برای کسی که این فرصت گرانبهای متولد شدن در کالبد انسانی را هدر داده است بلیط یکطرفه ای است به جهنم.

اگر پیشگویی «آخرین پاپ» را جدی بگیریم، میگوید زمان آن رسیده که برای آمدن این قاضی فوق العاده قدرتمند و پادشاه ترس آماده شویم.

زمان آن است که چراغ دلمان را بیفروزیم زیرا فرض بر آن است که افروخته گردد.

ستاره ی عظیم و ستاره ی دنباله دار آیزون

جان فون آکن از مؤسسه ی تحقیقات و روشنگری، پیشگویی آخرین پاپ سنت مَلکی را به این شعر نوستراداموس مرتبط می داند:

ستاره ی عظیم به مدت هفت روز شعله ور خواهد بود

ابری طلوع دو خورشید را زمینه ساز خواهد شد

سگ عظیم الجثه تمام شب زوزه سر خواهد داد

زمانی که پاپ بزرگ مسندش را تغییر می دهد

سده ی دوم: شعر چهل و یکم

برخی معتقدند که این پیشگویی سخن از رویداد اختری غیرمعمولی سخن میگوید. آیا به ستاره ی بزرگ (ستاره ی سگ/سیریوس) اشاره دارد که قرار است هفت روز شعله ور باشد؟

یا می تواند ستاره ی دنباله دار باشد و یا ستاره ای که در حال تبدیل به ابرنواختر است؟ طبق اشعار نوستراداموس پاسخ ستاره ی دنباله دار است.

ستاره ی دنباله دار آیزون (که مغز انسان می تواند آن را صهیون بخواند؛ ISON/SION)وارد می شود.

آیزون / صهیون که ملقب است به ستاره ی دنباله دار قرن، قطعه ای از صخره ای فضایی پوشیده در میان ابری از غبار و گاز است که در حال حاضر با سرعت زیاد درست پشت مدار مشتری فضا را در می نوردد.

آیزون در اواخر سال 2013 یعنی در زمانی که در نزدیکترین حالت ممکن نسبت به خورشید قرار می گیرد این قابلیت را دارد که نمایشی خیره کننده را در معرض دید قرار دهد. به طور بالقوه ممکن است شارژ الکتریکی بین خورشید و ستاره ی دنباله دار برقرار شود، که البته خورشید هم اکنون نیز نسبت به حضور ستاره ی دنباله دار واکنش نشان میدهد.

 END OF DIVINE DARKNESS

این ستاره ی دنباله دار در مقایسه با ستاره ی دنباله دار هالی، از نظر محققین نمایش خیره کننده ای را ارائه می کند که حتی امکان دارد نمایش ستاره ی دنباله دار هالی در 1997 را پشت سر بگذارد.

آیزون، در 28 نوامبر 2013 از میان اتمسفر خورشید می گذرد در حالیکه تنها کمی بیش از یک میلیون کیلومتر با سطح خارجی آن فاصله دارد. ممکن است جان به در نبرد، اما اگر به سلامت گذشت، با دنباله ای خیره کننده پدیدار خواهد شد.

دانشمندان مدعی اند که درخشش آن، ماه را تحت الشعاع قرار می دهد. چند هفته پیش از کریسمس 2013، آیزون حتی در روز روشن هم با چشم غیرمسلح قابل مشاهده خواهد بود، و همچون پدیده ی آسمانی عظیمی به نظر خواهد آمد. دنباله ی چهل هزار مایلی اش چنان شعله ور می نماید که گویی موهایش آتش گرفته اند. (این ستاره ی دنباله دار به صورت قطعات مجزا نیز می تواند دیده شود، که ممکن است آن را شبیه «رشته ای از مروارید» بنمایاند).

آنچه بیش از هر چیزی فریبنده است گمانه زنی های دانشمندانی است که معتقدند آیزون می تواند حتی در روز روشن در نزدیکی خورشید نیز مرئی باشد، هر چند برای مدتی کوتاه.

آیا سپس همچون «خورشید دوم» پدیدار نخواهد شد؟

آیا آیزون همان ابری است که نوستراداموس می گفت دو خورشید را پدید می آورد؟

مسلما قابلیت این را دارد که اینگونه تعبیر شود. همچنین قابلیت متصاعد کردن گاز را دارد (قابلیتی که ستاره های دنباله دار دارند). ستاره ی دنباله دار «النین» را به خاطر دارید؟ پیشگویی 1999 پادشاه ترس نوستراداموس را به خاطر دارید؟

بله، پادشاه ترس را به یاد داشته باشید.

همانطور که آیزون را در ذهن داریم، بیایید ببینیم کتاب مقدس درباره ی ظهور مجدد عیسی چه گفته است. اول اینکه، گفته شده که او قاضی خواهد بود.

دیدن بخش های بعدی که ظهور عیسی برای اجرای داوری را همچون پدیدار شدن ستاره ی دنباله دار توصیف می کند خالی از لطف نیست:

END OF DIVINE DARKNESS

مدار یکسان آیزون با ستاره ی دنباله دار عظیم سال 1680، بیانگر آن است که آیزون نیمه ی دیگر آن شیء کیهانی است.

تصویر: نقش برجسته ی آلمانی از وقوع ستاره ی دنباله دار 1680 که در 1707 منتشر شده است.

END OF DIVINE DARKNESS

نقش برجسته ی آلمانی از ستاره ی دنباله دار 1680

END OF DIVINE DARKNESS

ستاره ی دنباله دار 1680

END OF DIVINE DARKNESS

پاریس، 1683.

نقش برجسته ی مسین، ستاره های دنباله دار را در اشکال شمشیر مانند در اندازه ی 14×21 سانتیمتر مربع نشان میدهد؛ نوشته ی پشت اثر به زبان فرانسوی از ماله: «توصیفی از کیهان».

«…آنگاه که سرورمان عیسی از آسمان با فرشتگان قدرتمندش در آتشی شعله ور پدیدار می گردد» (تسالونیان 1:7).

«آنگاه دیدم که درهای آسمان گشوده شد، آنجا را بنگر، اسبی سفید! آن که بر پشتش نشسته صادق و درستکار خوانده می شود و در راستای عدالتخواهی قضاوت می کند و به جنگ می پردازد. چشمانش همچون شعله ی آتش است، و بر روی سرش تاجهای بسیار دارد، و گفته اند نام او را که هیچکس جز خودش نمی داند. شنلی غرقه به خون بر تن دارد و نامی که بدان خطاب می شود کلمه خدا است. و لشکریان بهشت، آراسته در صفوفی منظم، پاک و بی آلایش، سوار بر اسبهایی سفید دنباله روی اویند. از دهانش شمشیری تیز و برنده بیرون می آید که با آن همه ی ملل را از پای در می آورد، و با عصایی آهنین بر آنان حکمرانی خواهد کرد. شیره ی جان ها را با آتش غضب خداوند قهار خواهد کشید. بر روی شنل و بر روی رانش نامی نوشته شده است، پادشاه پادشاهان و سرور سروران.» (مکاشفات 16-19:11)

عیسی در آتشی شعله ور و با شمشیری در دهانش که برای از پا در آوردن ملل به کار می رود پدیدار خواهد شد.

بسیاری از توصیفات ستاره های دنباله دار در آسمان، آنها را همچون شمشیرهایی که از آسمان میگذرند به تصویر کشیده اند! حتی اشعیا 24 شمشیر خداوند را دارد که در آسمان دیده می شود و برای قضاوت گناهان سکنه ی زمین نازل می شود… در 1843 جوزف اسمیت ظهور مجدد عیسی را به پدیدار شدن ستاره ای دنباله دار یا یک سیاره مرتبط دانست.

بر طبق پیشگوییهای اسلامی ستاره ای با دنباله ی درخشان پیش از ظهور مهدی از شرق ظاهر خواهد شد.

آیا این همان آیزون است؟

ستاره ی بزرگ انسان ستاره ای است

من معتقدم که شعر نوستراداموس یک پیشگویی است و می تواند جور دیگری نیز تفسیر شود.

ستاره ی بزرگ انسان ستاره ای (مذکر یا مؤنث) است که در اناجیل غنوسی تجلی و شعله ور شدنش به مدت هفت روز ذکر شده است.

شعر نوستراداموس به ما می گوید که این موجود پدیدار خواهد شد و هفت روز با چنان درخششی خواهد سوخت که همگان درخشش نور حقیقت را ببینند.

به نظر من، نوستراداموس پدیدار شدن موجودی فرا طبیعی ،یعنی یک انسان تجسم یافته (شبح)، را در شهر رم توصیف می کند. انسان تجسم یافته، انسانی نورانی است.

این مورد با تاریخ استعفای پاپ مطابق است.

بندیکت به خاطر وقف خودش به مریم باکره مشهور است. 11 فوریه روز جشن بانوی ما مریم مقدس است، که یادآور اولین تجسم (ظهور) مریم باکره ی مقدس بر سنت برنادت سوبیروس، در 11 فوریه 1858 است.

با توجه به شاهدان ظهورات مریم، این رویدادها (ظهورات) گاهی چند دقیقه و گاهی چندین ساعت به طول انجامیده اند. بانوی زیتون یا بانوی نور، ظهور مریم در میان جمعیت بسیاری بود که از دوم اپریل 1968 به مدت دو تا سه سال در منطقه ی زیتون در شهر قاهره ی مصر اتفاق می افتاد.

معجزات و شفا یافتن های بسیاری در زمان این ظهورات گزارش شده اند. البته شکاکین مدعی اند که نور دیده شده صرفاً توهّم معتقدانی است که در خوردن شراب کمی زیاده روی کرده اند.

همانطور که در کتاب راز صهیون نوشتم، توصیفات این ظهورات مریم مرا به این نظر سوق داد که مریم به طرزی فرا طبیعی همچون یک شبح یا موجودی با پیکر رنگین کمانی تجلی کرده است. هنر کاتولیکی بدن نورانی او را همچون ستاره به تصویر کشیده است.

او به مانند فرشتگان سرافیم در آتش عشق به خالق شعله ور است.

در واقع، اعتقاد من بر این است که انسان ستاره ای عضوی از جامعه ی موجودات مشتعل یا سرافیم (سراف ها) است. سرافیم که به مارهای بالدار یا شعله ور ِ خِرد و حکمت نیز معروفند بر عرش خدایی منزل دارند. آنها آنقدر درخشان می سوزند که آن کس که نا آماده درصدد برقراری ارتباط با یکی از آنها برآید، در خطر خاکستر شدن قرار میگیرد. آنان که پاکترین قلبها را دارند با این ارتباط مبدّل به سرافیم شده  به دیگر فرشتگان ملحق می شوند، و تنها انسان است که برای صهیون آسمانی کامل می نُماید (عبریان 12:23).

END OF DIVINE DARKNESS

«ستارۀ بزرگ برای هفت روز خواهد سوخت»

آیا این اشاره دارد به موجود زنده ای ستاره مانند، که احتمالا مؤنث است؟

 END OF DIVINE DARKNESS

END OF DIVINE DARKNESS

 

در قرن دوازدهم، سنت فرانسیس آسیزی (1226-1181) به مشاهده ی تجسم عیسی مسیح شهرت یافت. عیسی همچون یک سِراف در مقابل فرانسیس تجلی یافت، در حالیکه زخمهای میخ صلیبش با اشعه های نورانی بر بدنش شعله می کشید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به بلاگ RISING COAST TO COAST AM، مطلب 20 دسامبر 2010، مراجعه کنید.

END OF DIVINE DARKNESS

این دیوارنگاره ها متعلق اند به کلیسای REDEMPTORIS MATER (مادر رستگاری بخش)، که درست پشت درهای ساختمان محل اقامت پاپ قرار دارد. این نمازخانه برای استفاده ی اختصاصی پاپ منظور شده است. سبک آن نمایشگر تصویرسازی الهام گرفته شده از سبک بیزانسی است، که پدیدار شدن تخت و عیسی را از میان معبری سرخ همچون آتش یا دروازه ی ستاره ای به تصویر می کشد. پیام نقش موزائیکی که مسیح را درست بالای تخت نشان می دهد کاملا واضح است.

END OF DIVINE DARKNESS

 

تخت، همان دروازه ی ستاره ای است.

END OF DIVINE DARKNESS

END OF DIVINE DARKNESS

23 فوریه 2013: در این عکس که بوسیله ی روزنامه ی واتیکان (L’Osservatore Romano) منتشر شده است، پاپ بندیکت شانزدهم (سمت راست تصویر)، پیام خود مشتمل بر خلوت گزینی روحانی به مدت یک هفته را در کلیسای مادر رستگاری بخش در واتیکان ایراد می کند.

END OF DIVINE DARKNESS

تجلی مسیح. او در میان ستاره ای با شش شعاع نور که پیکرش را در حصار خود گرفته اند، تجلی میکند. شش شعاع نور با شش بال سرافیم مطابقت دارد.

ابری که دو خورشید را پدیدار می کند

تجلی انسان ستاره ای بیانگر ابر و دو خورشیدی است که پدیدار می شوند.

این ابر، ابری درخشنده است که توسط عیسی در خلال «بزرگترین معجزه اش» یعنی تغییر شکل یافتن، نمایان می شود. در خلال این رویداد، عیسی به انسان ستاره ای تغییر شکل یافته و مجددا به حال اول باز میگردد.

هنر مسیحی عیسای تغییر شکل یافته را با پیکری ستاره مانند به تصویر می کشد. معبر دایره ای شکل پشت سرش اشاره دارد به «ابر»ی که در کتاب مقدس آمده است. این همان وسیله ی صعودش به آسمان و نیز وسیله ی بازگشت اوست.

دو خورشید، موسی و الیاس هستند، یعنی دو پسر صهیون، که در زمان تغییر شکل یافتن عیسی در جوارش پدیدار میگردند.

این دو، شاهدان مکاشفات (رویدادهای آخرالزمان) اند.

«آیا اینها را نمی شناسید؟… این دو، تدهین شدگانند، که در کنار سرور کل زمین ایستاده اند.» (زکریا 14-4:13). دو شاهدی که سوخت چراغهای دیگران را فراهم می آورند. (احتمالا اشاره دارد به روشن کردن چراغ دلها که پیشتر گفته شد-مترجم).

اینها عاملان آشکارسازی نهایی اند.

ظهورشان سبب زوزه کشیدن سگ عظیم الجثه در تمام طول شب خواهد شد. این همان سگ سیاه است، سگ شکاری جهنم، که تمام شب زوزه سر خواهد داد، زیرا با ظهور قاضی عیسی، راز غلبه بر مرگ و دستیابی به حیات جاودان بر همگان آشکار خواهد شد.

سپس کاهن بزرگ (پاپ اعظم) سرزمینش را تغییر خواهد داد.

بلی، جشنی گسترده به پا خواهد شد.

دوران ظلمت الهی سر خواهد آمد.

من

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: پایان , دوران , ظلمت , سنت مَلکی , نوستراداموس , آخرین , پاپ , فرارسیدن , قیامت ,
تاریخ : جمعه 4 / 2 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه
«چند توصیف از انفجارات هسته ای در متون باستانی»
ضمن تشکر ویژه از آقای حسن عزیز برای ارائه پست قبلی یعنی «دانش هسته ای, انفجارها و رآکتورها در دوران باستان», که اینجانب را نیز واداشت تا ارائه گر چند متن از متون باستانی بشوم که واضحا نمایانگر انفجارات هسته ای باستانی هستند. اینها تنها بخشی از نشانه های یک وجه بزرگتر یعنی یک star war در گذشته های خیلی دور منظومه شمسی ما هستند که نه تنها روی سیاره زمین, بلکه حتی روی ماه و بیشتر سیارات دیگر منظومه شمسی منجمله ونوس و مریخ وجود دارند. گودالهای بزرگ و خیلی بزرگ زیادی در بیشتر نقاط کره زمین و منجمله ماه و….. وجود دارند.
http://s2.picofile.com/file/7727427953/OS_1.jpg
http://s3.picofile.com/file/7727429244/OS_2.jpg
نشانه هایی وجود دارند که کمربند سیاره ای مابین Mars و Jupiter در حقیقت یک سیاره ای در گذشته بوده که برای برخی دلایل منهدم شده است. حتی در متون کهن و باستانی هم نشانه های انفجارات نیمه هسته ای و هسته ای را میتوان یافت.
در واقع خیلی از گودالهای بزرگ روی سیاره زمین مربوط به انفجارات هسته ای باستانی اند. برای دهه ها, دانشمندان جاری در شگفتی بوده اند که چطور بعنوان مثال, یک شهاب سنگ باندازه کافی قدرتمند وجود داشته که توانسته گودال Barringer در Arizona (عکس زیر- سمت راستی) را ایجاد کند, طوریکه هیچ اثری از تکه های سنگ ذوب شده شهاب سنگ فرضی پیدا نیست, گودالی (عکس زیر – سمت راستی) با پهنای 1.2 کیلومتر و عمق 170 متر با لبه های به ارتفاع 45 متر, که بوسیله یک شهاب سنگ فرضی ایجاد شده, اما هیچ اثری از تکه های سنگ ذوب شده شهاب سنگ فرضی پیدا نیست, نه در داخل خود گودال, نه مایل ها دور از آن, و نه حتی صدها مایل دورتر از مرکز آن گودال(؟!؟!؟!) طوریکه انگار آن سنگ آسمانی فرضی مسبب بروز این گودال مذکور در هوا ناپدید شده باشد. و این داستان cover upئی است که البته برای مردم ساخته اند. مثل خیلی داستانهای cover up دیگر که برای مشاهدات واقعی UFOهای ETها برای مردم ساخته اند. و مثل بازهم داستانهای cover up دیگری که میتوان بازهم نام برد…..
http://s2.picofile.com/file/7727433010/OS_3.jpg
بعنوان مثال در کتاب «پیدایش» عهد عتیق از قسمت 1-19 تا 28-19.
بطور بسیار خلاصه اش:(( غروب همانروز وقتیکه آن دو فرشته به دروازه شهرسدوم(Sodom)رسيدند،لوط درآنجا نشسته بود. بمحض مشاهده آنها،ازجا برخاست وبه استقبالشان شتافت. آن دومرد ازلوط پرسيدند: «دراين شهر چندنفر قوم وخويش داری؟پسران و دختران ودامادان وهر کسی راکه داری ازاین شهر بيرون ببر. زيرا ما اين شهر را تماما ويران خواهيم کرد. فرياد عليه ظلم مردم این شهر بحضورخداوند رسيده و او مارا فرستاده است تا آنرا ويران کنيم.يكی ازآن دومرد به لوط گفت: «برای نجات جان خود فرارکنيد وبه پشت سرهم نگاه نكنيد. به کوهستان برويد،چون اگردردشت بمانيد مرگتان حتمی است(؟!؟! به کوهستان بروید؟! در دشت نمانید؟! زیرا کوهستان یارای جان پناه دادن در مقابل موج یک انفجار قوی یا بسیار قوی است, و نه یک دشت مسطح بدون جان پناه. غیر از این است؟!). آفتاب داشت طلوع میکردکه لوط وارد صوغر شد. آنگاه خداوند ازآسمان گوگرد مشتعل برسدوم وعموره بارانيد وآنها را با همه شهرها و دهات آن دشت وتمام سكنه ونباتات آن بكلی نابودکرد. اما زن لوط به پشت سرنگاه کرد و به ستونی از نمک مبدل گرديد (زن لوط بهر دلیلی که بوده در دشت یا شهر میماند و در اثر آن انفجار نیمه هسته ای یا هسته ای قوی که رخ داده به ستون نمک مبدل میشود). ابراهيم صبح زود برخاست و بسوی مكانی که در آنجا درحضورخداوند ايستاده بود،شتافت. او بسوی شهر های سدوم وعموره و آن دشت نظر انداخت و ديد که اينک دود از آن شهرها چون دود کوره بالامی رود.))
http://s2.picofile.com/file/7727433438/OS_4.jpg
http://s3.picofile.com/file/7727434187/OS_5.jpg
http://s3.picofile.com/file/7727434836/OS_6.jpg
http://s3.picofile.com/file/7727435585/OS_7.jpg
و نمونه های دیگر را میتوان در متون کهن هندوستان یافت.
مثلا در اشعار حماسی Mahabharata و Ramayana که بهترین توصیف از یک جنگ اتمی باستانی را ارائه میدهد: ((……(آن یک) جسم پرتاب شده منفرد بود, پر شده با تمام قدرت عالم. یک ستون گداخته از دود و آتش, باندازه روشنائی هزار خورشید, برخاسته در تمام شکوه و جلالش….. آن یک اسلحه ناشناخته بود, آذرخش آهنین, پیغام آور غول پیکر مرگ, که تمامی نژاد Vrishnis و Andhakas را به خاکستر کشانید….. اجساد بطرز خیلی سختی سوخته بودند طوریکه غیرقابل شناختن بودند. موها و ناخن ها ریخته بودند; کوزه ها بدون هیچ علت ظاهری شکستند, و رنگ پرندگان بسوی سفیدی گرائید…. پس از چند ساعت, تمام خواربار نیز آلوده شدند…. برای فرار از این آتش, سربازان خودشان را در آب و نهر می انداختند تا خودشان و تجهیزاتشان را بشورند.))
همچنین باز هم نوشته شده که:((…… وقتیکه خداوند Rama بوسیله «ارتشی از میمون ها»(؟! شاید حتما نژادی از میمونهای دارای تمدن در گذشته های دور سیاره زمین زیست میکرده اند) تهدید شده بود, او(he) «تیری جادوئی» را وارد عمل کرد. این تیر جادوئی, شعله ای از احتراق «قویتر از گرمای صدها هزار خورشید» تولید کرد, که همه چیز را به غبار تبدیل کرد. موهای نجات یافتگان از مرگ, ریخته بود, ناخن هایشان فروریخته بود.))
همچنین باز در Mahabharata توصیفی از یک جنگ اتمی دیگر وجود دارد که در آن, بهArjuna یک «اسلحه آسمانی» داده میشود که او نمیتواند آنرا دربرابر انسانها بکار ببرد «چونکه ممکن است جهان را نابود کند», اما میتواند آنرا در برابر «هر دشمنی که انسان نیست» استفاده کند.
یک محقق بنام David Davenport حدود 12 سال را صرف مطالعه متون باستانی هندو و مدارک سایت باستانی Mohenjo-Daro نمود, و در 1996 اعلان داشت که آن شهر باستانی بطور یکباره و فورا در حدود 2000 BC منهدم شده است. ویرانه های شهر مذکور, آشکار کننده مرکز یک انفجار هستند. در این مکان, همه چیز کریستالی(بلوری), گداخته شده یا ذوب شده است. 55 متر از مرکز انفجار, آجرها فقط در یک سمتشان ذوب شده بودند که این خودش نمایانگر یک انفجار است….. و این چنین دست اتفاق مرموز مهیب باستانی در Mahabharata ثبت شده است:((……دود سفید داغ که هزاران بار روشن تر از خورشید بود در درخشندگی بیکرانش به هوا برخاست و آن شهر را به خاکستر کشانید. آبها جوشیدند…. اسبها و ارابه های جنگی سوختند…. اجساد مردگان بوسیله گرمای وحشتناک بطرز شدیدی آسیب دیدند طوریکه دیگر شبیه انسان بنظر نمیرسیدند……))
http://s3.picofile.com/file/7727436020/OS_8.jpg
و در پایان, لطفا به یکی از قدیمی ترین شرح وقایع تاریخی هندوستان, ذکر شده در کتاب Dzyan نیز توجه بفرمائید: ((….جدائی, نتوانست صلح و آرامش را به این مردم بیاورد و سرانجام خشم شان به نقطه ای رسید که حاکم شهر اصلی با خودش شماری کوچک از جنگجویانش را برداشت و در یک وسیله حمل و نقل فلزی درخشان بزرگ جثه به سوی هوا برخاستند. حال آنکه گروههای زیادی از شهر دشمنانشان وجود داشتند, آنها یک نیزه درخشان بزرگ که در پرتویی از نور سوار بود پرتاب کردند. آن نیزه درخشان در آن شهر دشمنانشان منفجر شد, با یک گوی عظیم از شعله ای که تا به آسمانها, تقریبا تا به ستاره ها پرتاب شد. تمام آنهایی که در آن شهر بودند بطرز وحشتناکی سوختند و حتی آنهایی که در آن شهر نبودند – اما نزدیک بودند – همچنین سوختند. آنهایی که بسوی آن نیزه درخشان و آن گوی آتش عظیم نگریستند, از آن پس برای همیشه کور شدند. آنهائیکه پای پیاده وارد آن شهر شدند, مریض شدند و مردند. حتی گرد و غبار آن شهر, زهرآلود بود, همچنین نهرهایی که از درون آن شهر جاری بودند. هیچ فردی جرات نمیکرد تا نزدیک آنجا شود, و آنجا بتدریج در گرد و خاک فرو رفت و بتوسط افراد به فراموشی سپرده شد. وقتیکه حاکم دید که چه کاری با مردم خودش انجام داده است, بدرون کاخ خودش گوشه نشین شد و هیچ فردی را برای ملاقات نمی پذیرفت. سپس, حاکم بدور خودش آن سربازانی را که مانده بودند, و همسران و فرزندانشان را, جمع کرد و آنها همگی سوار وسیله های حمل و نقل پرنده شان شدند و یکی پس از دیگری به آسمان برخاستند و به دوردست در آسمان پرواز کردند. هیچ کدام از آنها دیگر بازنگشتند.))
پ . ن : با تشکر فراوان از هادی عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: انفجارات هسته ای , متون باستانی ,
تاریخ : جمعه 4 / 2 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

ادعا میکند که میتواند پرده از راز موجود فرازمینی بسیار کوچکی که در شیلی یافت شده است رو بردارد. بر اساس شواهد مستند، چندین سال پیش یک موجود بیگانه بسیار کوچک، در حوالی بیابان آراکامای شیلی یافت شد. وقتی میگوییم کوچک، در مورد ۶ اینچ از سر تا پا که کل قامت این موجود فرازمینی است صحبت می‌کنیم.

r-ATACAMAHUMANOID-large570
این تصویر ممکن است شما رو به اشتباه بیندازد، اما عکس بعدی کاملاً مشخص است که طول قامت آن فقط ۶ اینچ است.
در فیلمی به نام Sirius، فناوری انرژی‌های جایگزینی که موجودات فضایی توسط آن تونستند از سیاره خودشون به زمین سفر کنند و این فاصله رو به راحتی طی کنند مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
اگر همچنین چیزی درست باشد، حتماً این سؤال قدیمی که انسان‌ها در جهان تنها بوده‌اند یا نه پاسخ داده میشود.
اهمیت این فیلم در Steven Greer پزشک سابق اورژانس است نهفته است. او فعالانه به دنبال راهی بوده که دولت امریکا را وادار به افشای اطلاعات درباره واقعیت موجودات فضایی کند. اطلاعاتی که همواره مقامات تاکید کرده‌اند که اصلاً وجود ندارد.
atacamahumanoidtiny
در فیلم sirius مستندی در مورد DNA موجودات فضایی نشان داده می شود که بسیار شبیه به DNA انسان است اما سکانس (طبقه بندی) DNA آن‌ها کاملاً نا شناخته است.
عکس‌برداری اشعه ایکس از این موجود ریز همچنین از ساختار درونی بدن او پرده برمی‌دارد.
این فیلم آخرین تلاش‌های Greer برای پرده برداشتن از این راز احتمالی از بازدیدکنندگان از سیاره ماست.
در سال ۱۹۹۳، Greer با افشاگری‌اش، دولت را تحت فشار گذاشت تا اطلاعاتی که در مورد موجودات فرازمینی و بشقاب پرنده‌ها و همچنین اطلاعاتی را که در مورد انرژی فوق پیشرفته و متد شتاب گیری بشقاب پرنده‌ها دارند را علنی کنند.
http://ufolove.files.wordpress.com/2013/04/chilealienaliensetufoufossightingsightingstopsecretchinarussiahackersblackhatphilplaitbadastronomerstevengreersiriusdnabiology2013april.jpg?w=560
Greer افزود: آنچه مردم نیاز دارند بفهمند پنهان‌کاری دولت در مورد تکنولوژی بشقاب پرنده‌ها و موجودات فرازمینی باهوش است، چون مقامات چنان منفعت مالی از آن می‌برند که حاضر نیستند ما از حقیقت آن با خبر بشویم.
Greer همچنین ادعا کرد که در این ۱۰۰ سال اخیر علوم پیشرفته و تکنولوژی شناخته شده و میتونه مورد استفاده همه مردم دنیا قرار بگیرد.

این بزرگ‌ترین داستانی است که هرگز گفته نشده. وقتی مردم بفهمند که پروژه های طبقه بندی شده است ، فهمیدند که بشقاب پرنده‌ها چطور عمل می‌کنند، تشخیص خواهند داد که ما دیگر نیازی به نفت، زغال سنگ و انرژی هسته ای نداریم، این حقیقتی است که مثل یک راز باقیمانده است .

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: بیگانه انسان نما , شیلی , شکار , دوربین ,
تاریخ : شنبه 20 / 1 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

به تازگي از آرشيو دانشگاه ايلينويز تصويري متعلق به يك موميائي كشف شده در سال 1972 در پرو بدست آمده است كه با توجه به مسائل طرح شده در سالهاي اخير سوالهاي زيادي را در ذهن ايجاد ميكند، گفته ميشود اين موميائي در يك موزه خصوصي در Arequipa پرو نگه داري ميشده و بازديد كنندگاني كه از طرف اين دانشگاه اعزام شده بودند اين تصوير را تهيه كرده اند.

Ancient Extraterrestrial Mummy?

مطابق ركورد دانشگاه اين موميائي توسط گروهي از مردم محلي كه گمان ميبردند مقابر مربوط به قوم اينكا را يافته اند كشف شده بوده است، محل اين كشف غاري با دهانه بسيار مرتفع در نزديكي Tres Cruces بوده و ديواره هاي غار با تصاويري از مارها پرنده كه در آسمان منهدم شده و به داخل رودخانه فرو ميافتاده اند تزئين شده بوده است.

اين موزه خصوصي در سال 1996 بعد از اينكه تمامي اشياء با ارزش آن توسط گروهي ناشناس به سرقت برده شده به آتش كشيده شده است.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: كشف موميايي , بيگانه , فضايي , پرو ,
تاریخ : شنبه 20 / 1 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

خلفای اموی و عباسی در سركوب تكنولوژی ساخت قالیچه های پرنده نقش اساسی را ایفا كردند
نیما ملك محمدی – قرن ها پس از آن كه قالیچه های پرنده تنها یك افسانه هزار و یك شبی تصور می شد، هنری بك، كاشف فرانسوی، شواهد مستند از وجود قالیچه های پرنده در ایران یافته است.

هنری بك در سرداب های زیرزمینی قلعه الموت، در نزدیكی دریای خزر، طومارهایی یافته است كه شواهد جدیدی در مورد قالیچه های پرنده به دست می دهد.این طومارها كه به طرز خارق العاده ای سالم مانده اند، در اوایل قرن سیزدهم میلادی توسط یك محقق یهودی به نام اسحاق بن شریره نوشته شده است.

پس از آن كه پروفسور جی. دی . سپتیموس، زبان شناس مشهور، این متون را از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه كرد، این دست نوشته ها باعث جنجال های زیادی در جامعه علمی جهان شدند. مدت كوتاهی پس از انتشار ترجمه این متون، كنفرانسی با حضور كارشناسان برجسته بین المللی در مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی لندن برگزار شد. بسیاری از مورخان با حمله به بك، این دست نوشته ها را جعلی خواندن. اما پروفسور سپتیموس كه به خاطر عدم شركت بك در این كنفرانس به خاطر تولد فرزندش دفاع از او را به عهده داشت، گفت كه این متون باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند.

قدمت این دست نوشته ها اكنون در انستیتوی لئوناردو داوینچی شهر تریست، به كم روش رادیو كربن در حال تعیین است.

بنا بر نوشته های بن شریره، حكام مسلمان متعصب آن زمان قالیچه های پرنده را وسیله ای شیطانی می دانسته اند و به همین خاطر دانش و سازندگان آن را سركوب كرده اند و ردپای آن را از تاریخ به دقت پاك كرده اند.هر چند قالیچه های پرنده تا اواخر قرن سیزدهم میلادی بافته و فروخته می شده اند، اما استفاده از آن در انحصار افراد خاصی بوده است.

بنابر یادداشت های بن شریره، نخستین اشارات به قالیچه های باستانی در دو متن باستانی صورت گرفته است. یكی از این كتاب ها، مجموعه ای از ضرب المثل ها است كه توسط شامشاد، وزیر نبوكدنزر پادشاه بابلی جمع آوری شده است و منبع دیگر، مجموعه ای از گفتگوهای باستانی است كه توسط شخصی به نام ژوزفوس نگاشته شده است.

بر اساس نوشته های بن شریره، قالیچه های پرنده ای كه می توانستند چند متر بر فراز زمین شناور باشند، نخستین بار توسط كیمیاگران و صنعت گران دربار ملكه صبا ساخته شد و ملكه صبا آن را به نشانه عشق خود برای حضرت سلیمان فرستاد. اما وقتی ملكه صبا خبر برخورد سرد حضرت سلیمان را با هدیه اش شنید، دل شكسته شد و صنعت گران خود را از دربار بیرون كرد. این صنعت گران در نهایت در ناحیه بین النهرین و در نزدیكی شهر بغداد ساكن شدند و كسب و كار خود را ادامه دادند.

بن شریره در یادداشت های خود به توضیح چگونگی كار این قالیچه های پرنده می پردازد، اما متأسفانه اكثر اصطلاحات و عبارات فنی به كار رفته در این قسمت قابل فهم نیست. اما از قسمت های قابل خواندن متن چنین بر می آید كه قالیچه های پرنده هم مانند قالیچه های معمولی روی دار بافته می شده اند و تفاوت آنها با قالیچه های معمولی در مرحله رنگرزی بوده است. صنعتگران دربار ملكه صبا گل مخصوصی «به دست آمده از چشمه های كوهستان» كشف كرده بودند كه هنگامی كه در معرض حرارت شدید، «داغ تر از آتش حلقه هفتم جهنم» در ظرفی محتوی روغن یونانی قرار می گرفت، خاصیت ضد مغناطیسی پیدا می كرد. با توجه به مغناطیس بودن كره زمین، وجود میلیون ها محور مغناطیسی كه از قطب جنوب تا قطب شمال كشیده شده اند، قالیچه هایی كه الیافشان به این گل آغشته می شد می توانستند از سطح زمین فاصله بگیرند. این فاصله با توجه به غلظت و میزان گل به كار رفته، از یك متر تا چند ده متر می رسید. محورهای مغناطیسی مانند ریل های هوایی عمل می كردند و قالیچه می توانست در امتداد این محورها پیش رود.

براساس یادداشت های بن شریره، كتابخانه اسكندریه تعداد زیادی از این قالیچه های پرنده را در اختیار داشته است و آن را برای گردش میان قفسه های مملو از پاپیروس كتابخانه، در اختیار مراجعه كنندگان به كتابخانه می گذاشته است. این كتابخانه كه در یك زیگورات قرار داشته است، بیش از 40 هزار طومار خطی در اختیار داشته است كه توسط سیصد نسل از كاتبان نگاشته شده بود. سقف این كتابخانه آن قدر بلند بوده است كه بسیاری از مراجعه كنندگان ترجیح می داده اند به حالت شناور در هوا و روی قالیچه های پرنده مطالعه كند. براساس یادداشت های بن شریره، ساخت قالیچه های پرنده در سرزمین های اسلامی به دو دلیل سركوب شد.

نخست این كه حكام متعصب مسلمان می گفتند بشر قرار نیست پرواز كند و قالیچه های پرنده باعث به هم خوردن نظم امور می شوند. دلیل دوم بیشتر اقتصادی بود. بسیاری از اشراف و ثروتمندان عرب ثروت خود را مدیون گله های شتر و اسب خود بودند و دلشان نمی خواست چند صنعتگر فقیر و بی چیز با ساخت قالیچه های پرنده كسب و كار آنها را نابود كنند.

قالیچه های پرنده در زمان حكومت خلفای اموی و عباسی به شدت سركوب شدند و در نهایت در سال 1226 میلادی و با حمله مغول به آسیای مركزی، در هرات و بلخ و بخارا حمام خون به راه افتاد. مغول در جریان غارت و تاراج خود، چند قالیچه پرنده هم پیدا كردند و هنگامی كه مردی به آنها گفت این قالیچه ها تیزروتر از اسب های پاكوتاه مغول هستند، چنگیرخان چنان از این توهین برآشفته شد كه سر مرد را از تنش جدا كرد و دستور داد تمام قالیچه های پرنده قلمروی وسیعش را جمع آوری و نابود كنند.

تبیان


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: كشف , شواهد , مستند , وجود , قالیچه پرنده , ایران ,
تاریخ : سه شنبه 4 / 1 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

باستانشناسان معتقدند اشیا تزیینی و شاهکارهای هنری بدست آمده از گورستان سلطنتی اور از شهر سوخته و هلیل رود (جیرفت) به سومر آورده شده اند.

پروفسور فرانسوی باستانشناس Michele Casanova گفت که مصنوعات اکتشاف شده از قبرهای سلطنتی در شهر سومری باستانی Ur از شهر سوخته (Burnt City) آمده اند.

188458_498363800220410_1485274071_n

اکنون، ما تقریبا مطمئنیم که مصنوعات زیبایی مانند سنگهای گرانبها و نیمه-گرانبها،حمل کننده های زینت شده برای سنگ، مصنوعات کلریت و اشیاء سنگ لاجورد کشف شده در قبرهای سلطنتی Ur از شهر سوخته(Burnt City), هلیل رود(جیرفت)، و آسیای مرکزی آورده شده بودند.

طبق اظهار نظر انسان شناسان و باستان شناسان درگیر در پروژه باستانشناسی جیرفت،در 8000 BC مردم ساکن این منطقه استادکاران حرفه ای بودند. و منبع سنگ لاجوردشان از کوه های بدخشان(Badakhshan) که امروزه بعنوان افغانستان شناخته میشود بود و پس از وارد کردن و بریدن سنگ ها، آنها کارهای تمام شده شان را به مناطق همسایه از قبیل سومر صادرات میکردند.

«از آنجائیکه ساکنان این منطقه به زندگی پس از مرگ اعتقاد داشتند, چنان دست اشیائی با اجساد بعنوان هدایای تدفین دفن میشد,» پروفسور مجید زاده افزود: Casanova فردیکه همچنین یک متخصص روی سنگهای آرایشی خصوصا سنگهای لاجورد است،و چندین باستانشناسان خارجی مختلف دیگر دارند بایکدیگر با تیم ایرانی در شهر سوخته(Burnt City) نزدیک شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان کار میکنند.

بیشترین نقطه جالب توجه این است که تمام ظروف آرایشی ساخته شده از سنگ صابون در معابد و قبرهای سلطنتی کشف شده اند.Casanova به این نکته ارجاع داد، کسیکه همچنین پروفسور دانشگاه Rennes است. او توضیح میدهد که این حقیقت نمایان میسازد که ظروف آرایشی خیلی رایج بودند، طوریکه مصنوعات با مردم دفن میشدند. با این وجود، چنان ظروفی به بین النهرین بعنوان اشیاء ارزشمند برای معابد و خانواده های سلطنتی آورده می شده است.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
برچسب‌ها: سومر , جیرفت ,
تاریخ : سه شنبه 4 / 1 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

یوفوی دیده شده نزدیک ایستگاه فضایی (ISS) از طریق دوربین

تاریخ مشاهده: نهم مارس 2013 ساعت 9:30 دقیقه (به وقت تایوان)

UFO, UFOs, sighting, sightings, space, ring, ISS, NASA, aliens, ET, alien, top secret, Justin Bieber, orbit, astronomy, March, 2013, ovni, omni

محل مشاهده : مدار زمین در ایستگاه فضایی . بهترین زمان مشاهده یک دقیقه و بیست و شش ثانیه پس از شروع فیلم

متاسفم. تصاویر این ویدئو کمی لرزش دارد. من امروز صبح پنج دقیقه زودتر بیدار شدم. پشت کامپیوتر نشستم و دوربین زنده ی ISSرا برای تفریح روشن کردم. یک دقیقه بعد این یوفوی حلقه ای آشکار شد که شبیه آن دسته ازیوفو های حلقه ای به نظر میرسد که در محدوده ی ماموریتهای ناسا دیده میشدند. صداهای دوربین در 30 ثانیه ی اول مربوط به کامپیوتر من است که از یوفو عکس میگیرد، بنابر این من میتوانم آنرا در وبلاگ استفاده کنم. این اولین باری است که یک یوفوی حلقه ای را نزدیک ISS می بینم چون معمولا فقط اجسام کروی سفید و خاکستری دیده میشوند.ISSدر مدار با سرعت 4.7 مایل (7.7 کیلومتر)در ثانیه حرکت میکند ، بنابراین این یوفو بایستی با سرعتی معادل سرعت ISS در حال حرکت باشد.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
برچسب‌ها: مشاهده بشقاب پرنده , ایستگاه فضایی ISS ,
تاریخ : سه شنبه 4 / 1 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

یوفو بر فراز واتیکان در شب انتخاب پاپ جدید

محل:واتیکان, رم, ایتالیا

UFO, UFOs, sighting, sightings, Justin Bieber, ET, Alien, aliens, orb, orb, Pope, 2013, March, Francis, Rome, Italy, Vatican, news, world

این یوفو که تصاویر دوربینها از آن در سراسر جهان نمایش داده شده بر فراز واتیکان دیده شده است. این یوفو درشب انتخاب پاپ جدید بر فراز واتیکان دیده شده است. مشخص نیست یوفو ها با تکنولوژی پیشرفته شان چه اطلاعاتی دریافت می کنند.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: یوفو , واتیکان , انتخاب پاپ جدید , بشقاب پرنده ای بر فراز واتیکان در شب انتخاب پاپ جدید ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه
خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه میراث‌فرهنگی ـ نمونه‌ای دیگر از تابلت یا پیش ‌ـ بالشتک‌ها در محوطه‌‌ چغاآهوان دشت مهران کشف شد. باستان‌شناسان طی بررسی‌هایی که روی آن انجام داده‌اند، قدمت این تابلت را به نیمه اول هزاره پنجم پیش از میلاد تخمین زده‌اند. گفته می‌شود قدیمی‌ترین نمونه آن مربوط به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد می‌شود که در جنوب بین‌النهرین یافت شده است.
 http://www.chn.ir/Images/News/Larg_Pic/19-10-1391/IMAGE634932456226108565.jpg
گفته می‌شود، بالشتک‌ها نشان از پیدایش و روند تکاملی خط دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های مدارک آغاز نوشتار در ایران و از منطقه شوشان بزرگ به‌دست آمده‌است.
به‌گزارش CHN، به‌دنبال کاوش‌های اخیر در محوطه چغاآهوان نمونه‌ای از تابلت یا پیش ـ بالشتک‌ها کشف شده که بر اساس مقایسه‌های انجام شده تاریخ نیمه اول هزاره 5 پیش از میلاد برای آن تخمین زده شده‌است. این درحالی است که پیش از این نمونه پیشرفته این توکن‌ها از جنوب بین‌النهرین و شوشان کشف شده‌اند و تاریخ آن به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد نسبت داده می‌شود.
«اردشیر جوانمردزاده» باستان‌شناس در این‌باره به خبرگزاری میراث‌فرهنگی می‌گوید: «یکی از مهمترین شاخصه‌های تمدن که معیارگذار دوران پیش از تاریخ به تاریخ خط است. چنانچه برای بررسی روند تکامل پیدایش خط باید به مدارک آغازین و بررسی دوره‌های پیش از پیدایش خط پرداخت».
این باستان‌شناس با اعتقاد بر اینکه قدیمی‌ترین مدارک و نمونه‌های یافت شده را که می‌توان به آغاز و پیدایش خط نسبت داد مربوط به توکن‌ها یا اشیاء گلی شمارشی دوره نوسنگی می‌شود. این اشیاء که در سراسر خاورمیانه و خاور نزدیک پراکنده‌اند، در محوطه‌های نوسنگی ایران هم به دست آمده‌اند.
اما نمونه‌ی پیشرفته این توکن‌ها که بیانگر آغاز خط هستند، تابلت‌ها(Tablet)  یا بالشتک‌های گلی هستند که از جنوب بین النهرین و شوشان کشف و معرفی شده‌اند. جوانمردزاده معتقد است، تا مدتها پیش قدیمی‌ترین نمونه‌های این بالشتک‌های گلی به اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد نسبت داده شده با این‌حال کاوش‌های باستان‌شناسی منطقه حمرین عراق منجر به کشف یافته‌ای شد که بعدها توسط متخصصان تحت‌عنوان نمونه بسیار پیشین بالشتک‌های خط معرفی شد. بر اساس مطالعات انجام شده این نمونه‌های آغازین تابلت (Proto-Tablet) را می‌توان به دوران عبید 4 در بین النهرین (نیمه دوم هزاره 5 پیش از میلاد) نسبت داد.
این درحالی است که طی کاوش‌های اخیر محوطه چغاآهوان دشت مهران واقع در استان ایلام نمونه‌ای از این پیش ـ بالشتک‌ها کشف شد که بر اساس مقایسه‌های انجام شده تاریخ نیمه اول هزاره 5 پیش از میلاد را می‌توان برای آن پیشنهاد داد. به‌گفته جوانمردزاده، این شی کوچک گلی با ابعاد 2×3×5 سانتیمتر مانند نمونه‌های مشابه بین‌النهرینی خود دارای سوراخ‌هایی ریز یا چوب خطی در دو طرف است. با این کشف می‌توان پیشنهاد داد یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های مدارک آغاز نوشتار در ایران و از منطقه شوشان بزرگ به‌دست آمده‌است.
 لازم به ذکر است که کاوش‌های هیئت آمریکایی در دهلران نیز نمونه مشابه آنچه که از چغاآهوان معرفی شده است را معرفی و منتشر کرده‌است که متاسفانه تاریخ دقیق آن معلوم نیست و کارکرد آن نیز به صفحه بازی پیشنهاد شده‌است.

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کشف قدیمی‌ترین نمونه خط در ایران , خط , قدیمی , ایران ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

رمز نگاري يا شيوه ي نگارش رمزي در اوستا

(الفباي جادويي)

نويسنده : زري جمشيدي

1-پيش گفتار :

در تاريخ و نوشته هاي كهن ما همواره از در دست بودن اوستا به گونه ي كتاب يا نسخه اي كه در جايي با الفبايي كهن و ناشناخته نوشته شده است بر مي خوريم . چه خوب است كه بدانيم  خود نام يا وازه ي «اوستا»  به زبان امروزي و از ديدگاه دسته اي از پزوهشگران زبانهاي باستاني برابر با «فراتر از هر گونه دانش» يا  » واكاوي نشدني(=آ+ويستا ك=نا گشودني=…) مي باشد كه يادآور رازي سر به مهر كه هرگز نتوان يا نشايد آن را گشود مي باشد و همه ي زندها(=تفاسير) و پازندها(=تاويل ها) يي كه بر آن تا كنون نوشته شده تنها تلاشي بوده براي انجام اين كار ناشدني! و شايد ما امروزه بتوانيم اين كار را انجام دهيم زيرا پزوهشهاي يكي يا دو تن از اوستاشناسان و دانشمندان زبانهاي باستاني كه در دنباله از آنها سخن خواهيم گفت نشان مي دهد كه اين كتاب رازآميز در آغاز و روزگار خود زرتشت كه بسيار بسيار كهن بوده و هنوز بسياري از الفباها و خطهاي نگارشي كهن(چون سانسكريت و ميخي و لاتين و پهلوي و دين دبيري و ….) پديد نيامده بودند به زبان نگارشي و الفبايي نوشته شده بود كه بسيار همانند زبانهاي رايانه اي و يا همان زبان اسمبلي و نشانگان ديجيتالي امروزي (= بيت و بايت) بود و اين كتاب (اوستا) كه گاتاها خوانده مي شد و سروده ي خود زرتشت بود به شيوه ي نگارشي رايانه هاي امروزي يا به زبان ساده تر به يك زبان برنامه نويسي كهن ديجيتالي نوشته شده بود و نامي هم كه براي ان پس از زرتشت گزيده شده بود براستي شايان آن بود چون هنوز در آن روزگار رايانه اي براي رمزگشايي آن ساخته نشده بود و يا اگر ابزاري همانند آن هم ساخته شده بود در دسترس همگان نبود .

5555555555555

2-فرزانه ي رازگشا و نخستين تلاشها :

 ادموند بردوزيكلي یا بردو سیکلی یا بردو سکلی  مارس ۱۹۰۵ – ۱۹۷۹ زبان‌شناس، فیلسوف، روان‌شناس و طبیعی‌دان مجار بود. وی استاد دانشگاه کالیفرنیا بود.) يكي از اين فرزانگان مي باشد كه در اين زمينه پژوهشهاي فراواني را انجام داده است و نخستين گامها را در اين زمينه براي برگشودن اين راز باستاني برداشته است . گرچه زندگي او چند دهه مانده به روزگار شكوفايي رايانه ها و برنامه هاي ديجيتالي به پايان رسيد اما اين ديدگاه ژرف او برنامه ي پژوهشي گسترده اي را در اين زمينه كليد زد كه شايد خود او نيز به گستردگي دامنه ي ديدگاه بسيار باريك بينانه اش باور نداشت .

بردوزيكلي با بهره گيري از فلسفه آيين زرتشت كه اشا ناميده مي شود و بنياد آن بر كشاكش و برهمكنش دو نيرو يا مينو(=گوهر) همزاد افزاينده (=سپنتامينيو) و كاهنده (=انگره مينيو) مي باشد كه هر دوي اين مينوان آفريده ي اهورامزدايند و جهان هستي فراورده فرايندهاي ميان اين دو مينو است (در فيزيك مدرن امروزي اين ديدگاه جفت بودن همه ي نيروها و ذرات pair theory نيز ديده مي شود و درستي آن نشان داده شده است براي آگاهي بيشتر بنگريد به :فيزيك جديد و فلسفه ي ايران باستان نوشته پروفسور حسابي) اين ديدگاه را پيشنهاد كرد كه زرتشت براي نگارش گاتاها خطي يا الفبايي بسيار رمزگونه را پديد آورد كه از دو گروه نماد يا نشانگان شانزده 16 تايي  برنهاده شده اند و در رنگ و نهاده گي با هم در ضد هستند (مانند دو مينوي ازلي) و ميدان كارزار و كشاكش(=برهمكنش) آنها را با تخته اي برساخت كه سي و دو 32 خانه تهي (تهيگي كيهان=خلا فضا؟) سياه و سپيد داشت كه رزمگاه كيهاني اين دو گروه بود كه نمادهاي زميني فريشتگاه سپنتايي(=مهره هاي سپيد) و ديوهاي تاريكي(مهره هاي تيره و سياه) بودند و اين زبان كه شيوه ي به كارگيري آن براي نگارش اوستا به روشني در كتاب «انگاره جهاني زرتشت» (كه استاد بردوزيكلي آن را در 6 جلد نوشته  و به چاپ رسانيده است)  جلد 3 رويه 52 آمده پايه و شالودهي بازيهاي پيچيده شطرنج(CHESS) و نرد رابنياد نهاده است .

http://ketabnak.com/images/covers/thumb_ancient.ir-2-zardosht.jpg
 

3-ترازوي سنجش :

چنانكه گفتيم  و از راه دانش آماريگ(=رياضي) پيشرفته امروزي نيز نشان خواهيم داد اين شيوه نگارشي  يا رمزنگاري كهن گاتايي در سنجش با دانش برنامه نويسي ديجيتالي امروزي بسيار برهمانندي (= اين هماني=شباهت) دارد ؟!!! و در يك سخن مي توان گفت كه بسيار شگفت انگيز و باورنكردني مي نمايد . آوردگاه يا تخته ي شطرنجي اين سامانه ي كهن را مي توان با يك سامانه ي ديجيتالي 64 بيتي همانند دانست كه از يكانهاي ديجيتالي يا خانه هاي سياه (=برابر با نماد o =zero صفر ديجيتال) و خانه هاي سپيد(=برابر با نماد one=1 يك ديجيتال) پديد آمده و بر روي اين خانه هاي سياه و سپيد دو گروه مهره ي سياه و سپيد  در دو ستون هشت تايي(8 بيتي=8 bit)  نهاده مي شوند و در ميداني به پهناي سي و دو 32 خانه ي سياه و سپيد (32 بيت = نهاده مي شوند و در ميداني به پهناي سي و دو 32 خانه ي سياه و سپيد (32 بيت =32 bit) با هم كارزار مي كنند و شگفتا كه اين برنامه كهن رمزنگاري چنان سامان يافته كه در مدلهاي همانندسازي شده ي رايانه اي امروزي نيز كارايي داشته و براي نمونه در اين برنامه بازي مانند (computing chess game enigne) كه يك موتور بازي پيشرفته مي باشد كه برروي ابررايانه اي پياده شده و از دستور هاي كهن بازي شطرنج پيروي مي كند هيچ گونه بن بست  و چيزهايي از اين دست ديده نشده و اين ابررايانه بر بسياري از شطرنج بازان بزرگ جهاني و استادان اين بازي پيروز شده است ! و نيز چنان كه گفتيم استاد بردوزيكلي به خوبي در كتابي كه از آن در بالا ياد شد و نيز در فايل پيوستي «هنر اشا «(the art of asha) آمده نشان داده كه زرتشت چه هنرمندانه از درآميختن اين الفباي نمادپردازانه در كالبد دستور زبان نگارشي ويزه اي كه خود آن را پديد آورده بود مي توانسته گروه بي شمار ي از آواها و وازگان نوشتاري را پديد آورد .

4-گواهي هاي ديگر بر درستي اين ديدگاه :

دانشمند بزرگ روسي ژرژ گاموف در كتاب پرآوازه ي خود «يك دو سه بي نهايت» كه شادروان دكتر بيرشك آن را به پارسي برگردانيده است(رويه 8 كتاب) در قالب داستاني به نام  «شرهام شاه»  به گونه اي نمادين از اين كاركرد شگرف شطرنج ياد مي كند . گاموف در اين داستان با دستور آماريگ (=فرمول رياضي) ويژه اي  و با بهره گيري از يك دانه ي گندم در پر كردن و چينش خانه هاي تهي تخته شطرنج به جاي مهره هاي شطرنج در يك نمودار فراروش هندازشي(=تصاعد هندسي) زير :

63*   62  *                  4 *   3 *   *2    (*اين شمار گان توانهاي شمارگان زيرين خود هستند)

   2  +  2  +……………..+    2  + 2  +2  + 2  + 1

كه از تصاعد بالا فرمول زير بدست مي آيد :

               64 *                                        64*

          1  -   2   =     (  1  -   2   ) /    (  1  -    2  )

 و با اين تصاعد هندسي شمارگان گيج كننده ي  18446744073709551615 بدست خواهد آمد ! كه بيست شماره دارد؟! و تازه اين شمارگان با يك  نماد يكاني تكين ماتريسي كه همان يك دانه ي گندم است در داستان شرهام شاه به دست آمده و ما اگر اين نمادهاي ماتريسي را به دو گروه 16 شانزده تايي سياه و سپيد مهره هاي شطرنج افزايش دهيم ببينيد كه چه شمارگاني بدست خواهد آمد ؟؟!!!

استاد بردوزيكلي بر اين باور مي باشد كه همه ي اين سي و دو مهره سياه و سپيد اين بازي انديشه ساز و خردپرور نمادهايي كيهاني اند  و اين شطرنج تنها يك بازي و سرگرمي نيست كه نموداري است كيهاني براي شناخت گيتي و گيهان و بنياد هستي و ساختار جهان و نيروهاي سازنده ي آن و  سرانجام آرمان بزرگ زرتشت از اين شاهكار و برنامه كه ساختن الفبايي نگارشي بوده كه گاتاها  را بدان نوشته وخطي را پديد آورد كه بتواند گنجايش دانش ژرف زرتشت را داشته باشد و پشتوانه ي خوبي براي ماندگاري و جاودانه ماندن سرود هاي زرتشت يا همان اوستا ي گاتايي باشد بي هيچ دگرگوني و دگرديسي اي و امروزه نيز اين به درستي نشان داده شده كه بهترين زبان نگارشي براي ماندگاري هر گزاره اي و دگرگونه نشدن آن زبان دانش آماريگ(= رياضي ) مي باشد.

http://www.communityofpeace.net/Pixasha/0300As11.jpg

5-گواهي هاي تاريخي و باستاني :

بهتر است در اين بخش براي نشان دادن درستي ديدگاه استاد بردوزيكلي ياد كنيم از فرزانه ي بزرگ ايراني ابوريحان بيروني كه شايد در ميان اين دسته گواهي ها درست ترين و بهترين آنها را به دست داده است چندان كه درستي اراي او در اين زمينه و نزديكي ديدگاه او به ما بسيار شگفت انگيز  است : او در كتاب «آثارالباقيه «ي خو در اين باره چنين مي نويسد :

زرتشت كتابي آورد كه آن را اوستا نامند و نام اين كتاب با نام همه ي كتابهاي جهان ناهمانند است و از ريشه و وازگاني ديگر است و براي خود نام و واژه اي  بي همتا و بي مانند و نزاده است ! و شمار آواهاي نگارشي و زبان نوشتاري آن از شمار همه ي زبان هاي زمين فراوان تر و بيشتر است ! و دستاويز آن كه پيامبري چون زرتشت به چنين زبان كتاب خود را آورده و نوشته است اين است كه دانش آن تنها به يك نژاد و مردم  و زباني تنها ويزه(منحصر) نشود و به همگان پيوند(ارتبط) يابد ….

تبري در تاريخ خود دباره اين كتاب نوشته :

آن را بر 12000 پوست گاو نبشته امده بود چنانكه بر پوستها كنده شده بود و به زر گرفته بودند كه دستور گشتاسپ شاه چنين بود و در دژي در استخر نگهداري مي شد و هيربدان را بر آن گماشته بود و اموختنش بر همه روا نبود …..

مسكويه رازي در تجارب الامم خود نيز همين سخن تبري را آورده است . مسعودي تاريخ نويس عرب در دو كتاب خود به نامهاي» مروج الذهب»    و   «التنبيه والاشراف » از زرتشت و آموزه هاي او و چگونگي اوستا و خط شگفت و شگرف آن و ديگر خطهاي نگارشي ايران باستان ياد كرده است . مسعودي در اين دو كتاب روي هم رفته درباره اوستا و نگارش آن اورده :

و….. و  كتاب پر آوازه ي (اوستا)   را همو (زرتشت)  آورده است كه به نزد مردم با نام زمزمه (=اين همان برگردان عربي وازه ي مانتره manthra اوستايي است زيرا اوستا را موبدان با زير لب و آهسته مي خواندند)    شناخته مي شود و به نزد زرتشتيان نام آن بستاه (= ويستاه؟) است . به باور آنها زرتشت شاهكارهايي كرده و از رويدادهاي بزرگ و كوچك جهان پيشگويي نموده و …. اين كتاب بر بنياد 60 شصت آواي نگارشي نوشته شده (شايد يادماني باشد از 64 خانه ي شطرنج؟) و در هيچ يك از زبانهاي جهان بيشتر از اين شمارگان الفبا نداريم(=چنانكه بردوزيكلي نيز گفته و نشان داديم كه از آميزش نمادهاي شطرنجي بي شمار آوا بدست مي آيد) و داستان آن دراز است كه در كتابهاي اخبارالزمان و كتاب الاوسط آن ها را آورده ايم . زرادشت اين كتاب را به زباني آورد كه (مردم و دانشمندان) از آوردن كتابي همانند آن ناتوان بودند و ژرفاي آن را درنمي يافتند . ….(مروج الذهب )

در جاي ديگر درباره ي زبان رمزي ويژه اوستا آورده :ابستا (=اوستا) 21 سوره (به پارسي نسكه) داشت و هر سوره  200 برگ بود و شمار آواهاي آن 60 بود و هر نشانه ي الفبايي آوايي جداگانه داشت و دسته اي از آن آواها پيوسته و پي در پي هم مي آمد و دسته ي ديگر گسسته بود زيرا كه ويژه زبان اوستا( گاتايي) نبود . اين خط را زراتشت پديد آورده بود و زرتشتيان آن را دين دبيره مي نامند  ….. و اكنون (روزگار مسعودي مورخ عرب) هيچ كس اين زبان را نمي داند! ……. زرادشت خطي ديگر پديد آورد كه ان را گشن دبيره (goshan dabireh) نامند و برابر با زبان همگاني است و زبان مردمان ديگر و آواي جانوران و پرندگان و دد و دام را به آن نويسند! (شايد چيزي همانند زبان نوشتاري ويژه ي نت هاي آهنگسازي امروزي بوده) و شماره الفباي آن 160 تا بود و هر يك آوايي ويزه داشت و …..

پايان

با تشکر فروان از خانم جمشیدی عزیز.

لینک سایت هنر آشا:        http://www.communityofpeace.net/Briasha/B0000Asha.htm


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: رمز نگاري يا شيوه ي نگارش رمزي در اوستا , اوستا , رمز , رمز نگاری ,
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش ایرنا، بارش شهاب سنگ در ساعت 7:32 صبح امروز (جمعه) بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری این کشور داشت و به موضوع نخست کانال های تلویزیونی، مطبوعات و پایگاه های خبری روسی تبدیل شد.


80545149-3734621

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز در اقدامی ابتکاری ضمن انتشار تصاویر و فیلم بارش شهاب سنگ در سه منطقه این کشور بزرگ به مردم اطمینان داد که نگران نباشند.

بنا بر گزارش این وزارتخانه، بیشترین بارش شهاب سنگ در ˈچلیابینسکˈ روی داده و شمار زیادی از مردم این منطقه در تماس تلفنی با نهادهای مسوول از زخمی شدن خود یا دیگران بر اثر سقوط شهاب سنگ ها خبر داده اند.

گزارش وزارت موقعیت های اضطراری روسیه حاکی است که تنها در منطقه چلیابینسک این کشور برای کمک به آسیب دیدگان و رفع خرابی ناشی از برخورد شهاب سنگ ها، 20 هزار نیروی امدادی به منطقه اعزم شده اند.

آخرین گزارش های دریافتی از منطقه چلیبابینسک حاکی است که 150 نفر از شهروندان این منطقه بر اثر برخورد تکه های شهاب سنگ با شیشه پنجره های واحدهای مسکونی از ناحیه دست و پا زخمی شده اند.

هنوز در این باره که آیا تنها یک شهاب سنگ بزرگ در منطقه چلیابینسک فرود آمده یا شهاب سنگ های کوچک در منطقه باریده اند، اختلاف نظر است.

شهر ˈسادکاˈ در منطقه اورال نیز از بارش شهاب سنگ در امان نمانده است و وزن یکی از شهاب سنگ های بررسی شده در این شهر افزون بر یک کیلوگرم بوده است.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: حمله فضایی – وحشت بارش شهاب سنگ روسیه را فرا گرفت , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی از ساکنان استان سینفوگوس در مرکز کوبا که شاهد این صحنه بوده اند می گویند حدود ساعت 20 به وقت محلی نقطه بسیار درخشانی را در آسمان مشاهده کرده اند که به اندازه یک اتوبوس بوده است.

به گفته شاهدان، این شئی آسمانی سپس به یک توپ آتشین که بزرگ تر از خورشید بود تبدیل شد و چند دقیقه بعد از آن صدای انفجار مهیبی به گوش رسید.

یکی از شهروندان به تلویزیون این کشور گفت خانه اش بر اثر این انفجار لرزیده است.

http://multimedia.mehrnews.com/Medium1/1391/11/28/IMG11493655.jpg

دانشمندان کوبایی برای یافتن و بررسی بقایای این جرم شهاب سنگ مانند، به منطقه اعزام شده اند.

هنوز مشخص نشده است آیا واقعه کوبا با انفجار یک شهاب سنگ بزرگ در آسمان روسیه مرتبط است یا خیر.

در حالی که دانشمندان دیروز – جمعه-  چشم های خود را به آسمان دوخته بودند تا عبور سیارک 2012 DA14 را از فاصله 27 هزار کیلومتری زمین ببینند، شهاب سنگ دیگری که نزدیکی اش به زمین پیش بینی نشده بود، در آسمان روسیه منفجر شد و بیش از هزار و 200 زخمی برجا گذاشت.

*****************************************************************

به گزارش خبرگزاری مهر، انفجار گلوله آتش در منطقه بی ایریا کالیفرنیا حدود ساعت 7:45 عصر روز گذشته به وقت محلی ( 3:45 به وقت گرینویچ) صورت گرفته است.

به نظر می رسد که این شهاب سنگ رنگی مایل به آبی داشته و رد عریض آن در آسمان این منطقه که از فیرفیلد در شمال سانفرانسیسکو به گیلوری در جنوب سن حوزه حرکت می کرد ، قابل مشاهده بوده است.

هیچ گزارش فوری مبنی بر مجروحیت افراد منتشر نشده که این امر شهاب سنگ کالیفرنیا را از همتای روسی خود متمایز می کند. چرا که انفجار شهاب سنگ 40 تنی در شهر چیابینسک روسیه بیش از 1200 مجروح به جای گذاشت.

گلوله آتشین روسیه بزرگترین انفجار از سال 1908 در سیبری بود، انفجاری که بر اثر آن یک فضای 2 هزار و 137 کیلومتر مربعی در جنگلهای سیبری با زمین مسطح شد.

سیارک 2012 DA14 که شب گذشته از کنار زمین عبور کرد چنین مواد آتش زایی را وارد اتمسفر نکرده است، اما به علت فاصله نزدیک این عبور با زمین به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

این عبور نزدیک ترین فاصله یک سیارک بزرگ بوده که دانشمندان پیش از وقوع از آن مطلع بوده اند.

براساس تأکید محققان ناسا، سنگ فضایی که گلوله آتشین چلیابینسک را شکل داده هیچ ارتباطی به سیارک 2012 DA14 نداشته است.

تاکنون اطلاعات بسیار اندکی درباره شهاب سنگ منطقه بی ایریا در کالیفرنیا وجود دارد اما ممکن است مشخص شود که این شهاب سنگ نیز به عبور سیارک بی ارتباط بوده که این امر روز جمعه را به روزی پربار از همزمانی رویدادهای کیهانی بدل می کند.

منبع:         http://www.mehrnews.com      


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: انفجار شهاب سنگی دیگر در آسمان کوبا , مشاهده یک گلوله آتشین در آسمان کالیفرنیا ,
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

در 16 فوریه ، زمانی که روسیه با یک قطعه از شهاب سنگ که ناسا پیش بینی به ما تنگ شده زده شد، این مکعب سیاه و سفید بیگانه در دو موقعیت های مختلف در خورشید دیده شد.

 

 

 

 

 

تاریخ مشاهده: 16/فوریه/2013


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: سقوط , شهاب , سنگ , روسیه , سقوط شهاب سنگ در روسیه ,
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مشاهده یوفو سیگاری شکل نزدیک خورشید در آرشیو عکس های ناسا


تاریخ مشاهده: 8/فوریه/2013

دوربین: لاسکو سی3


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مشاهده یوفو , سیگار , نزدیک خورشید ,
تاریخ : چهار شنبه 23 / 11 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

ظاهرا این دستگاه چهار ساعت قبل از حملات 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی، از وقوع آن اگاه شده بود….

در انتهای زیرزمین قدیمی یک گتابخانه در دانشگاه در ادینبرگ، جعبه کوچک سیاهی وجود دارد که تقریبا به اندازه ی دو پاکت سیگار است که کنار هم قرار گرفته باشند. این جعبه دائما اعدادی را به طور تصادفی و بدون ترتیب، تولید کرده و نشان می دهند.

با نگاه اول، این جعبه بخشی معمولی از یک وسیله به نظر می رسد. در مرکز این جعبه که با یک قاب فلزی پوشیده شده است، یک ریز تراشه قرار دارد که پیچیده تر از ریزتراشه هایی که در ماشین حساب های جیبی امروزی وجود دارد، نیست.

اما طبق گفته ی گروه کثیری از دانشمندان صاحب نظر جهان، این جعبه قدرتی کاملا استثنایی دارد. آن ها ادعا می کنند که این جعبه به منزله ی چشم دستگاهی است که به نظر می آید توانایی نگاه به آینده و پیش بینی رویدادهای مهم جهان را با دقتی بالا داشته است.

ظاهرا این دستگاه چهار ساعت قبل از حملات 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی، از وقوع آن ها آگاه شده است. اما در جو پرالتهاب نظریه های آن زمان در مورد توطئه، به سرعت این ادعاها رد شد. اما در دسامبر 2004، به نظر رسید که دستگاه، سونامی آسیا را درست قبل از زلزله در آب های عمیق که باعث وقوع آن فاجعه هولناک شد، از پیش خبر داده بود.

telepathy

اکنون، حتی شکاکان نیز قبول دارند که این جعبه ی کوچک ظاهرا توانایی های غیر قابل توجیهی دارد.

دکتر «راجر نلسون»، محقق ممتاز دانشگاه پرینستون در ایالات متحده آمریکا و رئیس طرح تحقیقاتی مربوط به پدیده ی «جعبه سیاه» است. او می گوید:»این چیزی است که می تواند جهان را در حیرت فرو ببرد.»

در تلاش برای فهمیدن اینکه چه اتفاقی می افتد، ما در مراحل اولیه هستیم. در واقع، تیری در تاریکی پرتاب می کنیم. تحقیقات دکتر نلسون که «پروژه آگاهی جهانی» نام گرفته است، در اصل از طرف دانشگاه پرینستون حمایت می شود و روی یکی از شگفت آور ترین آزمایش های طول تاریخ متمرکز شده است. هدف این پروژه، پی بردن به این موضوع است که آیا انسان ها در یک ضمیر ناخودآگاه با هم شریک هستند؟ آیا همه ی ما می توانیم بدون آنکه متوجه باشیم، از آن بهره بگیریم؟ دستگاه هایی شبیه به جعبه سیاه ادینبرگ، احتمال وسوسه انگیزی را مطرح می کنند و آن اینکه احتمالا دانشمندان، ناخودآگاه راهی را برای پیش بینی آینده کشف کرده اند. با وجود اینکه افراد زیادی، اهداف پروژه را دست نیافتنی فرض می کنند، این پروژه تاکنون 75 دانشمند معتبر از 41 کشور مختلف را به خود جذب کرده است. محققان دانشگاه پرونستون- جایی که اینشتین بیشتر اوقات عمر کاری اش را در آنجا گذرانده- در کنار دانشمندانی از دانشگاه های بریتانیا، هلند، سوئیس و آلمان روی این مسئله کار می کنند. همچنین این پروژه دقیق ترین و طولانی ترین تحقیقی است که تاکنون بر روی نیروهای غیر عادی ناشناخته انجام شده است.

«دیک بیرمن»، فیزیکدان دانشگاه آمستردام، می گوید: «اغلب پدیده های غیر عادی، اگر به مدت کافی مطالعه شوند، از بین می روند، اما این اتفاق برای پروژه ی آگاهی جهانی نمی افتد.» اساس این پروژه، با کار شگفت انگیز پروفسور «رابرت یان» از دانشگاه پرینستون در اواخر دهه 1970 پایه گذاری شد. او یکی از اولین دانشمندانی بود که این پدیده ی غیر عادی را جدی گرفت. وی با توجه به کنجکاوی که درباره ی چیزهایی مثل تله پاتی، دورجنبانی-نیروی فراروانی فرضی برای حرکت اشیا بدون استفاده از نیروی جسمانی بدنی- و حس ششم داشت، مصمم بود که این پدیده را با استفاده از جدیدترین فناوری موجود مطالعه کند.

یکی از این فناوری های جدید، جعبه سیاهی با ظاهر معمولی به نام «مولد رویداد تصادفی» است. این دستگاه از فناوری رایانه ای استفاده می کرد تا یک رشته ی کاملا تصادفی از دو عدد صفر و یک را تولید کند، تقریبا شبیه به یک دستگاه سکه انداز الکترونیکی.

الگوی این صفر و یک ها (ماکزیمم ها و مینیمم ها) می توانستند به صورت یک منحنی چاپ شوند. قوانین احتمالات این طور بیان می کنند که مولد ها باید تعداد مساوی صفر و یک را پشت سر هم نشان داده و با یک خط تقریبا صاف، روی نمودار نمایش داده شود. هرگونه انحراف از این تعداد مساوی به یک منحنی صعودی منجر خواهد شد.

در اواخر دهه 1970، پروفسور یان تصمیم گرفت در مورد این موضوع مطالعه کند که آیا نیروی فکر انسان به تنهایی می تواند به طریقی در استنباط دستگاه و تولید این رشته از اعداد مداخله کند یا نه. او از میان عموم افراد جامعه، به صورت تصادفی، تعدادی را انتخاب کرد و از آن ها خواست که ذهنشان را روی دستگاه مولد اعدد او، متمرکز کنند. در واقع او از آن ها می خواست که سعی کنند دستگاه را وادار کنند که یک های بیشتری نسبت به صفرها تولید کند.

در آن زمان، این نظر نامعقولی بود. اما نتایج مثبت حاصل از این کار، حیرت انگیز بودند، هرچند تا به حال توضیح قانع کننده ای برای این نتایج ارائه نشده است.

براساس تمامی قوانین شناخته شده علم، نباید این اتفاق رخ دهد، اما این اتفاق افتاده و باز هم اتفاق خواهد افتاد.

دکتر نلسون علاوه بر کار در دانشگاه پرینستون، بعدها کار پروفسور یان را با استفاده از دستگاه های نمایش تصادفی اعادا، بر روی ضمیر گروهی افراد که در آن زمان در آمریکا بسیار رایج بود، ادامه داد. باز هم نتایج مبهوت کننده بود. به طور کلی، افراد زیادی می توانستند تغییرات چشمگیری را در الگوهای تولید اعداد به وجود آورند و آن زمان به بعد، دکتر نلسون درگیر این پروژه شد.

او 40 نمونه از دستگاه مزبور را از سراسر جهان با استفاده از اینترنت به رایانه آزمایشگاهش در پرینستون متصل کرد. این دستگاه ها، هر روز بدون وقفه کار می کردند و میلیون ها بیت اطلاعات مختلف تولید می کردند. اکثر اوقات، نمودار نتایج به دست آمده از این اطلاعات، کم و بیش شبیه یک خط صاف به نظر می رسید.

اما در 6 سپتامبر 1997، اتفاقی کاملا غیر عادی رخ داد. هنگامی که دستگاه ها در گوشه و کنار جهان شروع به گزارش انحراف زیادی از حد متوسط کردند، نمودار به سرعت رو به بالا رفت و افزایش ناگهانی و قابل ملاحظه ای در ترتیب اعداد نشان داد. آن روز از لحاظ تاریخی نیز مهم بود. چون آن روز، همان روزی بود که حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان، شاهد تشییع جنازه شاهزاده «دیانا» در صومعه وست مینستز بودند. دکتر نلسون متقاعد شد که این دو حادثه، باید به طریقی به یکدیگر مرتبط باشند.

آیا او می توانست پدیده ی کاملا جدیدی را کشف کند؟ آیا طغیان شدید عاطفی میلیون ها نفر می توانست روی خروجی دستگاه های او تاثیر بگذارد؟ این اتفاق چگونه امکان پذیر بود؟ دکتر نلسون از ارائه توضیح درباره ی آن عاجز بود.

بنابراین در سال 1998، او دانشمندان را از سراسر جهان گرد هم آورد تا با کمک آن ها، یافته هایش را تحلیل کند. آن ها نیز از پاسخ عاجز بودند و مصمم بودند که کار پروفسور یان و نلسون را به طور عمیق تری گسترش دهند. به این ترتیب پروژه ی آگاهی جهانی متولد شد.

از آن هنگام پروژه به شدت گسترش یافت، به طوری که تمام 65 دستگاه موجود در 41 کشور جهان، دائما برای ادامه بررسی ها عضو جدید می پذیرند تا به عنوان چشمان پروژه عمل کنند.

تاکنون در مقیاس یکسان، نتایج، شگفت انگیز و غیر قابل توضیح بوده اند. چرا که در طی روند آزمایش، دستگاه ها از تمام رویداد های مهم جهان هنگامی که در شرف وقوع بودند، آگاه می شدند; از بمباران یوگوسلاوی توسط ناتو گرفته تا فاجعه زیر دریایی کورسک (Kursk، همونی که به گل نشست و تمام خدمش به خاطر تمام شدن اکسیژن خفه شدن) و یا انتخابات بلاتکلیف آمریکا در سال 2000. دستگاه ها همچنین به طور مرتب جشن های بزرگ جهانی را نشان داده اند، مانند جشن سال نو. اما این پروژه بزرگترین معما را در مورد 11 سپتامبر 2001 مطرح می کند.

هنگامی که جهان ساکت ایستاده و وحشت حملاتی که در نییورک رخ داده بود را نظاره می کرد، برای دستگاه ها اتفاق عجیبی در حال روی دادن بود.

9-10_to_9-121

دستگاه ها نه تنها حملات را همان طور که عملا اتفاق افتاده بودند ثبت کردند، بلکه تغییر خاصی در الگوی اعداد درست چهار ساعت قبل از آنکه دو هواپیما به برج های دوقلو برخورد کنند، نشان دادند. به نظر می رسید که این دستگاه ها به این موضوع پی برده بودند که حادثه ای بزرگ و تاریخی در شرف وقوع است، حتی قبل از آنکه مهاجمان سوار بر هواپیما شوند.

دکتر نلسون می گوید: «در آن زمان من متوجه شدم که کار زیادی در پیش رو داریم.»

چه اتفاقی می توانست بیافتد؟ آیا اتفاق غیر عادی ای بود؟

ظاهرا این طور نبود. چون در هفته های پایانی دسامبر 2004، دستگاه ها بار دیگر روال عادی خود را از دست دادند. 24 ساعت بعد، زلزله ای در اعماق اقیانوس هند موجب وقوع سونامی شد که جنوب شرقی آسیا را ویران کرد و جان حدود 250 هزار نفر را گرفت.

بنابراین، آیا پروژه آگاهی جهانی وقعا می توانست آینده را پیش بینی کند؟

افراد بدبین به این نکته اشاره می کنند که همیشه تعدادی رویداد جهانی وجود دارد که می تواند برای توجیه مواقعی که این دستگاه ها به طور نامنظم کار می کنند، استفاده شود. با تمام این موارد، جهان ما گاهی پر از جنگ ها، وقایع ناگوار و حملات تروریستی است و گاهی شاهد برپایی جشن های جهانی است. آیا دانشمندان صرفا تلاش می کنند تا به الگوهای موجود در اطلاعات پردازش نشده دست پیدا کنند؟

گروهی که بر روی این پروژه کار می کند، تاکید می کند که این طور نیست. آن ها ادعا می کنند که از میان برداشتن و کشف چنین روابطی تنها با استفاده از ریاضیات قوی و روش های دقیق آماری ممکن است.

دکتر نلسون می گوید: «ما بینهایت مشتاقیم که بدانیم اشتباه کرده ایم. اما نتوانسته ایم هیچ اشتباهی پیدا کنیم و هیچ کس دیگری هم اشتباهی پیدا نکرده است.»

اطلاعات ما به وضوح نشان می دهد که احتمال دستیابی اتفاقی به این نتایج، یک در میلیون است.

این موضوع بسیار مهم است. اما بسیاری از افراد همچنان در مورد صحت آن در شک هستند. پروفسور «کریس فرنچ» روان شناس و کسی که بیشترین شک را در مورد این پروژه دارد، می گوید: «پروژه آگاهی جهانی، نتایج واقعا چشمگیری را دربرداشت که نمی توان بی درنگ آن ها را رد کرد. من هم درگیر کارهای مشابهی هستم، تا ببینم که به همان نتایج می رسیم یا نه. ما هنوز موفق نشده ایم این کار را انجام داده و در مراحل اولیه تحقیق هستیم. شاید عجیب باشد اما چیزی در قونین فیزیک نداریم که امکان پیش بینی آینده را رد کند.»

در حد نظریه، این احتمال وجود دارد که شاید زمان تنها به جلو حرکت نمی کند بلکه به عقب نیز حرکت می کند و اگر زمان مانند جزر و مد دریا نوسان داشته باشد، شاید پیش بینی حوادث مهم جهان ممکن باشد. در واقع ما باید بتوانیم چیزهایی را که در آینده اتفاق می افتد، در خاطر خود داشته باشیم. پروفسور بیرمن از دانشگاه آمستردام می گوید: «شواهد زیادی وجود دارد که زمان ممکن است به عقب برگردد و اگر احتمال آن در فیزیک وجود داشته باشددر ذهن ما نیز می تواند اتفاق بیافتد. به اعتقاد پروفسور بیرمن، همه ی ما می توانیم آینده را پیش بینی کنیم، اگر فقط می توانستیم از قدرت نهفته ی ذهنمان استفاده کنیم. شواهد جالبی در تایید این نظریه وجود دارد.

دکتر «جان هارت ول» در دانشگاه اوترخت، اولین کسی بود که این حقیقت را کشف کرد که افرادی می توانند از آینده آگاه شوند. در اواسط دهه ی 1970 او الگوی ذهنی افراد را از طریق دستگاه های اسکن بر هم منطبق کرد و در نتیجه توانست الگوی فکری آن ها را بررسی کند.

او با نشان دادن کاریکاتورهای تحریک آمیز و ناراحت کننده به آن ها، کار را شروع کرد. دستگاه ها، فکر افراد مورد مطالعه را، درست زمانی که به شدت به تصاویر پیش رویشان واکنش نشان می دادند، ثبت کردند. این واکنش ها قابل پیش بینی بود. واقعیتی که توضیح دادنش بسیار مشکل است، این است که در بیشتر موارد، پبت این الگوهای شگرف، حتی چند ثانیه قبل از اینکه تصاویر نمایش داده شوند، شروع شد. گویا افراد مورد مطالعه دکتر هارت ول، به نحوی آینده را پیش بینی می کردند و تشخیص می دادند که چه زمانی تصویر زننده ی بعدی نشان داده می شود. این جریان، غیر عادی و ظاهرا توجیه ناپذیر بود.

اما 15 سال طول کشید تا فرد دیگری کار دکتر هارت ول را تکمیل کند، هنگامی که «دین رادین» یک محقق که در آمریکا مشغول به کار بود، افراد را به دستگاهی متصل می کرد که مقاومت پوستشان را نسبت به الکتریسیته اندازه گیری می کرد.

رادین هنگامی که مقاومت پوست را اندازه گیری می کرد، آزمایش های «واکنش به تصاویر» دکتر هارت ول را تکرار کرد. باز هم افراد چند ثانیه قبل از اینکه تصاویر تحریک آمیز به آن ها نشان داده شود، شروع به نشان دادن واکنش کردند.

این موضوع کاملا غیر ممکن بود، یا این که او، این گونه فکر می کرد، بنابراین آزمایش‌ها را تکرار کرد و باز هم همان نتایج قبلی را به دست آورد.

پروفسور بیرمن می گوید: «من هم باور نمی کردم. بنابراین خودم این آزمایش ها را تکرار کردم و همان نتایج را گرفتم. حیرت زده شده بودم و بعد از این جریان عمیق تر به ماهیت زمان فکر کردم.» برای اینگه شگفتی موضوع روشن شود، پروفسور بیرمن می گوید که: «آزمایشگاه های پیشرفته اکنون نتایج مشابهی را به دست آورده اند، اما تاکنون آن ها را عرضه نکرده اند!؟»

او می گوید: «آن ها برای اینکه مورد تمسخر واقع نشوند، یافته هایشان را منتشر نخواهند کرد. به همین دلیل، من تلاش می کنم تا همه ی آن ها را ترغیب کنم که در یک زمان همه با هم یافته هایشان را منتشر کنند. این کار باعث می شود که حداقل گستره ی تمسخرها کم تر و خفیف تر باشد.» چنانچه حق با پروفسور بیرمن باشد، آزمایش ها، دیگر خنده دار نخواهند بود.

ممکن است این نتایج به فراهم کردن یک پایه علمی محض برای چنین پدیده های عجیبی مانند آشنا پنداری، حسس ششم و موارد زیادی از کنجکاوی های دیگر که همه ما گاهی اوقات تجربه کرده ایم، کمک کنند.

همچنین ممکن است این احتمال جالب تر و دور از ذهن را پدید آورند که روزی بتوانیم نیروهای فراروانی را با استفاده از دستگاه هایی که می توانند در جریان ضمیر ناخودآگاه ما قرار بگیرند، اصلاح کرده و توسعه دهیم، دستگاه هایی مثل این جعبه سیاه کوچک در ادینبرگ.

درست همان طور که موتورهای مکانیکی را ساخته ایم تا جایگزین نیروی جسمانی شود، می توانیم روزی وسیله ای بسازیم که بتواند توانایی های فراروانی نهفته مان را افزایش داده و آن ها را تعبیر کند؟

دکتر نلسون خوشبین است، اما نه در کوتاه مدت، او می گوید: «ممکن است ما بتوانیم پیش بینی کنیم که یک رویداد جهانی مهم در شرف وقوع است، اما دقیقا نمی دانیم چه اتفاقی می خواهد بیفتد یا کجا قرار است اتفاق بیفتد.»

به عبارتی می توان گفت که ما هنوز دستگاهی نداریم که بتوانیم به CIA بفروشیم!!

اما برای دکتر نلسون، صحبت کردن درباره ی چنین دستگاه های فراروانی_ با توانایی پی بردن به رویدادهای جهانی یا حملات تروریستی_ نسبت به معانی ضمنی کارش به عنوان یک انسان، از اهمیت بسیار کم تری برخوردار است.

چون ظاهرا چیزی که آزمایش های او ثابت میکند، این است که با این که همه ما به طور انفرادی عمل می کینم، به نظر می رسد که در چیز بسیار بسیار مهم تری شریک هستیم: در آگاهی جهانی.

او می گوید: «ما یاد گرفته ایم که جانوران عجیب الخلقه فردگرایی باشیم. ما با جامعه کار می کنیم تا خودمان را از یکدیگر متمایز کنیم. این درست نیست. ممکن است ما خیلی عمیق تر و بیشتر از چیزی که فکر می کنیم، با یکدیگر ارتباط داشته و متصل باشیم.»

منبع: ماهنامه ی دانشمند، شماره ی پیاپی 535.


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: آیا این جعبه ی سیاه می تواند آینده را پیش بینی کند , پیش بینی آینده ,
تاریخ : چهار شنبه 23 / 11 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مریخ نورد کنجکاوی ناسا یک جسم فلزی اسرار آمیز که از زیر یک سنگ در سطح مریخ بیرون آمده کشف شده کرده که شبیه انگشت یک ربات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تصاویر که توسط دوربین کنجکاوی گرفته شده یک ساختار عجیب انگشت مانند را در سطح مریخ نشان می دهد که روی سنگ زیرین خود سایه انداخته است.

علاقمندان به اکتشافهای کنجکاوی اظهار داشته اند که این شی کوچک و براق که درمیان سنگها یک منظره نامتجانس ایجادکرده می تواند از موادی تشکیل شده باشد که در مقایسه با اطراف خود کمتر در معرض فرسایش قرار گرفته است.

انگشت رباتی؟ تصویری که توسط دوربین کنجکاوی گفته شده یک چسم فلزی عجیب را روی سطح مریخ نشان می دهد

این جسم ناشناخته درمیان سنگها مشاهده شده است

گفته می شود که این ساختار 0.5 سانتیمتر یا کمتر بوده است. این تصاویر درمیان تصاویر کنجکاوی بوده که اخیرا از مریخ به زمین ارسال کرده است و تاریخ ثبت آن روز 30 ژانویه بوده است.

تصویر اجسام عجیب و اسرار آمیز در مریخ از جایی شروع شد که کنجکاوی نخستین حفره را در سطح مریخ حفر کرد تا بتواند خاک آن را آزمایش کرده و رد حیات را در این سیاره سرخ بررسی کند.

تصاویر ارسالی از مریخ نشان دهنده یک حفره کوچک است که اطراف آن را تپه هایی از سنگهای ساییده شده قرار دارد و ناسا امیدوار است که بتواند از آنها برای آزمایش استفاده کند.

این سازمان فضایی طی بیانیه ای اظهار داشت که کنجکاوی از روشهای مختلفی برای حفر چاله در سنگهای مریخی استفاده می کند تا پس از آن نمونه های مورد نظر خود را جمع کند.

مریخ نورد کنجکاوری روی سطح مریخ چیزی کشف کشده که می تواند شبیه یک دستگیره در باشد

کنجکاوی از روشهای مختلفی برای حفر چاله در سطح مریخ استفاده کرده تا بتواند نمونه های بیشتری برای تجزیه و تحلیل جمع کند و به این پرسش که آیا حیات در مریخ وجود دارد پاسخ دهد.

نتایج یک تحقیق جدید توسط موزه تاریخ طبیعی به همراه دانشگاه ابردین نشان می دهد در تمام طول تاریخ مریخ، تمام اجزای حیات زیر سطح این سیاره وجود داشته است.

وقتی که شهابسنگها با سطح مریخ برخورد کرده اند، عملکرد آنها شبیه کاوشگران طبیعی بوده بسیاری از سنگها از زیر سطح به رو آمده اند.

براساس اظهارات دکتر جوزف میچالسکی نویسنده این تحقیق در موزه تاریخ طبیعی، در این شرایط تنها ارگانیسمهای تک سلولی امکان بقا دارند.


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کشف جسمی اسرارآمیز در مریخ , کشف , جسمی , اسرارآمیز , مریخ ,
تاریخ : چهار شنبه 16 / 11 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

یک دانشمند بریتانیایی مدعی شده که دلیلی برای وجود بیگانگان فضایی یافته، چرا که وی با بررسی یک تکه از یک شهاب سنگ به این نتیجه رسیده است که داخل آن فسیلهای فرازمینی وجود دارد.

به گزارش مهر، چاندرا ویکراماسینگه استاد سابق دانشگاه کاردیف مدعی شده است که یک تکه سنگ 5 سانتیمتری از یک شهاب سنگ به دست آورده است که حفره های آن دربرگیرنده فسیلهای خزه های دریایی میکروسکوپی است که شبیه خزه های دریایی سیاره زمین است.

این دانشمند که برای نظریه‌های عجیب و غریب خود درباره این که سرمنشأ زندگی در این سیاره از فضا بوده، اظهار داشت: این نتایج شواهدی است که نشان می دهد زندگی انسان از خارج از زمین آغاز شده است.

چاندرا ویکراماسینگه با تکه ای از سنگ فضایی
یک دانشمند انگلیسی در اظهاراتی جنجال‌برانگیز مدعی شد که این سنگ فضایی 5 سانتی متری دارای فسیل‌هایی از زندگی فرازمینی شبیه به خزه‌هایی است که در اقیانوس‌های زمین یافت می‌شود

وی در این رابطه گفت: این سنگها بسیار نامتعارف بوده و ساختار متخلخلی با چگالی کمتر از چیزی که در زمین داریم هستند.

ادعای ویکراماسینگه طی یک مقاله در وب سایت مجله کیهان شناسی منتشر شده است. در این مقاله آمده است که درصد کمی از کربن در تحلیلها جایگاه یک شهاب سنگ کربن دار را نشان می دهد این در حالی است که وی اظهار داشت: آزمایش‌های کلیدی نشان می دهد که این شهاب سنگ تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است.

درحالی است که بسیاری از کارشناسان ادعای وی را تکذیب کرده و آن را مضحک توصیف کرده اند، این کارشناس استدلال می کند که فسیلهای فرازمینی در نتیجه آلودگی در زمین به شکل کنونی در آمده اند.

یک کارشناس دیگر نیز اظهار داشت که هنوز علتی برای این مسئله که سنگ از فضا آمده باشد، وجود ندارد.

این تصاویر میکروسکوپی در تلاش برای القای نشانه‌ای از یک فسیل تهیه شده است
ادعا شده است که میکرو ارگانیسم‌های فسیل شده که در این قطعه سنگ یافت شده است، شبیه بقایای فسیل باقی مانده از عصر دایناسورها یعنی 55 میلیون سال پیش است

 


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: دانشمند , وجود بیگانگان فضایی ,
تاریخ : چهار شنبه 16 / 11 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از شب های زمستانی، یکی از ساکنان شهر ولادی وستک با مشاهده یک روشنایی که به زمین اطراف محل زندگی اش برخورد کرد، تکه فلزی فشرده شده یافت.
پس از بررسی این قطعه فلز توسط دانشمندان، سن آن حدود 300 میلیون سال تخمین زده و معلوم شد که این شی یک دسته ی آلومینیومی است که مربوط به طبیعت نیست و توسط دست انسان ساخته شده است. این کشف دانشمندان را دچار تحیر کرد.

این فلز کشف شده بیش از 7 سانتی متر طول دارد و شامل 98 درصد آلومینیوم و 2 درصد منیزیوم است. دلیل دانشمندان برای طبیعی نبودن این شی عجیب آن است که؛ آلومینیوم خالص به ندرت در طبیعت یافت می شود و چون این جسم شامل 98 درصد آلومینیوم است؛ در برابر فشار، حرارت و سایر شرایط طبیعی را در میزان شدید مقاوم خواهد بود.

همچنین دانشمندان روسی با مطالعات خود بر روی شهاب سنگ ها، نشان دادند که آلیاژ آلومینیوم و منیزیم جز به دست انسان ها ساخته نمی شود و بنابراین فرضیه اینکه شی، تکه ای از یک شهاب سنگ باشد نیز رد است و منشا این شی هنوز نامعلوم است.

البته شکل و شمایل این جسم نیز مانند چرخ دنده هایی با 6 شیار یک اندازه است. همچنین فاصله یکی از دنده ها به طرز عجیب و نامعلومی، بزرگ تر از سایرین می باشد که این موضوع احتمالا نشان از یک مکانیسم پیچیده است. شایعات حاکی از آن است که این شی متعلق به یک سفینه فضایی مربوط به سیاراتی دیگر است، اما دانشمندان روسی برای نتیجه گیری و کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این شی عجیب به آزمایشات خود ادامه می دهند


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: اخبار فضایی , سفینه فضایی , فضایی ,
تاریخ : دو شنبه 9 / 10 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ انتشار: 02:04 2012/12/25

 

Green Mountain, Colorado - 12-22-12/ت سبز کوه، کلرادو - 12-22-12

 در روز شنبه، 12-22-2012 در حدود است. 4:30 من در زمان دو عکس از غروب آفتاب، با تلفن من، رو به جنوب از عرشه من است.

 در حالی که بررسی عکس در تاریخ یکشنبه، 12-23-2012 متوجه شدم یک شی غیر معمول در بخش فوقانی یکی از این عکس ها می باشد.

جسم دیسک شکل است و به نظر می رسد که یک منطقه دایره ای روشن در مرکز از پایین و چه به نظر می رسد چراغ ها و یا پنجره ها در قسمت فوقانی دیسک است.

 شی در زمانی که عکس گرفته شده بود به چشم من قابل مشاهده نیست، و قابل مشاهده در عکس دوم گرفته شده حدود 15 ثانیه پس از اول نیست.

 

سبز کوه، کلرادو - 12-22-12

 

 
منبع: http://www.ufocasebook.com/2012/greenmountaincodec2012.html  

|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: Green Mountain , Colorado , مشاهده یوفو ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نوادا ،راشل
ما به عنوان یک گروه کوچک توریستی «راشل» نوادا را ترک کرده بودیم و در ابتدای ورودی منطقه 51 در صندق پستی «سیاه» توقف کردیم.
{توضیح: the black mail box یا صندوق پستی سیاه ، صندوقی است که در منطقه 51 در راشل نوادا قرار دارد در گذشته رنگ آن سیاه بود ولی حال رنگ آن سفید است، سابقا عده زیادی از شکارچیان فرازمینی ها باور داشتند که این صندوق توسط فرا زمینی ها و دولت مردان برای رد و بدل کردن پیفام مورد استفاده قرار میگرفته است}
در اوایل آن روز ما یک هلیکوپتر در منطقه دیدیم و دو نفر از اعضای گروهمان اصرار داشتند که ما توسط مردی در یک ماشین آبی رنگ در حال تعقیب شدن هستیم. زمانی که داشتیم کارهای توریستی خودمان را در اطراف «صندوق پستی سیاه» انجام میدادیم ، یکی از اعضای گروه فریاد کشید که باعث شد همه ی ما برگردیم.
دو یا سه نفر شروع به گرفتن عکس از یک شی درخشان در آسمان کردند آن شی. برای چند ثانیه در آسمان شناور بود، به نظر می رسید که در جهات مختلف به عقب و جلو حرکت می کرد و بعد از 30 ثانیه یا بیشتر با یک سرعت باور نکردنی شروع به پرواز کرد .
من صدایی که از آن شی بیاید نشنیدم، ولی مطمئنا جا خوردم!
مشخص بود که همه خیلی هیجان زده شده بودند، اما عجیب تر اینکه خانمی از آلمان در گروه ما بعد از رویت آن شی حالش به هم خورد. زمانی که ما به ورودی منطقه 51 رسیدیم این خانم با نگاه مردانی در کامیونی سفید که روی تپه ای قرار داشت حالش بد شد.
من فکر کردم که شما باید این عکس ها را داشته باشید، اما نمی خواهم که مشهور شوم. می توانم به شما در مورد یک چیز اطمینان بدهم و آن اینکه دیگر هیچ وقت به منطقه 51 بر نمی گردم.

Area 51

Area 51

Area 51

منبع:    http://www.ufocasebook.com/2012/area51photos.html


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: رویت بشقاب پرنده در منطقه 51 , منطقه نظامی 51 , ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ پایان زمان،2012 یا 2087؟

ترجمه خلاصه شده

تلاش برای تعیین زمان دقیق پایان جهان موضوعی است که من در کتابم عمدا از آن دوری میکنم, عمدتا به این دلیل که مسیح در تعالیمش چنین گفته که هیچ کس نمیتواند روز یا ساعت ظهورش را تعیین کند, و او مانند دزدی در شبانگاه ناگهان ظاهر خواهد شد. کافیست به تلاشهای اخیر هارولد کمپینگ برای تعیین تاریخ دقیق رستاخیز دقت کنیم تا به بی نتیجه بودن چنین تلاشهایی پی بریم. کمپینگ تنها یکی از لیست بلند افرادیست که تلاشهایشان برای تعیین این تاریخ با شکست روبرو شده است. اما اینکه در سال 2012 هستیم برای من انگیزه ای شد تا نگاهی سطحی به پدیده ای که به 2012 مرتبط دانسته اند انداخته و تاریخی را که دکتر رابرت بولتون در کتابش به نام ترتیب اعصار مطرح کرده است مورد بحث قرار دهم.

http://www.sacred-destinations.com/mexico/images/mexico-city/museum/resized/aztec-sun-stone-cc-constantined.jpg

پس از ترجمه مکتوبات و حکاکیهای مایایی توسط دانشمندان, بسیاری از متفکرین دوران احیای معنویت که از نیمه قرن بیستم آغاز شده است 2012 را تاریخ پایان جهان یا آغاز دورانی جدید برای جهان دانسته اند. سالهای دهه 1950 و 60 زمانی بود که پی بردیم مایاها دانش بسیار پیشرفته ای از ریاضیات و ستاره شناسی و سیستم گاهشناسی بسیار پیچیده ای داشتند. مایاها در واقع دو نوع تقویم داشتند, یکی برای دانستن تاریخ در مقاطع کوتاهتر و دیگری برای دوره های طولانیتر 52 ساله. تقویم دوره های 52 ساله به صورت خطی تنظیم شده است و نقطه آغازش معادل یازدهم آگوست 3114 پیش از میلاد مسیح است. مایاها زمان را با واحد کین kin میسنجیدند. هر کین معادل یک روز بود, یک وینال winal معادل 20 کین (20 روز) و هجده وینال معادل یک تون tun یا 360 روز یا یک سال بود. یک تون با سیستم شمارشی 20 تایی دسته بندی میشد و هر تون یک کاتون katun معادل 7200 روز را به وجود می آورد, هر 20 کاتون یک باکتون baktun را تشکیل میداد, یعنی 144 هزار روز یا حدودا 394 سال.

بنابر اساطیر مایایی که در پوپول وو popol vuh (مجموعه ای از روایتهای تاریخی-اساطیری مایایی) نقل شده است خدایان سه بار جهان را بدون موفقیت ایجاد کردند تا در دوره چهارم موفق شدند درجهان انسان را متولد کنند. مایاها معتقد بودند سومین دوره پس از گذشت 13 باکتون, 1872000 روز یا تقریبا 5125 سال به پایان رسید. مایکل دی کول در کتابش, مایاها, که در سال 1966 به چاپ رسید از نخستین دانشمندانی بود که ایده اهمیت فوق العاده پایان دوره سوم برای مایاهای باستان را مطرح کرد. 21 دسامبر 2012 زمان پایان سیزدهمین باکتون از آغاز چهارمین دوره است و بسیاری معتقدند که این تاریخ رستاخیز است.

دکتر بولتون در کتابش, ترتیب اعصار, خاطرنشان میکند که باید محاسبات خود را اصلاح کنیم و طول یک سال واقعی را در نظر بگیریم که به این ترتیب تاریخ پایان دوره چهارم به اواخر قرن بیست و یکم میرسد. مایاها سال تقویمی خود را 360 روزه محسوب میکردند اما همان طور که دکتر بولتون در کتابش خاطرنشان میکند آنها به خوبی میدانستند که یک سال 365 روز و 24 صدم روز است. به این ترتیب طول دوره یه باکتون 5125 سال نیست بلکه 5200 سال است و 75 سال به زمان پایان دوره چهارم افزوده میشود و پایان این دوره با سال 2087 مصادف میشود. این بدین معنی نیست که سال 2012 که با در نظر گرفتن 360 روز برای طول هر تون به عنوان پایان دوره چهارم به دست می آید اهمیتی ندارد, بلکه به این معنیست که سال 2087 گزینه دومی برای پایان این دوره است.

یکی از جذابیتهای این محاسبه و تاریخ اصلاح شده در این است که سال 2087 به عنوان پایان دوره چهارم نه تنها در تطابق نسبتا کامل با تقویم تمدنهای هندی است بلکه بنا به نظر بولتون در تطابق با تقسیم بندیهای زمانی یونان باستان در «سال بزرگ» افلاطون, عصر طلا, نقره, برنز و آهن در اساطیر یونان نیز هست.

بولتون خاطرنشان میکند اگر به اعداد سمبلیکی که در فلسفه یونان باستان مقدس و محترم بوده اند دقت کنیم  تا طول دوره کالی یوگا را محاسبه کنیم, ممکن است به سال 2082 برسیم که به سال 2087 نزدیک است. بر اساس اساطیر هندو دوران جهان یا یوگاها متشکل از چهار حلقه رو به سقوط هستند که از دوره طلا, ساتیا یوگا آغاز شده و پس از آن به طور مداوم رو به بد شدن گذاشته و به دوران ترتا یوگا و دواپارا یوگا که معادل دوره نقره و برنز یونان است رسیده و در آخر به پست ترین دوره, کالی یوگا رسیده است.

تاریخ آغاز کالی یوگا در سوریا سیدانتا که یک متن فلسفی و باستانی هندو است معادل 3102 پیش از میلاد است. در بعضی شاخه های هندو کالی یوگا را 432000 سال میدانستند اما طول این دوران در متون مختلف با هم متفاوت است. بولتون میگوید ممکن است طول کالی یوگا با «سال بزرگ» افلاطون که با عدد 432 مرتبط است, عددی که در سایر فرهنگها نیز تکرار شده است, ارتباط داشته باشد. طول «سال بزرگ» افلاطون 12960 سال دانسته شده, که مضربی از 432 است. بولتون درباره سال افلاطونی چنین میگوید:

… طول دوره هایی که افلاطون آن را  در کتاب تیمائوس خود » بازگشتهای طولانی» مینامد و در پایان هر یک جهان در اثر بلایای طبیعی دچار تخریب و ویرانی میشود: گفته میشود در پایان  دوره اخیر جهان با سیل ویران میشود و در پایان دوره بعد با آتش.

بولتون میگوید اگر طول کالی یوگا با سال افلاطونی مرتبط باشد, این ارتباط میتواند به این شکل باشد که مقسوم علیه نزدیکترین عدد به آن است, 1296 به جای 12960. و اگر این شکل کوتاهتر عدد, یعنی 1296 را در 4 ضرب کنیم (حاصل: 5184) و سپس از تاریخی که در سوریا سیدانتا به عنوان مبدا مطرح شده است یعنی 3120 پیش از میلاد محاسبه کنیم زمان پایان این دوره سال 2082 خواهد بود که تنها 5 سال با تاریخ اصلاح شده تقویم مایایی فاصله دارد.

اگر پیش گوییها درباره 2012 حاوی بخشی از حقیقت هستند آیا لزوما بر پایان جهان دلالت دارند؟ یا آنچنان که بعضی پیروان دوران احیای معنویت معتقدند آغاز دورانی جدید را پیش گویی میکنند؟ شاید جان میجر جنکینس برجسته ترین نویسنده ای باشد که پدیده 2012 را خوش بینانه نگریسته است  و آن را سرآغاز تغییرات عمده دانسته است, تغییراتی چون سپیده دم اشراق. مایاها معتقد بودند پس از پایان 13 باکتون دوران سوم دنیای بهتری زاده میشود.

منبع:     http://unveilingtheapocalypse.blogspot.com


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: تاریخ پایان زمان , 2012 یا 2087؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

© Flickr.com/barracuadz/cc-nc-by-sa 3.0

بیش از  صد سال پیش، موجودات فضایی  مانع از نابودی  زمین شدند.  یوری لاوبین،  دانشمندی از سیبری، چنین نظریه ای را  مطرح کرده است.  وقتی یک سنگ آسمانی در فاصله بسیار نزدیکی از سیاره زمین در حال عبور بود  سفینه  فضایی  غیرزمینی با آن تصادم می کند. بر اثر این تصادم انفجار بزرگی بوقوع پیوست  که تکه هایی از آن سنگ آسمانی عظیم الجثه  در سراسر سیبری  پخش شدند. بزرگترین آنها  را سنگ آسمانی  تونگوس نامیدند.
هنوز علت چنین  رفتار قهرمانانه  سفینه فضایی غیرزمینی معلوم نشده است.  شاید آنها سعی کرده بودند  زمین را نجات بدهند.  بنا به فرضیه دیگری،  این را یک تصادف  سرنوشت ساز می نامند.  سفینه فضایی  که با سنگ آسمانی تصادم کرد، مانع  از افتادن این سنگ روی زمین شد.  دانشمند یوری لاوبین  که ریاست بنیاد اجتماعی « پدیده تونگوس» را عهده دار است دراینباره گفت: این سفینه  «کامیکادزه-از جان گذشته» بوده است.  پیداست  که ذخایر انرژتیک این سفینه کافی نبوده ولیبه علت داشتن وزن زیاد،  خودش دست به حمله می زند.  سنگ آسمانی  بر اثر این تصادم منفجر شد و تکه های این سنگ  در سراسر سیبری فرو افتاد که ما آنها را پیدا کردیم.  در محلی که انفجار بر فراز آن رخ داد، در ناحیه کراسنایارسک،  واقع در سیبری شرقی، حفره ای به قطر 500 متر را پیدا کردیم و چند حفره کوچکتر به قطر های 150-100 متر.
در همانجا تکه هایی از سفینه سیاره  فضایی یافت شد. آزمایش های شیمیایی نشان داد که ماده ای را که سفینه از آن ساخته شده است در زمین نمی توان بازآفرینی کرد. این ماده آلیاژی  خود ویژه از سیلیکون و  فلز بود.  آدمهای روی زمین از  همه نوع عناصر ضروری برخوردارند، اما  ازمایشات نشان دادند  که برای ساخت چنین آلیاژی نیاز به غلظت خاص  مواد هست که دستیابی به آن در  شرایط زمینی ممکن نیست. رسیدن به چنین غلظتی فقط در فضا ممکن است.  قدرت انفجار  نیز گواه آن است که  سفینه ای از سیاره دیگر مقصر این  سانحه فضایی بوده است.
 30 ماه ژوئن سال 1908 میلادی  یک انفجار بزرگ به قدرت  50 میلیون تن معادل تی.ان.تی رخ داد. این انفجار مساوی بود با تمام  انفجارات در  جنگ کبیر میهنی و  3-2 بار قوی تر از  بمب های اتمی  که آمریکا بر سر هیروشیما و ناکازاکی  پرتاب کرد.  انفجاری به این قدرت در  زمین نو  در قطب شمال   رخ داد. در آنزمان،  اتحاد شوروی در آنجا بمب هیدروژنی را آزمایش کرد.  این انفجار توسط تمام زلزله نگارهای جهان به ثبت رسید.  این انفجار نه در زمین،  نه در فضا، بلکه  جایی در جو رخ داد.
دانشمند سیبری  معتقد است که تمام نظریه های ارائه شده در این باره  طی صد سال اخیر   درست نیستند، به غیر از  یکی:  شرکت تمدن غیر زمینی دراین حادثه. یوری لاوبین بر این امر اصرار می ورزد که  انفجار بین آسمان و زمین  می توانسته فقط در نتیجه تصادم  دو جسم رخ داده باشد.
شرکت سفینه غیرزمینی در این حادثه برابر 99 درصد است. زیرا بطور همزمان با ثبت  امواج زلزله نگاری،  طوفان مغناطیسی نیز به ثبت رسید.  طوفان مغناطیسی می تواند فقط در صورت  انفجار  دستگاه فنی در جو بروز کند.
یوری لاوبین یک گواه دیگر نظریه  کمک غیرزمینی  را  پیدا کرده است . سنگ کوچکی با  اشکال لوزی شکل و مربع روی آن.
این کریستال کوارتزی است که از نظر سخت بودن فقط از الماس عقب می ماند.  برای ایجاد چنین اشکالی نیاز به تکنولوژی خاصی هست.  ما سعی کردیم دست به آزمایش بزنیم و ببینیم به چه وسیله ای این نقش ها روی سنگ کشیده شده اند.  به انستیتوی فیزیک مراجعه کردیم  که دستگاه لیزر در آنجا وجود دارد.  اما این دستگاه توانست فقط یک ذره بر سطح آن خراش وارد آورد ، هر چند فولاد را  مثل کره می برد.  وقتی به زمین شناسان این سنگ را نشان دادیم، آنها گفتند که این سنگ زمینی نیست و ریشه فضایی دارد.
بعید نیست که این کریستالها می توانند  حامل اطلاعاتی باشند.  کشف کد علایم مرموز  روی آنها می تواند   نه تنها اسرار  سنگ آسمانی  تونگوس را آشکار سازد  بلکه خیلی چیزها در باره گیتی و  موجودات هوشمند ساکن در آن  بدست انسان بدهد.
یادآوری می کنیم که 30 ماه ژوئن سال 1908 میلادی  یک سنگ آسمانی روی زمین افتاد.  در نتیجه انفجار در سیبری  درختان در مساحتی بیش از  2 هزار  کیلومتر مربع فروافتادند.  طی چند روز   بر فراز اراضی از  اقیانوس اطلس تا سیبری مرکزی  درخشش شدید آسمان  و ابرهای روشن مشاهده شد.  در محل حادثه تا کنون دانشمندان در حال کار هستند.  اما ماده ای که  سنگ  آسمانی تونگوس  از آن ساخته شده بود تا کنون پیدا نشده است. . به این دلیل نمی توان ترکیبات آن را مورد مطالعه قرارداد. تا کنون این حادثه مثل یک معما باقی مانده است که  بر فراز تایگای سیبری  بیش از صد سال  پیش چه اتفاقی افتاد.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: کمک فرازمینی ها در نجات زمین -سال 1908 سیبری روسیه ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

پیشگوییهای پایان دنیا

 http://thebeausejourpulpit.files.wordpress.com/2012/05/end-of-the-world.jpg?w=535&h=374

به نظر شما روز پس از پایان دنیا چگونه خواهد بود ؟

با توجه به سایت ویکی پدیا تا کنون 183 پیش بینی پایان دنیا با شکست مواجه بوده که بسیاری از آنها بر اساس تعالیم دینی وتوسط متعصبان این مذاهب ترویج گردیده است .

در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم :

-          در سال 1284 میلادی پاپ (Innocent III ) پیشگویی کرد که دنیا 666 سال پس از ظهور اسلام به پایان خواهد رسید .

-           

-          کریستف کلمب مدعی شده بود که دنیا 5343 سال قبل از میلاد بوجود آمده و 7000 سال بیشتر عمر نخواهد داشت که بدون احتساب سال صفر 1658 میلادی  تاریخ پایان دنیا بوده است .

-           

-          جاکوب برنولی ریاضیدان مشهور پیش بینی کرده بود که دنیا بر اثر برخورد یک شهاب سنگ در سال 1715 از بین خواهد رفت.

-           

-          یک گروه مسیحی (Seventh Day Adventists ) پیش بینی کرده بود که مسیح در سال 1874 باز خواهد گشت !

-           

-          در سال 1862 کتابی با عنوان ( پایان دنیا در سال 1881 ) به نقل از مادر شیپتون پیشگوی قرن 15 منتشر گردید . ولی در سال 1873 آشکار شد که این امر کذب و جعلی بوده ولی با این حال عده ای هنوز به آن باور داشتند.

-           

-          Camille Flammarion پیش بینی کرده بود که در سال 1910 دنباله دار هالی باعث از بین رفتن حیات بر روی کره زمین می شود . همچنین  اوا نجلیست Wilbur Glenn Voliva اعلام کرده بود که دنیا در سال 1935 نابود می گردد .

-           

-          Dorothy Martin که لیدر یک آئین یوفو به نام  Brotherhood of the Seven Rays بود پیش بینی کرده بود که 21 دسامبر 1954 دنیا توسط یک سیل عظیم از بین خواهد رفت .

-           

-          سایکیک  Jeane Dixon پیش بینی کرده بود که در 4 فوریه 1962 یک همراستایی سیاره ای موجب ویرانی های زیادی بر روی زمین خواهد شد.

-          George Van Tassel که مدعی چانلینگ با موجودی بیگانه به نام Ashtar بود پیش بینی کرد که فاجعه در 20 اگوست 1967 بواسطه برخورد موشک های اتمی شوروی با جنوب امریکا رخ خواهد داد .

-           

-          اوانجلسیت Pat Robertson در سال 1976 پیش بینی کرده بود که دنیا در اکتبر یا نوامبر 1982 به پایان می رسد .

-           

-          José Argüelles مدعی شده بود که آرماگدون در تاریخ  17 اگوست 1987 به وقوع خواهد پیوست مگر اینکه 144000 نفر در یک جا جمع شوند و از طریق رزونانس جلوی آن را بگیرند .

-           

-          Hal Lindsey گفته بود که نابودی در سال 1987 صورت می گیرد با توجه به  کتاب بایبل و دوره 40 ساله استقرار اسرائیل .

-           

-          Louis Farrakhanm رهبر حرکت دنیای اسلام ( Nation of Islam) اعلام کرده بود که جنگ اول خلیج فارس منجر به آرماگدون خواهد شد .

-          Harold Camping که دیگه گفتن نداره !

-          سایکیک مشهور کالیفرنیا Sheldon Nidle گفته بود که دنیا ممکن است درتاریخ 17 دسامبر 1996 با ورود 16 میلیون سفینه فضایی و حامل فرشتگان به پایان برسد .

-           

-          یک پیشگویی نسبت داده شده به نوستراداموس مبنی بر آمدن پادشاه وحشت از آسمان در ماه هفت 1999 موجب ایجاد ترس از پایان دنیا گردید.

-           

-          ادگار کیسی پیش بینی کرده بود که مسیح در سال 2000 باز خواهد گشت .

-           

-          گروه Nuwaubian Nation movement مدعی شده بود که در 5 می 2000 در اثر هم آرایی سیاره ها، زمین و سایر سیاره ها  به داخل خوررشید کشیده خواهند شد .

-           

-          Nancy Lieder مدعی ارتباط با بیگانگان مستقر در زتا رتیکولی اعلام کرده بود با توجه به آنچه بیگانگان به او گفته اند  دنیا در اثر برخورد با نیبرو در می 2003 نابود خواهد شد .

-           

-          Pat Robertson در کتابش به نام The New Millenniumتاریخ  29 آوریل 2007 را پایان دنیا معرفی کرده است.

-           

-          José Luis de Jesús پیش بینی کرده بود که اقتصاد و دولت ها در 30 جون 2012 از هم خواهد پاشید و او و پیروانش دچار دگرگونی هایی می شوند  که دارای قدرتهایی مانند پرواز و عبور از دیوار می گردند !


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: اخر دنیا , پایان دنیا , 21 دسامبر , 21 ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کتاب پیشگویی های نوستر آداموس

خلاصه پیشگویی های او درباره ایران

 

رهبری رستاحیز جهانی بی شک از ایران خواهد بود
 
پیش از ظهور منجی در ایران حکومت اسلامی برقرار شده است و از این کشور انتقلابی جهانی تدوین و تدارک دیده می شود و همان گونه که نستراداموس نیز به طور صریح پیشگویی کرده بوده رهبری رستاخیز جهانی بی شک از ایران خواهد بود:
 
شب هنگام در آسمان تیره
 
مشعلی رو به خاموشی دیده خواهد شد
 
در مرکز شهر رن، جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک متحدین اروپائی خیلی دیر خواهد رسید
 
پرشیا (ایران) یورش خواهد آورد
 
و ماگدونیا را به محاصره خود در خواهد آورد.


ایران و جنگ جهانی سوم
 
در این سانتوری ایران را یکی از دو قطب جنگ جهانی سوم معرفی می کند که در آن زمان منجی ظهور خواهد کرد:
 
رهبر پاریس
 
اسپانیای بزرگ را، اشغال خواهد کرد
 
کشتی های بزرگ جنگی
 
در برابر محمدی ها
 
که از پارتیا(ایران) و مدیا (سرزمین شام) برخاسته اند خواهند ایستاد
 
آن ابر مرد، سیکلاد(اروپا) را فتح خواهد کرد
 
و آنگاه انتظاری بس طولانی
 
در بنادر یونان و ترکیه حکم فرما خواهد شد.


حمله ایران به اسرائیل
 
در میدان های نبرد در ماد(ایران) و عربستان و ارمنستان
 
دو سپاه بزرگ سه بار گرد هم می آیند
 
و در نزدیکی سواحل روز ارس
 
خانواده سلیمان بزرگ از هم پاشیده می شود.


ایران علیه فرانسه
 
نوستراداموس ایران را از جمله عوامل دخیل در بروز و وقوع جنگ جهانی سوم به شما می آورد.
 
شب در آسمان
 
مشعلی رو به خاموشی
 
دیده خواهد شد
 
در مرکز رن
 
جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک خیلی دیر می رسد
 
پرشیا (ایران) حمله خواهد کرد
 
و ماگدونیا را به محاصره در خواهد آورد
 
شب هنگام در آسمان تیره
 
مشعلی رو به خاموشی دیده خواهد شد
 
در مرکز شهر رن، جنگ و خشکسالی روی خواهد داد
 
کمک متحدین اروپائی خیلی دیر خواهد رسید
 
پرشیا (ایران) یورش خواهد آورد
 
و ماگدونیا را به محاصره خود در خواهد آورد.
 
تو ای فرانسه!
 
اگر
 
از آب های لیگوریا گذر کنی
 
خود را در میانه دریا و جزایر
 
در محاسره خواهی یافت
 
پیروان محمد در برابر تو خواهند ایستاد
 
و همچنین تو ای دریای آدریاتیک!
 
استخوان خران و اسبان را
 
خواهی جوید!
 
شاهزاده ی لیبایی (که نماینده حکومت نیرا (ایران) است
 
در غرب به قدرت خواهد رسید
 
یک فرانسوی از اعراب به شدت مکدر خواهد شد
 
ادبا و فاضلان، خود را با اوضاع جدید وفق خواهند داد
 
زبان عربی بر فرانسوی پیشی خواهد گرفت


حمله ایران به اروپا
 
در اینجا سخن از حمله ایران به کشور های شمال است
 
مردم خاورمیانه
 
بسیار زودتر از این رویداد عظیم
 
زیر تاثیر نور ماه قرار می گیرند و همین امر
 
موجب می شود که گروه بی شماری از آنان
 
بعد از سال هزار و هفتصد
 
به خارج فرستاده شوند
 
تا مردمان شمالی را
 
تماماً به بندگی و یوغ خود در آورند.


رهبر وحشت آفرین جدید
 
این سانتوری بیان می کند که رهبری از ایران ظهور می کند که کشورهای اروپایی توام مقابله با او را ندارد.
 
رهبر از اسکاتلند با شش آلمانی برجسته
 
مردانی از دریانوردان شرقی آنها را دستگیر می کنند
 
و آنها را از جبل الطارق و اسپانیا عبور می دهند
 
و در ایران به نزد رهبر وحشت آفرین تازه می آیند.


حمله ایران به فرانسه و اتحاد ایتالیا با ایران
 
فرانسه، محکوم خواهد شد
 
که، از سوی پنج کشور هم پیمان خود نادیده گرفته می شود
 
ونس و الجزایر،
 
به وسیله ی اهالی پرشیا
 
به حرکت در خواهند آمد
 
لیون، سویل و بارسلون
 
شکست خواهند خورد
 
آنها به خاطر ونیزی ها
 
نمی توانند از آنجا با شتاب بگزرند.


فتنه در ایران
 
در این سانتوری که تفسیر آن بسیار مشکل است سخن از مردی آورده می شود که ایران را بر اساس هدف و مقصد خود به حرکت در می آورد.
 
باران، خشکسالی و جنگ
 
در پرشیا (ایران)
 
متوقف نخواهد شد!
 
فردی پرقدرت، از زیادی اعتماد به خود
 
موجب خیانت و جنگ خواهد شد
 
فرانسه بارها میانجی گری می کند
 
ولی به جایی نخواهد رسید
 
پیمانی پنهاد و در خفا
 
برای نابودی یک نفر
 
بسته خواهد شد!


محاصره بیزانس توسط ایرانیان
 
در این سانتوری نوستراداموس بیان می کند که ایران همراه منجی آخرزمان خواهند بود و آغازگر جنگهای بزرگ خواهند بود:
 
شاهزاده عرب قیام خواهد کرد، مریخ، خورشید، ناهید و شیر
 
و حکومت کلیسا
 
در دریا از پای در خواهند آمد
 
در پرشیا (ایران) نزدیک به یک میلیون مرد جنگی مصر و بیزانس را به محاصره در خواهند آورد،
 
شیطان به راستی، با چشمان برهنه دیده خواهد شد.


دجال در اصفهان
 
در این دو روایت، دجال را یک ایرانی از اهالی اصفهان معرفی می کند که یهودیان اصفهان به پیروی از او اقدام می کنند:
 
از پیامبر گرامی اسلام روایت شده که:
 
دجال را هفتاد هزار نفر از یهودی های اصفهان که رداهای مدور پوشیده اند پیروی و متابعت می کنند.
 
همچنین از ابن عباس چنین نفل شده که:
 
همانا دجال از یهودیه اصفهان خروج خواهد کرد و به سمت کوفه می آید، سپس جماعتی از مدینه و جماعتی از طور و جماعتی از یمن و جماعتی از قزوین به او ملحق خواهند شد.


حمله اتمی ایران و کشتار اعراب
 
دو رهبر بزرگ در ایران قیام خواهد کرد که یکی خراسانی تبار است و رهبری سیاسی را بر عهده خواهد گرفت و دیگری فردی به نام شعیب بن صالح است که رهبری نظامی لشکریان را بر عهده خواهد داشت، این دو ایرانی که علاوه بر روایات تشیع و تسنن مورد تایید هستند بوسیله ی نستراداموس نیز پیشگویی شده اند.
 
آن بزرگ مرد،
 
با سلاح ها و آتش درخشان (بمب اتمی)
 
در نزدیکی دریای سیاه
 
از پرشیا (ایران) برای تسخیر ترابوزان
 
خواهد آمد
 
فاروس و میتیلن به لرزه در خواهند آمد
 
خورشید، دریای آدریاتیک را که مملو از اجساد جنگ جویان
 
عرب تبار است
 
روشن و درخشان خواهد کرد.


جنگ در کشورهای عربی
 
در این شعرواره بیان شده است که قبل از ظهور منجی جنگ تمامی کشور های عربی را فرا خواهد گرفت.
 
در این هنگام
 
جنگ تمام کشورهای عربی را فراخواهد گرفت
 
و بین مردم بر سر تصاحب قدرت و حکومت اختلاف شدیدی بروز خواهد کرد.
 
در این دوران آنچنان اختلاف و تشنج در جامعه بالا خواهد گرفت
 
که مردم در عقاید خود دچار تردید و دو دلی خواهند شد
 
حالات روحی آنها کاملا دگرگون می شود.
 
در این شرایط مردم تمام روز آرزوی مرگ خواهند کرد
 
در پس از آن ظهور منجی نزدیک است


آشوب در عربستان
طبق روایات اسلامی که از امام صادق نقل شده است، عبدالله
که هم اکنون پادشاه عربستان است، آخرین پادشاه عربستان خواهد بود و او به دست مخالفان خود کشته خواهد شد.
آنگاه که عبدالله
بمیرد، مردم عربستان در انتخاب جانشین او به توافق نخواهند رسید و بین سران و قبایل و گروه های مختلف بر سر کسب قدرت اختلافات عمیقی به وجود خواهد آمد و این اختلافات به خواست خداوند تا ظهور منجی ادامه خواهد داشت.


انقلاب ایران
 
در این سانتوری از دو اقلاب بزرگ در جهان سخن آورده که یکی از آن دو انقلاب ایران است
 
دو انقلاب بزرگ
 
از برج زحل
 
در جهان رخ خواهد داد
 
که حکومت های جهان را
 
دگرگون خواهد کرد
 
اما
 
آن سواران تیزرو که به هر سوی عالم
 
راه خواهند یافت
 
سرانجام به خانه باز خواهند گشت.


جنگ ایران و عراق
 
این سانتوری به وضوح، حمله صدام حسین به ایران و حامیان عربی و غربی او را توضیح می دهد، قانون کلیسا همان آمریکا است که بر اثر حملات مکرر ایران به کشتی های نفتی و جنگی آمریکا و کشور های عربی تسلیم شد.
 
فرمانده عرب، مریخ، خورشید، ناهید و برج اسد
 
قانون کلیسا از راه دریا تسلیم می شود
 
به سوی ایران، نزدیک به یک میلیون سرباز
 
بیزانس و مصر، یک اژدهای راستین حمله می برد.


نقش روحانیون در ایران
 
این سانتوری نقش روحانیون را در انقلاب ایران بیان می کند.
 
از روی نافرمانی پادشاه که در حال ناتوانی به سر می برد
 
او ه به ارتش خود می بالد، دچار زحمت می شود
 
پدر نیروی فرزندش را بررسی می کند
 
در این هنگام رهبران روحانی در فارس همان می کنند مه در گذشته کرده اند.


انقلاب ایران و امام خمینی
 
این سانتوری به وضوح انقلاب ایران، تبعید امام خمینی به فرانسه و سپس پیروزی انقلاب ایران را بیان نموده است.
 
شورش، گرسنگی و جنگ بی پایان در فارس
 
جنبشی بزرگ که شاه را رسوا می کند
 
پایان آن در فرانسه آغاز می شود
و از سوی یک کاهن است که در جای دوری نشسته است.



|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: نوستر اداموس , پایان جهان ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کسانی که در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت دارند به خوبی می دانند که شهرهای زمین هرگز نمی خوابند.یک فضانورد خوش ذوق به نام "داگ ویلاک" که در حال حاضر در مدار اقامت دارد تصاویری شگفت انگیز از شب زمین تهیه کرده است که فضای وسیعی از لندن، پاریس، جنوب مدیترانه، مصر در رودخانه نیل، اسپانیا و ایتالیا را نشان می دهند...

این فضانورد خوش قریحه که این تصاویر را در مدت 12 شب از ایستگاه فضایی گرفته است در این خصوص توضیح داد: "شما می توانید شفق شمالی را در بالای این شب زیبای اروپا تماشا کنید و از نور شهرهای پاریس و لندن لذت ببرید. ما در اینجا تصاویری زیبا از یک شب سرد پاییزی اروپا را داریم و می توانیم مدیترانه را در مرز میان فرانسه و ایتالیا و موزائیکهای زیبای در امتداد خط ساحلی والنسیا در اسپانیا تا لیورنو در ایتالیا را ببینیم."
وی در توصیف شاعرانه خود از تصاویر شب زمین افزود: "در ادامه، ما چشم اندازی از شب رودخانه نیل را داریم که از میان بیابان مصر تا دریای مدیترانه گسترده شده و قاهره که در دلتای رودخانه خودنمایی می کند."
براساس گزارش دیلی میل، این فضانورد ساکن ایستگاه فضایی ادامه داد: "بسیار شگفت انگیز است که نور شهرهای بزرگ و کوچک را از چشم انداز عمق فضا تماشا کنی. دلم برای این چشم اندازه زیبا از دنیای شگفت انگیزمان تنگ خواهد شد."
 
 
Image

 

 

Image
شهر استانبول در ترکیه، تنها شهری در دنیا که پل رابط میان دو قاره است. استانبول در تاریکی دریای سیاه در شمال و دریای مرمر در جنوب می درخشد

 

 

Image
شفق زیبای شمالی بر فراز شب اروپا و نمایشی دیدنی از روشنایی پاریس و لندن

 

 

Image
روشنایی قاهره در دلتای نیل، رودخانه نیل و دریای مدیترانه در میان تاریکی صحرای شمال آفریقا

 

 

Image
دریای مدیترانه خط ساحلی شهرهای والنسیا در اسپانیا و لیورنو در ایتالیا


منبع:سایت اطلاع رسانی اثرات الودگی نوری


|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: نور های زمینی , ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مدتها بود دنبال مطلبی در مورد این پیرمرد سوئیسی می گشتم تا برای علاقمندان معرفیش کنم.
یک توضیح: این آقا از دهاتی های سوئیسی است و فرهنگ مردم شناسی این مکان نشان از ساه بودن و به دور از ریا و دروغ در اجتماع این مکان می باشد.


بیلی ادوارد آلبرت مایر مشهور به بیلی مایر در سوم فوریه سال 1937 در سویس بدنیا آمد. بیش از 56 سال است که بیلی مدعی است که تماس های فیزیکی و تله پاتی با موجوداتی فرازمینی که از مجموعه خوشه ای به نام پلایرن ( plejares ) آمده اند دارد. نقش بیلی مایر به عنوان رابط و سخنگوی این موجودات است
بیلی علم و اطلاعات خودش را که از این موجودات بدست آورده به ما می آموزد.ودر ضمن موجودات فضایی را در یک وظیفه تاریخی برای بازگشت به زمین جایی که سالیان پیش تر ترک کرده اند.

در مورد بیلی مایر باید ذکر کنم.که بیلی مایر کشاورز یک دست سویسی است که تحصیلات عالی ندارد. اولین ملاقات بیلی با یک موجود فضایی در سن پنج سالگی ، هنگامی که خود را برای کار کردن مهیا می کرد بود. بیلی در این سن با مردی به نام Sfath از سیاره پلایرن ملاقات کرد. وچیزهای از او آموخت.


دومین ملاقات بیلی در سن 11 سالگی و با مردی به نام Asket بود.که بیلی در ادامه آموزش ها مطالب فراوانی در مورد سرزمین های موجود در زمین و همچنین اعتقاداتی راجع به خاک و کشاورزی آموخت
در 28 ژانویه 1975 ، بیلی بیش از 100 ملاقات با Samjase ، زنی از سیاره پلایرن داشت. در طی این تماس ها بیلی اجازه یافت تا از بشقاب پرنده آنها به نا م (( beamship )) فقط در حال مانور و پرواز عکس برداری کند.او بیش از 1000 عکس واضح از ufo ها برداشته است

مهمترین ملاقات بیلی در سال 1989 روی داد. ودر این ملاقات که با ptaah پدر Samjase داشت. حقایق بسیار جالبی درباره تاریخ زمین ، انسان ها و علم و موضوعات معنوی بدست آورد. بیلی در این سال در حدود چهار ملاقات با ptaah داشت


اما درباره مکانی که این موجودات از آنجا آمده اند:
پروین که مشهورترین سیستم هفت ستاره ای ( خوشه ای ) است در صورت فلکی گا و واقع شده است
فاصله اش از ما ( زمین ) 420 سال نوری است. و از ستاره ها و سیارات نسبتا جوانی تشکیل شده است
نام سیستم هفت ستاره ای ( Seven-Star System ) از این حقیقت نشات گرفته که کوچکترین هفت ستاره ای که ما با چشم غیر مسلح و در آسمانی پاک و پر ستاره در شفق شمالی می توانیم ببینیم.این هفت ستاره هستند. در ضمن سیاره های این سیستم هنوز در حال رشد هستند و در حال حاضر برای زندگی نوع بشر نا مناسب می باشند
موجوداتی که با بیلی مایر در تماس بوده اند.محل زندگی خود را مکانی شبیه به پروین نام برده اند. اگر چه آنها ( فرازمینی ها ) در شکل دیگری از فضا و زمان در حال زندگی هستند. وبه اندازه 80 سال نوری دورتر از خوشه پروین قرار دارند. در آنجا یک ستاره مانند خورشید در مرکز است. که نام آن Tayget می باشد که ده سیاره در دور آن مشغول به گردش هستند. که چهار سیاره دارای جمعیت و سکنه می باشد در ضمن به مکان زندگی این موجودات پلادین ( plejarn ) گفته می شود 



اورست بلندترین قله دنیا نیست !!!
سازمان national Geographic در شماره ژانویه 2002 مجله خود صحت یکی از ادعاهایی بیلی مایر را که حدود 30 سال پیش ( دهه 70 ) مطرح کرده بود تایید کرد. بیلی مایر سی سال پیش ادعا کرده بود.که موجودات فرازمینی به او گفته اند. که قله اورست مرتفع ترین کوه در کره زمین نیست !!! وی در یکی از نوشته های قدیمی خود آورده که قله چیمبورازو ( chimborazo ) در اکوادور 2150 متر از قله اورست بلندتر است.برای این که کره زمین کاملا گرد نیست


وبرای همین (( ارتفاع از سطح دریا )) مقیاس درستی برای اندازه گیری ارتفاع کوه ها نیست !!!
National Geographic در ادامه توضیح می دهد. که اخیرا دانشمندان متوجه شده اند. چرخش زمین به دور خود باعث شده که سطح زمین کاملا یکدست و اصطلاحا کروی نباشد. بنابراین اگر ارتفاع کوه ها را نسبت به مرکز زمین بسنجیم. کوه چیمبورازو 2200 متر بلندتر از اورست است
اما اگر مبنای اندازه گیری را سطح دریا اختیار کنیم.در آن صورت قله اورست 2540 متر از چیمبورازو بلند تر است.
پس به شکل خلاصه :
کوه اورست : فاصله قله تا مرکز زمین : 6382250 متر
کوه چیمبورازو : فاصله قله تا مرکز زمین : 6384450 متر
بازهم یاد می کنم که بیلی مایر یک کشاورز یک دست سویسی است. که تحصیلات عالی هم ندارد. سی سال پیش ادعای را مطرح ساخته که دانشمندان اکنون به صحت آن پی برده اند.

چرا بیلی مایر در بین یوفولوژیست ها از شهرت خاصی برخوردار است ؟

بیلی مایر پیر مرد مسن و کشاورز سویسی در میان یوفولوژیست ها از شهرت زیادی بر خوردار است .ادعای وی این است که از کودکی تا بحال بیش از 250 بار با موجودات فرازمینی از ستارگان پلادین (پلیاد) دیدار و گفتگو کرده است. که اوج این تماس ها در دهه 70 میلادی بوده است. در میان تمام کسانی که ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی را می کنند. بیلی مایر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زیرا وی برای صحت ادعای خویش عکس ها و فیلم های بسیار شفافی از بشقاب پرنده ها گرفته است. به گفته خودش این اجازه را موجودات فرازمینی به او داده اند . عکس ها و فیلم ها و نوارهایی که حاوی صداهای بشقاب پرنده ها ست. همه توسط دانشمندان زیادی مورد آزمایش قرار گرفته اند . که اثری از حیله و نیرنگ در آنها دیده نشده است. همچنین او فلزاتی را از طرف فرازمینی ها به دانشمندان اهدا کرده است. که در کره زمین یافت نمی شوند.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چند درصد از مردم به وجود حیات در دیگر کرات معتقدند .
یا ارتباط انسان ها با موجودات فرازمینی را باور دارند ؟
مجله معروف نیوزویک قبل از انتشار و پخش فیلم (( روز استقلال )) نظر سنجی انجام داد.که مطابق با آن:
48 % امریکایی ها فکر می کنند UFO ها واقعی هستند.
29 % فکر می کنند که ما با موجودات فضایی در تماسیم.
48 % فکر می کنند. که دولت آمریکا اطلاعات مربوط به UFO ها را مخفی نگه می دارد.

منابع:
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Meier
http://www.deepspace4.com/pages/prophecy/henoch/henoch.htm
http://mikephilbin.blogspot.com/2010/03/billy-eduard-albert-meier-silent.html
http://www.ufocasebook.com/billymeier.html


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: بیلی مایر , لیدر , ما و فرازمینی ها ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نامرئی شدن UFO ها و فیلمبرداری کردن از آنها با استفاده از مادون قرمز:

Sky-watchers گزارش عجیب و تکان دهنده ای در خصوص پروازهای عجیب و ناشناس اشیائی که فقط توسط دوربینهای رصد مادون قرمز قابل دیدن هستند.

دوربینهای دید در شب در تلاش برای گرفتن و ضبط این اشیاء مرموز بکار برده شده است. یک گروه شناخته شده در تگزاس بعنوان انجمن تحقیقات لاریدو با این روش موفق شده اند تا از حجم کرافت مثلثی شکل پروازی عکسبرداری کنند.

گروه تحقیقاتی مدعی شده اند که جسم نامرئی برای چشم غیر مسلح بوده است و این تیم با استفاده از این روش توانسته اند که از جسم مورد نظر عکسبرداری نمایند.

با این حال کسانی هم در این بین هستند که متقاعد نشده اند و این گونه اجسام را در واقع مرز بین هواپیماهای بدون سرنشین با چراغهای مادون قرمز ضد تصادم دانسته اند.

شما در واقع ممکن است که فکر کنید از ویژگی های شاخص UFO ها همین مساله نانمرئی شدن آنها است اما به لطف شکارچیان سر سخت و متعصبی که آسمان شب را با دوربین های دید در شب نظاره گر هستند یک کلاس جدید از UFO ها را یافته اند که فقط با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز می توان آنها را نظاره نمود، حال با این همه باز بحث UFO از حالت دید در اظهار عمومی به بحث جاسوسی نامرئی آنها از فعالیتهای ما ارتباط پیدا می کند.

بایستی صبر کرد تا کاوشگران و محققان در آینده مطالب جالبی از این موجودات کم رو و البته بسیار نابغه را بدست آورند.

تصاویر اعتباری از LPRS می باشند LPRS خدمات رادیویی کم قدرت است که در محدوده یک راه ارتباطی برای 216 و217 مگاهرتز فعالیت دارد، استفاده رایج از این خدمات در مراقبتهای بهداشتی، آموزشی و پرورشی و جدیدا در محدوده هوا و فضا می باشد.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: مرئی شدن , نامرئی شدن ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 تاریخ رویت: نوامبر 2012
محل رویت: Curico، شیلی


شاهد عینی می گوید: این یک UFO است که از حیات خلوت خانه ام دیدم و زود فیلمبرداری نموده ام.

بر اساس کارشناسی های مختلف بر روی عکس انتظار میرود این شئ یک بشقاب پرنده ساخت بشر باشد.

 

منبع:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pMGKZEKur-0



|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: نزدیکی UFO به بالای خانه ای در شیلی و فیلمبرداری از آن , شیلی ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ روئیت: نوامبر 2012

محل روئیت: ایالات آریزونا، ایالات متحده آمریکا

 

این عکسها را که یک عکاس با یک دوربین نیکون d7000 گرفته است قابل توجه می باشند.

این عکاس ذکر می کند که تا بحال از خیلی از چیزها عکاسی نموده است ولی این یکی با بقیه کاملا فرق دارد به طوری که این اجسام که به نظر می رسند چراغهای متعددی دارند حرکات کاملا نامنظمی داشته اند بطوری که برای گرفتن عکس مجبور شدم دوربین را از سه پایه آن جدا کنم و دوربین را در دست بگیرم که حرکات لرزشی دستم را شاید در این عکسها ببینید، این عکاس میگوید که این اجسام که در غروب خورشید دیده شدند فورا نیز ناپدید گردیدند با این حال این اجسام واقعا غیر قابل توصیف بودند.

 

 

 

منبع:

 http://www.azfamily.com/younews/179583631.html


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: ناو , ناوگان فضایی ها ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ روئیت: نوامبر 17، 2012
محل رویت:
صخره Victoria Rupes ،عطارد

 

ما به دنبال برخی از عکس های موجود در ناسا عکس موجود از عطارد را مشاهده و تفحص نمودیم که این راهروی غیر عادی توجه ما را به خود جلب نمود.این راهرو با چهار گوشه، تقریبا از لحاظ هندسی کامل می باشد مگر در مواردی که تکه هایی از شهاب سنگ کناره های آن را به هم ریخته باشد، از این مورد می توان تقریبا نتیجه گیری نمود که این راهرو با توجه به ابعاد هندسی موجود ساخت تمدن دیگری باشد که سالها پیش از بین رفته و یا کوچ نموده باشند!

 

منبع عکس:

http://photojournal.jpl.nasa.gov/catalog/PIA15614


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: عطارد , راهرو مخفی ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ رویت: نوامبر 2012


تحقیقات UFO همچنان در جریان است، یک مرد اسکاتلندی از یک جسم معلق در هوا در بالای جنگل فیلمبرداری کرده است این مرد که آدریان نام دارد 40 ساله می باشد که دوربین فیلمبرداری خود را برداشته و نور مرموزی را فیلمبرداری نموده است که با بزرگنمایی ان می توان گفت تقریبا این جسم ناشناس آشکار میگردد که البته بعد از فیلمبرداری کردن از این جسم این فیلم را به محققان انجمن تحقیقات UFO فرستاده است.

این مرد اسکاتلندی می گوید که این جسم هیچ سر و صدایی نداشته و همچنی می گوید که قبلا نیز از این اجسام در حوالی اینجا دیده بودم از آن جمله در نزدیکی دریاچه Fiskally که حدودا پنج متر عرض داشت و رنگ آن همواره در حال تغییر بود.

 

منبع:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-20316258


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: BBC , بی بی سی , اخبار بوفو , اسکاتلند ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

آخرین مطالب

/